DNA vikapäivystystä

ei saa

näköjään arvostella, vaikka syytä on ;(

37

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa...

      Luulevat liikoja itsestään ja vieläpä herkkänahkaisiakin.
       

    • käy

      käyttämällä asialle varattua palstaa, tällä palstallahan ei nuo asiat ole keskustelun kohteena.

      Näitä narinoita oman tyhmyyden vuoksi poistetuista avauksista on ilo nauraa.
      Olisi niin helppoa miettiä minne se kuului, mutta joiltakin se on liikaa vaadittu.

      SE OIKEA PALSTAVALINTA, se oikea palstavalinta!

      • ollut vika,

        eikä täällä saa puhua, arvostellaanhan täällä kaikki muutkin yritykset, otsikolla huonoa asiakaspalvelua. Mietippä sitä, siis mietippä sitä.


      • se sitten

        siirretty toiselle palstalle? Vai jauhatko pelkkää paskaa?


      • ainakaan

        DNA:han liittyviltä palstoilta löydy, eikä hakukaan tuota tulosta.
        Sulla vaan toi turpamoottori jauhaa aina tota samaa...


      • ei tarkoita
        ollut vika, kirjoitti:

        eikä täällä saa puhua, arvostellaanhan täällä kaikki muutkin yritykset, otsikolla huonoa asiakaspalvelua. Mietippä sitä, siis mietippä sitä.

        automaattisesti kuuluvuutta asian keskustelulle pori palstalle.
        Lukekaa säännöt niin että myös ymmärrätte, onko se niin
        vaikeaa sijoittaa asia oikealle palstalleen?
        Palstojahan on monia ja helpompi se olisi tietysti sijoittaa ensin eteen tulevalle palstalle ajattelematta sen enempää kuuluuko se sille. Näinhän Porissakin ajatellaan ja sitten naristaan tyhjästä kun ei osattu valita oikeaa palstaa.
        On ihanaa seurata porilaisen järjenkäytön vähyyttä tässäkin asiassa, varsinkin kun joka päivä joku rutisee tyhmyyttään täällä!


      • surkeaa
        ei tarkoita kirjoitti:

        automaattisesti kuuluvuutta asian keskustelulle pori palstalle.
        Lukekaa säännöt niin että myös ymmärrätte, onko se niin
        vaikeaa sijoittaa asia oikealle palstalleen?
        Palstojahan on monia ja helpompi se olisi tietysti sijoittaa ensin eteen tulevalle palstalle ajattelematta sen enempää kuuluuko se sille. Näinhän Porissakin ajatellaan ja sitten naristaan tyhjästä kun ei osattu valita oikeaa palstaa.
        On ihanaa seurata porilaisen järjenkäytön vähyyttä tässäkin asiassa, varsinkin kun joka päivä joku rutisee tyhmyyttään täällä!

        seurata sinun järjenkäytön vähyyttäsi. Taidat olla tyhmä.


      • jonkun verran
        ei tarkoita kirjoitti:

        automaattisesti kuuluvuutta asian keskustelulle pori palstalle.
        Lukekaa säännöt niin että myös ymmärrätte, onko se niin
        vaikeaa sijoittaa asia oikealle palstalleen?
        Palstojahan on monia ja helpompi se olisi tietysti sijoittaa ensin eteen tulevalle palstalle ajattelematta sen enempää kuuluuko se sille. Näinhän Porissakin ajatellaan ja sitten naristaan tyhjästä kun ei osattu valita oikeaa palstaa.
        On ihanaa seurata porilaisen järjenkäytön vähyyttä tässäkin asiassa, varsinkin kun joka päivä joku rutisee tyhmyyttään täällä!

        vähäjärkistä rutinaa, tosiaan.
        Kuten sinun kirjoituksesi.


      • näemmä helpompi
        surkeaa kirjoitti:

        seurata sinun järjenkäytön vähyyttäsi. Taidat olla tyhmä.

        ymmärtää asioita kuin "porilaisilla viisailla".
        Järjenkäytön voi pitää minimaalisellakin tasolla kunhan ymmärtää asioiden oikean laidan, eikä kuitenkaan tarvitse haukkua toisia tyhmäksi ymmärtämättä ehkä itse olevansa vieläkin huonompi..

        Ps. ei näitä kakaroiden kirjoituksia saisi varmaan arvostella lainkaan, kun he ymmärtämättömyyttään ...


      • sano ny jo
        ei tarkoita kirjoitti:

        automaattisesti kuuluvuutta asian keskustelulle pori palstalle.
        Lukekaa säännöt niin että myös ymmärrätte, onko se niin
        vaikeaa sijoittaa asia oikealle palstalleen?
        Palstojahan on monia ja helpompi se olisi tietysti sijoittaa ensin eteen tulevalle palstalle ajattelematta sen enempää kuuluuko se sille. Näinhän Porissakin ajatellaan ja sitten naristaan tyhjästä kun ei osattu valita oikeaa palstaa.
        On ihanaa seurata porilaisen järjenkäytön vähyyttä tässäkin asiassa, varsinkin kun joka päivä joku rutisee tyhmyyttään täällä!

        saatanan pelle, että millekäs palstalle sijoitat sitten? Ja sano myös, että millä helvetin perusteella kaikkia muita porilaisyrityksiä/(myös valtakunnallisia) ketjuja saa palstalla arvostella ja niistä kirjoittaa, vaan DNA:sta ei.
        Sillä perusteella, mitä ruikutat, niin se on tasan sun tekstis, mikä ei liity palstalle, ei sitten niin millään tavoin.


      • sinun kirjoituksiasi
        näemmä helpompi kirjoitti:

        ymmärtää asioita kuin "porilaisilla viisailla".
        Järjenkäytön voi pitää minimaalisellakin tasolla kunhan ymmärtää asioiden oikean laidan, eikä kuitenkaan tarvitse haukkua toisia tyhmäksi ymmärtämättä ehkä itse olevansa vieläkin huonompi..

        Ps. ei näitä kakaroiden kirjoituksia saisi varmaan arvostella lainkaan, kun he ymmärtämättömyyttään ...

        arvostella? Vai pitäisikö koittaa "ymmärtää"....?


      • mutta yritä
        sinun kirjoituksiasi kirjoitti:

        arvostella? Vai pitäisikö koittaa "ymmärtää"....?

        kuitenkin ymmärtää ettei tämä avaus kuulu tälle palstalle.
        Täytyy siis vain yrittää ymmärtää "näitä viisaita porilaisia"


      • jo viimein,
        mutta yritä kirjoitti:

        kuitenkin ymmärtää ettei tämä avaus kuulu tälle palstalle.
        Täytyy siis vain yrittää ymmärtää "näitä viisaita porilaisia"

        että millekäs palstalle tämä kuuluu? Ja sano myös , että mille palstalle kuuluu listalla oleva uusi tulokas otsikko PIERU?
        Lisäksi sinun varmaan kannattaa hakeutua palstan seriffiksi, sekä tutkituttaa pääsi.


      • on seurata
        surkeaa kirjoitti:

        seurata sinun järjenkäytön vähyyttäsi. Taidat olla tyhmä.

        sinun järjenkäytön köyhyyttäsi, kun et ymmärrä antaa sitä oikeaa palstavalintaa tilalle, vaan ainoa asia, jonka olet ulkoa oppinut on, että kaikki muut ovat tyhmiä paitsi sinä. Mielisairaanikin mielestä kuulemma kaikki muut ovat hulluja, paitsi sairastunut itse ;D


      • jauhaa
        se sitten kirjoitti:

        siirretty toiselle palstalle? Vai jauhatko pelkkää paskaa?

        paskaa, luulen, et on itte joku paskantärkee puhelinasentaja, pullopohjalasit pääs .


      • tarkoituksella
        on seurata kirjoitti:

        sinun järjenkäytön köyhyyttäsi, kun et ymmärrä antaa sitä oikeaa palstavalintaa tilalle, vaan ainoa asia, jonka olet ulkoa oppinut on, että kaikki muut ovat tyhmiä paitsi sinä. Mielisairaanikin mielestä kuulemma kaikki muut ovat hulluja, paitsi sairastunut itse ;D

        minulle?? Minunko pitäisi antaa oikea palstavalinta tilalle???
        Koitahan nyt joko opetella lukemaan, tai vastaamaan oikealle ihmiselle.
        Ok?
        Minulla EI OLE mitään sitä vastaan, että aiheesta keskustellaan
        Pori-palstalla. Jollain DNAlaisella sen sijaan tuntuu olevan.


