Luottokortit

/eurot/ruplat

mikä pelittää Pietarissa? Masteri olis tietysti ok ;-)

6

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kosser2

      Privjet

      Kävin eilen vaihtamas Nordeas euroja ruplixi. Kurssi oli huonompi minulle Nordeassa(41) kuin television valuuttakurssissa(46). Kuka suomentais?. En vaihtanut kuin satasen samasta syystä.

      Paka

      Kusti

      • sinksari

        Vain noviisi vaihtaa Suomessa eurot rupliksi, huah.


      • _masteri matkaaja_
        sinksari kirjoitti:

        Vain noviisi vaihtaa Suomessa eurot rupliksi, huah.

        luottokortilla Pietarissa?

        Kuulin sellaista tietoa,että luottokorttien tarkistus kestäisi niin kauan,etteivät sen takia kelpuuttaisi kortteja.

        Pitääkö paikkansa?


      • ArthurDent
        _masteri matkaaja_ kirjoitti:

        luottokortilla Pietarissa?

        Kuulin sellaista tietoa,että luottokorttien tarkistus kestäisi niin kauan,etteivät sen takia kelpuuttaisi kortteja.

        Pitääkö paikkansa?

        Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee.

        Samalla tavalla siellä luottokortit toimii kuin täälläkin. Ei nyt kannata kuiten nakkiputiikilla, "kansantaksissa" tai kioskilla korttia yrittää tarjota.


      • Pertti22
        _masteri matkaaja_ kirjoitti:

        luottokortilla Pietarissa?

        Kuulin sellaista tietoa,että luottokorttien tarkistus kestäisi niin kauan,etteivät sen takia kelpuuttaisi kortteja.

        Pitääkö paikkansa?

        Edellisellä reissulla ei ainakaan kukaan suoraan hylännyt Visalla maksamista. Mutta pelkän visan varaan ei kannata maksamista jättää koska silloin lauantaipäivänä ei monessa kaupassa Visalla saanut yhteyttä ulkomaailmaan koska linjat oli niin tukossa ja maksaminen ei onnistunut.


      • Pertti22 kirjoitti:

        Edellisellä reissulla ei ainakaan kukaan suoraan hylännyt Visalla maksamista. Mutta pelkän visan varaan ei kannata maksamista jättää koska silloin lauantaipäivänä ei monessa kaupassa Visalla saanut yhteyttä ulkomaailmaan koska linjat oli niin tukossa ja maksaminen ei onnistunut.

        visa electron toimii hyvin automaateissa,ainakin moskova hotellissa ja hotelli lokakuun seinässä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe