onko neitsyt kuten kissa

kauris__n

Sanotaan, että kissa valitsee omistajansa eikä omistaja voi valita kissaa. Onko neitsyt samanlainen? Siis valitseeko neitsyt seuransa eikä neitsyttä voi valita seurakseen? Tarkoitan nyt seurustelusuhteeseen. Itse olen kauris, joka on erittäin tarkka valitsemaan seuransa ja siksi tämä kiinnostaa minua.

11

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroon pyristelin

      jota pystyy A)kontrolloimaan tai B)josta hyötyy jotenkin eli mieluiten läheisriippuvaisen tai liian kiltin ihmisen. Neitsyt myös tuhoaa toisen ihmisen mielellään, itsekkäin horoskooppimerkki jonka tiedän. Vie toisen omaisuuden ja itsetunnon ja nauttii siitä.

      • näitä

        Kyllähän se on niin että vika on tuon kuvaamasi ihmisen korvien välissä, ei horoskooppimerkissä!


      • 100%

        A) Ketään ei pysty kontrolloimaan, hyvä jos kaikki osaavat edes itsensä kontrolloida. B) Eikös kaikki hae läheisyyttä....se on eri asia kuin olla riippuvainen. Liian kiltti? Sitä ei kai kukaan osaa,ainakaan kauan.......esim.skorppionit ovat niin ilkeitä että!
        Tuhoamme toisen? Itse voin vain sanoa,että jos mulle v...ttuilee, niin takasin tulee! Sen verran tässä elämän aikana oppinu että kaikkea ei tarvitse sietää!
        Tästä nyt sitten aatellaan et kostaja.......Ei jokaista asiaa tietenkään kosteta,mutta pitää osaa puolustautua. Ja jotkut ihmiset vain tarvitsevat sen että niille on samanlainen paska takasin, ennenku ne tajuaa miten ne itse loukkaa muita!!!!!!
        Sille ei sitten voi mitään jos jonkun kusipään itsetunto on niin alhaalla että heti pitää juosta hakemaan masennuslääkettä jos joku sattuu sanomaan parit elämän faktat.
        Omaisuus mulle ainakin kertynyt tekemällä TÖITÄ! P...kele.
        Jos sulta joku vienyt kaiken niin se ei tarkota et se olis aina NEITSYT joka sen vie....ja mitäs annoit viedä....olisit tapellu vastaan. Vaikka eihän se irtain onnelliseksi tee,mutta käy se kalliix jos pitää kaikki hommaa alusta.

        Muille kommentoitakoon kateellisuudesta että emme me neitsyet poikkea muista...meitä ihmisiä vain on niin moneksi,oli merkki mikä vaan!

        Kaikesta huolimatta mulla on asiat NIIN loistavasti että aina ei tiedä miten päin olis. Elämä hymyilee.........aion nauttia tästä kaikesta, vaikka mitä shittiä joku sanois tai tekis tai kirjottas..:-)

        Kaikkea hyvää sulle!


    • codetsu

      mielenkiintoisesti sanottu :}

      monessa mielessä kissan luonne saattaa olla melko lähelläkin
      voihan tietysti koittaa vaikuttaa meihin mutta
      omassa itsessämme olemme todella itsepäisiä
      teemme kuin haluamme ja miten olemme päättäneet tehdä
      pidämme itsestämme ja pärjäämme hienosti ilman muita ihmisiä

      ja kyllä se on niin että katsomme tulevaa seuramme todella tarkkaan
      puhumattakaan ihmisestä jonka otamme intiimiin maailmaamme
      ei siinä aina auta edes korea ulkomuoto jos luonne on mitä on
      eli sinänsä kyllä valitsemme erittäin tarkkaan.

    • neitsyt_n

      Kyllä se aika pitkälle pitää paikkansa myös muissakin kuin seurustelusuhteissa.
      Koree ulkomuoto ja kauniit puheet ei vie ketään kovin pitkälle neitsyen kanssa :)

      • kauris___n

        vie? mulle on sanottu, että oon nätti, mukava ja musta pidetään... siis neitsytmies on sanonut, ja neitsyen ja kauriin pitäs sopia yhteen;) tosi vaikeeta, kun on itekki tosi kronkeli, kun on tosiaan kauris, jolle ei kelpaa kukaan...


      • neitsyt_n
        kauris___n kirjoitti:

        vie? mulle on sanottu, että oon nätti, mukava ja musta pidetään... siis neitsytmies on sanonut, ja neitsyen ja kauriin pitäs sopia yhteen;) tosi vaikeeta, kun on itekki tosi kronkeli, kun on tosiaan kauris, jolle ei kelpaa kukaan...

        Tosiaan vaikea sanoa näin naisena =) Tai yleensäkään muiden puolesta! Itse vain tiedän milloin joku ihminen on "se joku". Kai siellä pitää olla jotain sielujen sympatiaa =D
        Voihan se olla että tämä sinun neitsyt mies on vain perusneitsyt siinä mielessä että kestää kauan lämmetä ja luottaa(?)


    • törkeä loukkaus

      Kissa on kissa on kissa!

      Neitsyellä ei tuon upeuden kanssa ole mitään yhteistä!

      • kauris__n

        Minä en ole kissaihminen, joten en ymmärrä miksei ole? Neitsyt-miehen tunnen ja hän olis kyllä upea ihminen, mutta haluaa esittää vaikeaa neitsyttä ja olla kuin kissa, joka valitsee ihmisensä.


      • ei onnistu
        kauris__n kirjoitti:

        Minä en ole kissaihminen, joten en ymmärrä miksei ole? Neitsyt-miehen tunnen ja hän olis kyllä upea ihminen, mutta haluaa esittää vaikeaa neitsyttä ja olla kuin kissa, joka valitsee ihmisensä.

        Kissa on kissa on kissa.


    • paskat ole

      olen rapu nainen ja alistanut neitsyt miehen. sen taidon ei kaikki omista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      274
      2550
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      92
      2021
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1427
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1268
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1195
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe