Kultsunartun makoilu lenkillä

Uuuuuu

Meidän kultsunarttu 1,5 vuotta on aloittanut lenkeillä makaamisen. Mitään tassuongelmia ei ole havaittu jne...Lenkillä vaan yhtäkkiä hauva käy maate, myös kieriskelee ja ihmettelee.Ei saada millään keinolla liikkeelle hetkeen... Lenkkimaastot on vaihtelevia ja mielestämme myös inspiroivia( metsää, taajamaa, uintia jne...)...siis onko muilla kokemuksia ja neuvoja?

4

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neka

      Meillä nyt 2,5 vuotias narttu on tehnyt tota samaa koko ikänsä.Eli kun on aikansa oltu mettässä, se menee maate ja aloittaa mättäissä kierimisen. Meillä se on silkkaa elämästä nauttimista ja rennosti ottamista! Tekee sitä myös, vaikka oltaisiin toisten koirien kanssa lenkillä,eli olisi muutakin puuhaa. Taitaa olla ihan rodunomainen juttu, kultsit kun tykkäävät kaikesta märästä yms.

      • ???

        meidän koiramme (ei tosin kultainen noutaja) heittäytyi pitkäkseen lenkillä, eikä millään meinannut saada sitä liikkeelle.. teki samoin melkein joka lenkkeily kerta...aikaisempaa koiraa ei ollut meidän perheessä ollut sitä ennen, ja ajateltiin sen olevan normaalia koirille. Tämä selvisi kuitenkin koiran ollessa 3 vuotias, koiramme oli sairas. Synnynäinen sydänvika ja päälle kaikkee muita sairauksia. Eläinlääkärissä kysyttiin tästä koiran makoilusta, ja sieltä sanottiin että koira ei ikinä rupea makaamaan kesken lenkin, mutta koiramme oli sairas ja siten täytyi välillä levähtää. Tämä oli meidän koiran tarina ja voihan jokin muu syy olla teidän koiranne makoiluun.


    • mättähältä mättähälle

      ...tekee ihan samoin, pyörii ruohikossa, ja nauttii vain täysin siemauksin elämästään.
      Nooh... taisin siinä vähän sitten itekkin sammaleelle oikaista ja pilviä katsella ;)

    • Kultaisennoutajan omistaja

      Hmmm.. Minusta tuntuu, että lenkit ovat liian pitkiä. Kokeilkaa käydä lyhyemmillä lenkeillä, jos hän makaa, kannattaa kysyä eläinlääkäriltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe