Heip!! Haluaisin tietää mielipiteitänne tästä asiasta. En ole mikään huippulaiha, mutta suht sopusuhtainen ja minulla on todella pienet rinnat. 75aa. Monet miehet tykkäävät isoista tisseistä, tiedän, mutta täällä monet ovat kehuneet myös pienirintaisia ja sanovat että ei missään nimessä mitään silareita, mielummin luomut.. Noh tyytyisin näihin tisseisin jos olisin laihempi ja jos lihoisin tissini todennäköisesti kasvaisivat, mutta kun en ole niin laiha, olisi mielestäni ihan sopivaa laitattaa pari kokoa isommat rinnat. En todellakaan halua mitään jättitissejä, vaan kiinteät, sopivat rinnat. Siis kertokaas nyt mielipiteenne asiasta, onko parempi olla vähän pyöreä ja silti pienirintainen vai ottaa sopivat silikonit niin että koko keho näyttää sopuhutaisemmalta? kumpi on seksikkäämpää? asia nimittäin vaivaa minua, sillä nolottaa mennä yleisiin saunoihin kun jollain 14vuotiaallakin saattaa olla isommat tissit.. tai kun mies riisuu minut, mietin aina että mitähän se ajattelee.. Kiitos mielipiteestäsi!!!
Silikonirinnoista
5
430
Vastaukset
- tytsykkä88
jos sinulla on kokemusta silikonirinnoista, voisitko kertoa että oletko katunut? paljonko maksoi? onko niistä tullut ongelmia?? JA mikä tärkeintä, onko silikoneista jäävä leikkausarpi kovin iso/näkyvä vai parantuuko se lähes näkymättömäksi? KIITOS paljon vastauksista!!
Minun mielestäni pidät mieluummin omat pienet rintasi kuin otat silikonit. Jos olisit minun naiseni, en antaisi sinun ottaa silikoneja. Minä en pidä mistään silikonirinnoista ym. vastaavasta ja vastustan kauneusleikkauksia paisti sitten jos on kysymys jostain vammasta, mutta en kauneusmielessä. Sanon sinulle, että ole oma luonnollinen itsesi, äläkä leikkele itseäsi suotta.
- silti pakko vastata...
"Jos olisit minun naiseni, en antaisi sinun ottaa silikoneja" siis kamoon.....mikä helvein junti sinä olet, ei kai kukaan nainen todelisuudessa tarvitse miehensä lupaa ottaakseen silikonit......
- tytsykkä88
silti pakko vastata... kirjoitti:
"Jos olisit minun naiseni, en antaisi sinun ottaa silikoneja" siis kamoon.....mikä helvein junti sinä olet, ei kai kukaan nainen todelisuudessa tarvitse miehensä lupaa ottaakseen silikonit......
kiitos vastauksista:) lisää mielipiteitä? olen pohtinut tätä asiaa jo jonkin aikaa..
- Jätkä 24
Voisit lukaista tämän topicin: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8375176
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231146
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen257997Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15869- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie32758