      • kai vain
        mutta yritä kirjoitti:

        kuitenkin ymmärtää ettei tämä avaus kuulu tälle palstalle.
        Täytyy siis vain yrittää ymmärtää "näitä viisaita porilaisia"

        yritä peitellä sitä ettei "puhelinlaitoksella" tykätty avauksesta.


      • kamalasti,
        tarkoituksella kirjoitti:

        minulle?? Minunko pitäisi antaa oikea palstavalinta tilalle???
        Koitahan nyt joko opetella lukemaan, tai vastaamaan oikealle ihmiselle.
        Ok?
        Minulla EI OLE mitään sitä vastaan, että aiheesta keskustellaan
        Pori-palstalla. Jollain DNAlaisella sen sijaan tuntuu olevan.

        vastasin vahingossa sinulle, piti kyllä vastata tolle poripalstasaivartelijalle.
        Koitanhan opetella.


      • haittaa :))
        kamalasti, kirjoitti:

        vastasin vahingossa sinulle, piti kyllä vastata tolle poripalstasaivartelijalle.
        Koitanhan opetella.

        Halusin vaan varmistua asiasta.
        Ja, olen kanssasi samaa mieltä tuosta poripalstasaivartelijasta.


      • noi "puhelin-
        kai vain kirjoitti:

        yritä peitellä sitä ettei "puhelinlaitoksella" tykätty avauksesta.

        laitoksen" väki taitaa näköjää pitää itseään vielä viisainakin. Ei jumalauta, kyllä on vanhoilla kaupungintyöntekijöillä asenne kohillaan ja itsetunto.
        Ennen ne vikakonttorin väki oli niitä, jotka ei mihinkään muuhu hommaa pystyny ja asiakaspalveluun niitä ei kehdattu syystä tai toisesta laittaa. Tiedänpä vaan. ;D


      • aakkoselliselta
        jo viimein, kirjoitti:

        että millekäs palstalle tämä kuuluu? Ja sano myös , että mille palstalle kuuluu listalla oleva uusi tulokas otsikko PIERU?
        Lisäksi sinun varmaan kannattaa hakeutua palstan seriffiksi, sekä tutkituttaa pääsi.

        hakemistolta oikean palstan asiallesi, eikä tarvitse edes esittää tyhmää kuten nyt sen epäonnistuneesti teit.


      • se oikea
        aakkoselliselta kirjoitti:

        hakemistolta oikean palstan asiallesi, eikä tarvitse edes esittää tyhmää kuten nyt sen epäonnistuneesti teit.

        määritellään, kun puhe on paikallisesta vikailmoituksen tekemisestä, joka asia koskee monia porilaisia asiakkaita, en edes halua puhua valtakunnan tasolla kun en voi tietää kuinka muualla toimitaan ja sano nyt jo viimein, että otsikko PIERU, liittyykö se sinusta erityisesti Poriin, vai onko siellä hakemistossa myös pieruosasto, tai huonoa asiakaspalvelua, jotka molemmat löytyvät Porin palstalta mm. Lopeta vänkääminen ja herää pahvi.


      • järjenköyhä
        se oikea kirjoitti:

        määritellään, kun puhe on paikallisesta vikailmoituksen tekemisestä, joka asia koskee monia porilaisia asiakkaita, en edes halua puhua valtakunnan tasolla kun en voi tietää kuinka muualla toimitaan ja sano nyt jo viimein, että otsikko PIERU, liittyykö se sinusta erityisesti Poriin, vai onko siellä hakemistossa myös pieruosasto, tai huonoa asiakaspalvelua, jotka molemmat löytyvät Porin palstalta mm. Lopeta vänkääminen ja herää pahvi.

        vielä, mitäs mieltä olet itse asiasta, vai etkö uskalla vastata kun tilinauhassa maksajankohdalla lukee dna.


      • Mä vähän
        haittaa :)) kirjoitti:

        Halusin vaan varmistua asiasta.
        Ja, olen kanssasi samaa mieltä tuosta poripalstasaivartelijasta.

        luulen, että se kaveri on joko päästään vialla, tai sitten se on päästään vialla ja dna:lla töissä ;D


      • Another
        aakkoselliselta kirjoitti:

        hakemistolta oikean palstan asiallesi, eikä tarvitse edes esittää tyhmää kuten nyt sen epäonnistuneesti teit.

        Olen hakenut kyseistä avausta, ja ei sitä kyllä tunnu löytyvän Suomi24:lta enää.
        Jos se johonkin olisi kuulunut siirtää, niin DNA-osion alle. Siellä ON kyllä yksi DNA:n vikapalvelua koskeva avaus, mutta se ei ole se joka täällä oli.
        Jos olet huomannut?

        Eli jos täällä joku tyhmä jankkaaja on, se olet sinä.


      • että
        Mä vähän kirjoitti:

        luulen, että se kaveri on joko päästään vialla, tai sitten se on päästään vialla ja dna:lla töissä ;D

        molempi pahempi. :)


      • Pahajuttu...
        että kirjoitti:

        molempi pahempi. :)

        ja yhä vain pahenee, kohta se menettää varmaan lopullisesti hermonsa ;D


      • se asiakaspalvelu
        noi "puhelin- kirjoitti:

        laitoksen" väki taitaa näköjää pitää itseään vielä viisainakin. Ei jumalauta, kyllä on vanhoilla kaupungintyöntekijöillä asenne kohillaan ja itsetunto.
        Ennen ne vikakonttorin väki oli niitä, jotka ei mihinkään muuhu hommaa pystyny ja asiakaspalveluun niitä ei kehdattu syystä tai toisesta laittaa. Tiedänpä vaan. ;D

        sitten paranee, kun poistetaan ikävät viestit keskustelupalstalta.

        Jos on kanttia suhtautua asiakkaaseen miten sattuun, niin kyllä sitten
        pitäisi kestää vähän kritiikkiäkin.
        UGH. Olen puhunut.


    • itse aiheeseen,

      siis iltana eräänä soitin dna:n vikapäivystykseen, koska kiinteä puhelin ja netti pimeni päivällä. Aluksi puhuin mieshenkilön kanssa, joka väitti laitteeni rikkoutuneen valtaisan ukkosmyrskyn ja sitä seuranneen sähköpiikin johdosta. Kerroin, ettei ukkosta ole ollut, vaan 500m päässä on kaapelityö ja että epäilen kaapelin menneen poikki. Kahteen otteeseen jutteli kyseisen herran kanssa, joka ei voinut millään uskoa kaapelivikaa ja pysyi omassa teoriassaan. Ohjeeksi sain, että vältän 200 euron asentajakäynnin viemällä laitteeni seuraavana päivänä tarkistettavaksi. Soitin vielä kolmannenkin kerran ja silloin toisessa päässä oli nainen, joka uskoi kaapeliteoriani ja käski minun laskeutua kuoppaan tarkistamaan onko johto poikki, sanoin, etten varmaankaan tiedö, mikä johdoista on puhelinkaapeli ja nainen vastasi sen olevan se, jossa on kaksi päästä, sillä ehjä kaapeli on suora ehyt pötkö. Yritin sanoa, että minun ammattitaitoni siihen tuskin riittää, saati valtuuteni asiakkaana lähteä kuoppia tarkistelemaan.
      Kello oli kuusi illalla ja nainen sanoi olevan jo niin myöhä, jottei asentajat enään lähde katsomaan ja vikapäivystys ei usko moisen tapahtuneen, jollen saa kaikkia naapureita soittamaan myös heille.
      Yritin kertoa, että koska lankaliittymät ovat myös mykkinä ja naapureissa todella iäkkäitä asukkaita, ei heillä välttämättä ole muita puhelimia kuin vanhat kiinteät ja mitä sitten, jos jotain sattuu. Nainen totesi, että toivotaan porukalla, ettei ensi yönä satu.
      Seuraavana aamuna asentaja kiipesi pylvääseen siellä työmaalla ja kysyin, joko pian saadaan puhelimet toimimaan ja niinhän ne saatiinkin. He eivät olleet saaneet mitään tietoa vikapäivystykseltä tapahtuneesta, vaan suoraan paikalliselta yrittäjältä, joka oli ihmetellyt, ettei netti toimi.
      Mielestäni oli edesvastuutonta antaa lankojen roikkua yön yli katkenneina, sillä mistä muusta kuin yhteyksien ylläpitämisestä ja käytöstä me kuukausittain maksamme.

      • kuunellu

        radiota, notta jos soititkin pilapuhelimmeen ja se äänitettiin koko kansan naurettavaksi.
        Taidankin vaihtaa operaattoria, ennekä tulee vikaa vikaa vikaa.


      • DNA-liittymät

        Ensi vuoden syksyyn mennessä Sonera poistaa koko Suomesta DNA-lankaliittymät. Se ei kysy liittymän omistajan mielipidettä. Aiheesta on ollut kirjoituksia mm. Satakunnan Kansassa ja Maaseudun Tulevaisuudessa.

        Toimipisteittäin on palvelueroja Satakunnan DNA-palveluissa. Porissa osataan paremmin kuin esim. Nakkilassa ja Eurassa.


      • lakipykälien

        mukaan, että puhelinyhtiö voi antaa olla lähes vuorokauden linjat poikki?
        Onpa outoa käytöstä asiakaspalvelijoiltakin!


      • tilalle?
        DNA-liittymät kirjoitti:

        Ensi vuoden syksyyn mennessä Sonera poistaa koko Suomesta DNA-lankaliittymät. Se ei kysy liittymän omistajan mielipidettä. Aiheesta on ollut kirjoituksia mm. Satakunnan Kansassa ja Maaseudun Tulevaisuudessa.

        Toimipisteittäin on palvelueroja Satakunnan DNA-palveluissa. Porissa osataan paremmin kuin esim. Nakkilassa ja Eurassa.

        meijän 86 vuotiaalle, lähes sokeelle ja kuurolle mummulle kännykäkö?


      • lienee hyväksynyt
        DNA-liittymät kirjoitti:

        Ensi vuoden syksyyn mennessä Sonera poistaa koko Suomesta DNA-lankaliittymät. Se ei kysy liittymän omistajan mielipidettä. Aiheesta on ollut kirjoituksia mm. Satakunnan Kansassa ja Maaseudun Tulevaisuudessa.

        Toimipisteittäin on palvelueroja Satakunnan DNA-palveluissa. Porissa osataan paremmin kuin esim. Nakkilassa ja Eurassa.

        joskus päätöksen, jonka mukaan "lankaliittymien pakko poistuu operaattoreilta",
        ja "operaattori saa valita teknisen toteutustavan perustason internet- ja puhepalveluille. Yhteys voi perustua langattomaan matkapuhelinverkkoon, laajakaistaan ja ip-pohjaiseen tekniikkaan."


      • mahtaa
        lienee hyväksynyt kirjoitti:

        joskus päätöksen, jonka mukaan "lankaliittymien pakko poistuu operaattoreilta",
        ja "operaattori saa valita teknisen toteutustavan perustason internet- ja puhepalveluille. Yhteys voi perustua langattomaan matkapuhelinverkkoon, laajakaistaan ja ip-pohjaiseen tekniikkaan."

        onnistuu 1920-1930 luvulla syntyneiltä?


      • kysyt?
        mahtaa kirjoitti:

        onnistuu 1920-1930 luvulla syntyneiltä?

        En ole töissä eduskunnassa. Kyllä se nyt tiedetään, kun yritykset valittaa sitä ja tätä, niin kohta ne siellä ovat myötämielisiä.

        Mutta vanhoista ihmisistä puhuen, ei heitä kannata aliarvioida. Jos ei vaivaa
        pahat vanhuudentaudit, niin kyllä he matkapuhelintakin käyttää osaavat.

        Ja sellainen mallikin on tehty, jossa on isot numeronäppäimet, en nyt muista
        missä sellaisen näin.

        Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että on hävytöntä, kun lankaliittymät saa tuolla lailla ajaa alas.


      • kuntani
        kysyt? kirjoitti:

        En ole töissä eduskunnassa. Kyllä se nyt tiedetään, kun yritykset valittaa sitä ja tätä, niin kohta ne siellä ovat myötämielisiä.

        Mutta vanhoista ihmisistä puhuen, ei heitä kannata aliarvioida. Jos ei vaivaa
        pahat vanhuudentaudit, niin kyllä he matkapuhelintakin käyttää osaavat.

        Ja sellainen mallikin on tehty, jossa on isot numeronäppäimet, en nyt muista
        missä sellaisen näin.

        Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että on hävytöntä, kun lankaliittymät saa tuolla lailla ajaa alas.

        koostuu näistä varttuneista senioreista, ja aika harvassa luulen, että ovat he, jotka oppivat käyttämään, kaikilla ei ole ns.tukijoukkoja omista perheenjäsenistä, jotka pitkään ja hartaasti jaksaisivat opettaa uuden aparaatin käyttöä, vaikka järki kuinka pelaisi.
        Harmi moinen alasajo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe