Heip!! Haluaisin tietää mielipiteitänne tästä asiasta. En ole mikään huippulaiha, mutta suht sopusuhtainen ja minulla on todella pienet rinnat. 75aa. Monet miehet tykkäävät isoista tisseistä, tiedän, mutta täällä monet ovat kehuneet myös pienirintaisia ja sanovat että ei missään nimessä mitään silareita, mielummin luomut.. Noh tyytyisin näihin tisseisin jos olisin laihempi ja jos lihoisin tissini todennäköisesti kasvaisivat, mutta kun en ole niin laiha, olisi mielestäni ihan sopivaa laitattaa pari kokoa isommat rinnat. En todellakaan halua mitään jättitissejä, vaan kiinteät, sopivat rinnat. Siis kertokaas nyt mielipiteenne asiasta, onko parempi olla vähän pyöreä ja silti pienirintainen vai ottaa sopivat silikonit niin että koko keho näyttää sopuhutaisemmalta? kumpi on seksikkäämpää? asia nimittäin vaivaa minua, sillä nolottaa mennä yleisiin saunoihin kun jollain 14vuotiaallakin saattaa olla isommat tissit.. tai kun mies riisuu minut, mietin aina että mitähän se ajattelee.. Kiitos mielipiteestäsi!!!
Silikonirinnoista
5
424
Vastaukset
- tytsykkä88
jos sinulla on kokemusta silikonirinnoista, voisitko kertoa että oletko katunut? paljonko maksoi? onko niistä tullut ongelmia?? JA mikä tärkeintä, onko silikoneista jäävä leikkausarpi kovin iso/näkyvä vai parantuuko se lähes näkymättömäksi? KIITOS paljon vastauksista!!
Minun mielestäni pidät mieluummin omat pienet rintasi kuin otat silikonit. Jos olisit minun naiseni, en antaisi sinun ottaa silikoneja. Minä en pidä mistään silikonirinnoista ym. vastaavasta ja vastustan kauneusleikkauksia paisti sitten jos on kysymys jostain vammasta, mutta en kauneusmielessä. Sanon sinulle, että ole oma luonnollinen itsesi, äläkä leikkele itseäsi suotta.
- silti pakko vastata...
"Jos olisit minun naiseni, en antaisi sinun ottaa silikoneja" siis kamoon.....mikä helvein junti sinä olet, ei kai kukaan nainen todelisuudessa tarvitse miehensä lupaa ottaakseen silikonit......
- tytsykkä88
silti pakko vastata... kirjoitti:
"Jos olisit minun naiseni, en antaisi sinun ottaa silikoneja" siis kamoon.....mikä helvein junti sinä olet, ei kai kukaan nainen todelisuudessa tarvitse miehensä lupaa ottaakseen silikonit......
kiitos vastauksista:) lisää mielipiteitä? olen pohtinut tätä asiaa jo jonkin aikaa..
- Jätkä 24
Voisit lukaista tämän topicin: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8375176
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4684167Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181732- 1171567
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891494Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991428Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601395- 521356
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi991272- 451119
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341098