Mäkeläinen

rennosti pukeutunut

Seiskassa haukuttiin Mikon pukeutumista, tanssiväki on kuulema juhliin pukutunutta. Itse monilla lavoilla ja ravintoloissa eri artistien keikoilla ja yhden käden sormissa on nähtävissä ne ihmiset joiden voi oikeasti sanoa pukeutuneen ja vielä tyylikkäästi.
Mielestäni ne verkkareissa ja lenkkareissa, likainen, ryppyinen T-paita päällä olevat ei liiemmin edusta pukeutumista. Taikka naisista vanhat, tyyliin yli 60v. jotkla ovat vesirajan peittävä minihame ja napapaita jonka alta pursuaa useat makkarat. Onko tää pukeutumista?

Tottahan asiassa toinen puoli totta... kyllä Mikollakin vois olla ehjät housut päällä. Mutta ymmärrän myös et tuo tyyli kuuluu tuohon ikä luokkaan ja kesällä saa olla myös artisti rennosti pukeutuneena. Yhtälailla kun asiakkaatkin.
Seiskan kirjoittaja ei mielestäni voi sanoa edes olleensa fani jos tuon takia on muka EX sellainen. Fani arvostaa artistissa ja koko bändissä paljon muutakin. Artisti kun ei ole mitään ilman bändiä.

37

1372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähnyt

ainakin yhdellä keikalla kun Mikon housun lahkeet oli lyhennetty niittaria apuna käyttäen ja niittejä muuten oli aikasen monta. Näky sekin!!

• typerää

Luin myös Seiskasta tuon jutun. On todella typerää kirjoittaa moista lehtien palstoille, joita taatusti artisti itse ei lue, kun voisi kirjoittaa suoraan bändin omille sivuille, jossa ainakin Myrskylyhdyllä on kullekin erikseen tarkoitettu viestimahdollisuus. Ja viesti myös menisi sinne minne sen pitää toisin kuin tuollainen älyvapaa kirjoittelu, joka on tarkoitettu vain artistin mollaamiseksi.

• ???

Mollaaminen on tyhmää, mutta mistäs niin kuvittelet ettei lue. Luulempa että taatusti lukee, varsinkin kun kuulee (ja taatusti kuulee) jostain mitä hänestä on kirjoitettu :).

• ne viestejään

omilta sivuilta ku ei viitsi edes hoitaa päivitystä!!!

• jos.
        ??? kirjoitti:

Mollaaminen on tyhmää, mutta mistäs niin kuvittelet ettei lue. Luulempa että taatusti lukee, varsinkin kun kuulee (ja taatusti kuulee) jostain mitä hänestä on kirjoitettu :).

Minulle on ihan sama mitä Mikolla on päällään esiintyessään, kun hän avaa suunsa niin risaisetkin farkut unohtuvat ;)

• nykyään va
        jos. kirjoitti:

Minulle on ihan sama mitä Mikolla on päällään esiintyessään, kun hän avaa suunsa niin risaisetkin farkut unohtuvat ;)

litettavasti ääni kuulostaa yhtä risaiselta kuin farkut näyttävät...ääni ei ole kuin ennen,eikä ulkoinen olemus vaikuta kovinkaan siistiltä

• näin on
        nykyään va kirjoitti:

litettavasti ääni kuulostaa yhtä risaiselta kuin farkut näyttävät...ääni ei ole kuin ennen,eikä ulkoinen olemus vaikuta kovinkaan siistiltä

Jos asia on noin niin olen tosi surullinen, koskapa Mikko on minusta aina ollut tämän maan upeaäänisin artisti.

• oisin vahvasti
        ne viestejään kirjoitti:

omilta sivuilta ku ei viitsi edes hoitaa päivitystä!!!

sitä mieltä,etteivät lue täällä viestejä,eikä kyllä omillakaan sivuillaan

• silja linjan
        nykyään va kirjoitti:

europalla näytti erittäin siistiltä,eikä ollut käsittääkseni edes esiintymässä,vaan kuuntelemassa unelmavävyjä kuten mekin

• upea äänisin
        näin on kirjoitti:

Jos asia on noin niin olen tosi surullinen, koskapa Mikko on minusta aina ollut tämän maan upeaäänisin artisti.

mutta ihan kivalta kuulostava on Mikon esiintyminen! Ja henkilönä hän on vertaansa vailla. Jokainen kuitenkin kokee kaikki artistit ja bändit omalla tavallaan. Makuasioista ei voi kiistellä!

• niin.
        upea äänisin kirjoitti:

mutta ihan kivalta kuulostava on Mikon esiintyminen! Ja henkilönä hän on vertaansa vailla. Jokainen kuitenkin kokee kaikki artistit ja bändit omalla tavallaan. Makuasioista ei voi kiistellä!

En ole kiistellytkään mutta kun minusta Mikko on paras.

• Mikko-fani
        nykyään va kirjoitti:

Ota nyt huomioon että Mikko on vielä nuori mies ja risaiset farkut kuuluvat nuorison muotiin..kun taas esim vanha koivuniemi pukeutuu paikattuihin pillifarkkuihin kun esiintyy telkkarissa, niin häntä pidetään tyylikkäänä ja millähän perusteella, ihmettelen vaan.

• paulamikkonen
        Mikko-fani kirjoitti:

Ota nyt huomioon että Mikko on vielä nuori mies ja risaiset farkut kuuluvat nuorison muotiin..kun taas esim vanha koivuniemi pukeutuu paikattuihin pillifarkkuihin kun esiintyy telkkarissa, niin häntä pidetään tyylikkäänä ja millähän perusteella, ihmettelen vaan.

farkut pestyt ja silitetyt - siinä se ero!!!

Ja muutenkin Paula on viimosen päälle huolliteltu enkä ole koskaan nähnyt lavalla humalassa, krapulassa ym.

• eräskin entinen fani
        paulamikkonen kirjoitti:

Ja muutenkin Paula on viimosen päälle huolliteltu enkä ole koskaan nähnyt lavalla humalassa, krapulassa ym.

Hyvin sanottu-aivan asian ytimeen! Kanssasi samaa mieltä. Asioilla ja asioilla on vissi ero!

• Mikko-fani kirjoitti:

Kyllä mun mielestä se Mikko Mäkeläinen olis silti voinut ainakin TV-esiintymiseensä laittaa vähän siistimmät vaatteet, kuin jotkut kauhtuneet ja risaiset farkut. Siisti ja huoliteltu habitus on kertoo yleisön arvostamisestakin.

• mari_anne
        paulamikkonen kirjoitti:

Eiköhän niitä kuitenkin vähemmistö ole sellaisia ketkä esiintyvät humalassa, joten en tuosta Koivuniemelle mitään pisteitä antaisi.

• Mikko-fani
        paulamikkonen kirjoitti:

Ai että tälle ikälopulle "leidille" kaikki on sallittua vaikka perse vilkkuis niisä "siisteissä" farkuissa niin silti se olis niin helvetin tyylikäs ja huoliteltu ja mistä sinä voit siitä varma olla ettei hän olis joskus vähän maistanut kun on noussut lavalle...ootko käyny haistelemassa. Mikko on aina vienyt keikkansa tyylikkäästi loppuun enkä ole häntä humalassa nähnyt koskaan esiitymässä...mistähän tuokin kommentti nyt taas tuli??

• taasko se
        Mikko-fani kirjoitti:

Ai että tälle ikälopulle "leidille" kaikki on sallittua vaikka perse vilkkuis niisä "siisteissä" farkuissa niin silti se olis niin helvetin tyylikäs ja huoliteltu ja mistä sinä voit siitä varma olla ettei hän olis joskus vähän maistanut kun on noussut lavalle...ootko käyny haistelemassa. Mikko on aina vienyt keikkansa tyylikkäästi loppuun enkä ole häntä humalassa nähnyt koskaan esiitymässä...mistähän tuokin kommentti nyt taas tuli??

Kylläpä taas Justiinaxua harmittaa, että piti tulla taas tänne vöyhkäseen! Pysy siellä Tapsuuliinisi sivuilla ja keikoilla ja jätä mutten huomiotta!

• taasko se kirjoitti:

Kylläpä taas Justiinaxua harmittaa, että piti tulla taas tänne vöyhkäseen! Pysy siellä Tapsuuliinisi sivuilla ja keikoilla ja jätä mutten huomiotta!

Tää on taas niin tätä . Täällä jotkut on sitä mieltä ,että mä en sais muka sanoo omaa mielipidettäni koskaan mistään muusta artistista, kuin Tapsasta. Ja sitten sekään ei kumminkaan oo hyvä jos kirjotan Tapsasta, niin aletaan kiljuu kurkkutorvi suorana ,että eikö sun elämääs muuta mahdu, kuin Tapsukka.... Koittakaa nyt sitten jo päättää, että mistä mä saan kirjottaa.

• ...
        Justiinax kirjoitti:

Tää on taas niin tätä . Täällä jotkut on sitä mieltä ,että mä en sais muka sanoo omaa mielipidettäni koskaan mistään muusta artistista, kuin Tapsasta. Ja sitten sekään ei kumminkaan oo hyvä jos kirjotan Tapsasta, niin aletaan kiljuu kurkkutorvi suorana ,että eikö sun elämääs muuta mahdu, kuin Tapsukka.... Koittakaa nyt sitten jo päättää, että mistä mä saan kirjottaa.

Sinun vaan on turhaa sanoa mielipidettäsi muista kuin Tapsukasta koska se on aina negatiivinen.

• elä pölise
        ... kirjoitti:

Sinun vaan on turhaa sanoa mielipidettäsi muista kuin Tapsukasta koska se on aina negatiivinen.

Sulla Justiinaxu kun ei oo muista kuin negatiivista sanottavaa, niin ole hiljaa siis!

• eräskin epäilijä
        Mikko-fani kirjoitti:

-et ole tainnut monellakaan keikalla tässä viime kuukausina sitten käydäkkään

• jahastaja
        Justiinax kirjoitti:

Kyllä mun mielestä se Mikko Mäkeläinen olis silti voinut ainakin TV-esiintymiseensä laittaa vähän siistimmät vaatteet, kuin jotkut kauhtuneet ja risaiset farkut. Siisti ja huoliteltu habitus on kertoo yleisön arvostamisestakin.

Höpö höpö

• Ikuinen fani.

Voi luoja, kenelle se kuuluu mitä Mikko tai kukaan muukaan haluaa pukea päällensä? Todella typerää kirjoittaa siitä Suomen turhimpaan juorulehteen tai ylipäätänsä mihinkään.
      Eiköhän jokainen itse tiedä ja päätä, mitä päällensä pukee. Eri asia tietenkin jos on työssäkäytettävät, pakolliset työvaatteet, mutta artisteillahan niitä ei mielestäni ole.
      Kait Mikon ja Myrskylyhdyn poppoon pitää sitten ottaa Korsuorkesterista mallia ja hankkia jokaiselle samantyylinen asu keikoille.

Sitä paitsi, eikö ne kuluneet ja reikäiset ym. vaatteet ole nykyään muotia? Housutkin kun ostaa niin saa jo valmiit reiät kaupan päälle!

Kyllä se niin on, että Mikko Mäkeläinen & Myrskylyhty on Suomen paras orkesteri kokoonpanollaan; Mikko Mäkeläinen, Mikko Tuominen, Juha Kangassalo, Riku Nummela ja Timo Luostari!
      Myös edelliset soittajat, kuten Samuli Jokinen, Olli Leppänen.. ovat olleet mainioita persoonia, mutta tämä nykyinen kokoonpano se vasta jotain onkin! Kovaa ja korkealta, sanon minä.

• Parempi kuin

Minun mielestäni parempi on kuitenkin Resiina orkesteri! Samuli Mäkelä rummut, Juuso Torpakko kitara, Janne Salkolahti kosdketinsoittimet, Marko Pekkarinen basso. Ja lauluhan myös sujuu kaikilta, ja pystyvät bvaihtelemaan soittimiakin. Huippuna on juha Metsäperä, joka on yksi bändistä omein sanojensakin mukaan!

• E

Mikko pukeutuu tyylikkäästi todennäkoisesti kirjoittaja oli vanha, joka ei ymmärrä mitään muodista! Nykypäivänä valmiiksirevityt farkut ovat muotia ja mikolla on sellaiset mikis aina pitäisi olla puku päällä?

• K

Niinkun joku jo tuolla kirjottelinkin. Mikkon on nuori ja pukeutuu niinkun nuoret. Ja kyseiseen seiskan juttuun viitatakseni... IKINÄ ei Mikko ole remontti-vaatteet päällä lavalla esiintynyt. Ei varmasti ole! Mikko on komea nuori mies ja pukeutuu sen mukaisesti. Turha täällä on toisen vaatteista nipottaa, luulis olevan ihmisillä parempaaki tekemistä?! Hieno mies ja mahtava ääni. Siinä ei paljon vaatteet vaikuta, vain äänellä on väliä! :)

• ullapekka
        K kirjoitti:

Niinkun joku jo tuolla kirjottelinkin. Mikkon on nuori ja pukeutuu niinkun nuoret. Ja kyseiseen seiskan juttuun viitatakseni... IKINÄ ei Mikko ole remontti-vaatteet päällä lavalla esiintynyt. Ei varmasti ole! Mikko on komea nuori mies ja pukeutuu sen mukaisesti. Turha täällä on toisen vaatteista nipottaa, luulis olevan ihmisillä parempaaki tekemistä?! Hieno mies ja mahtava ääni. Siinä ei paljon vaatteet vaikuta, vain äänellä on väliä! :)

Rumat ne vaatteilla koreilee!

• ei risaa

Kas kummaa, kun en oo nähnyt Mikolla revittyjä vaatteita! Vaikka hän pukeutuu rennosti, kuten nykyään on tapana, ei kuitenkaan mihinkään risoihin varkkuihin!

• Niitti-tyttö
        ei risaa kirjoitti:

Kas kummaa, kun en oo nähnyt Mikolla revittyjä vaatteita! Vaikka hän pukeutuu rennosti, kuten nykyään on tapana, ei kuitenkaan mihinkään risoihin varkkuihin!

farkut kyllä olivat erittäin törkyisen näkyiset. niittejä läntätty suuntaan jos toiseen. itseltä löytyy kyseisistä housuista kuvakin. ei oo kaunista katseltavaa...

niittarilla lyhennetyt farkut tuskin ovat muotia??

eikö mikolta myöskään luonnistu hienon juhlapuvun kantaminen päällä. se on taas toinen ääripää. pitäisi löytää harmonia risaisten/niiteillä lyhennettyjen farkkujen väliltä. jos päällä on hienot vaatteet niin ne on myös osattava yksinkertaisesti kantaa.

• a
        Niitti-tyttö kirjoitti:

farkut kyllä olivat erittäin törkyisen näkyiset. niittejä läntätty suuntaan jos toiseen. itseltä löytyy kyseisistä housuista kuvakin. ei oo kaunista katseltavaa...

eikö mikolta myöskään luonnistu hienon juhlapuvun kantaminen päällä. se on taas toinen ääripää. pitäisi löytää harmonia risaisten/niiteillä lyhennettyjen farkkujen väliltä. jos päällä on hienot vaatteet niin ne on myös osattava yksinkertaisesti kantaa.

Kyllä Mikko osaa pukeutua. Viimeksikin kun Mikkoa olin katsomassa tässä syksyllä, niin päällä oli musta kauluspaita, vaaleanpunainen kravatti ja mustat suorat housut. Ei tietoakaan niiteillä lyhennetyistä farkuista tai mistään muustakaan epäsiististä. Ja ne revityt farkut joista tässä nyt on puhuttu, ovat alunalkujaankin sellaiset (ovat ihan kaupasta asti olleet).. Ja ikinä en ole Mikkoa risaisissa tai epäsiiteissä vaatteissa lavalla nähnyt. Joten itse olen sitä mieltä, että Mikko osaa pukeutua! Ja äänihän se tässä ratkaisee! :)

• Tyylikästä
        Niitti-tyttö kirjoitti:

ole koskaan käyny katsomassa / kuuntelemassa yhtään Mikon kirkkokonserttia. Mikäli vielä epäilet pukeutumista niin suosittelen menemään konserttiin. valita sit sen jälkeen jos näet syytä valittaa mikon pukeutumisesta.

• keikkailija
        Tyylikästä kirjoitti:

ole koskaan käyny katsomassa / kuuntelemassa yhtään Mikon kirkkokonserttia. Mikäli vielä epäilet pukeutumista niin suosittelen menemään konserttiin. valita sit sen jälkeen jos näet syytä valittaa mikon pukeutumisesta.

kirkossa siististi pukeutuminen kumoa niitein lyhennettyjä housun lahkeita!! Haloo hoi!!

Nämä niitein lyhennetyt housut olivat vuoren huippu tässä pukeutumisasiassa.

Sitä kun on useita satoja keikkoja ja kymmenkunta kirkkokonserttia nähneenä todeta.

• Niitti-tyttö
        Tyylikästä kirjoitti:

itse oon käynyt katsomassa lukuisia mikon kirkkokonsertteja. siellä pukeutuminen on tyylikästä! mutta, sitten kun päästään keikkapaikoille niin taso valitettavasti laskee.

sinulta voisi kysyä että ootko itse käynyt mikon normaaleilla keikoilla????? takaan, että jos näät risaiset tai niittarilla lyhennetyt farkut niin et enää miellä mikkoa "tyylikkääksi".

• k
        Niitti-tyttö kirjoitti:

itse oon käynyt katsomassa lukuisia mikon kirkkokonsertteja. siellä pukeutuminen on tyylikästä! mutta, sitten kun päästään keikkapaikoille niin taso valitettavasti laskee.

sinulta voisi kysyä että ootko itse käynyt mikon normaaleilla keikoilla????? takaan, että jos näät risaiset tai niittarilla lyhennetyt farkut niin et enää miellä mikkoa "tyylikkääksi".

Niin monet Mikon keikat kiertäneenä, en kertaakaan ole törmännyt näihin paljon puhuttuihin farkkuihin... Ja joka kerta kun itse paikalla olen ollut, on Mikko pukeutunut nuorekkaasti ja siististi. Minä en ainakaan voi sanoa, etteikö Mikko pukeutuisi tyylikkäästi. :) Komea ja tyylikäs nuori mies hän on. Sanon minä! :)

• Antakaa jo olla :)
        k kirjoitti:

Niin monet Mikon keikat kiertäneenä, en kertaakaan ole törmännyt näihin paljon puhuttuihin farkkuihin... Ja joka kerta kun itse paikalla olen ollut, on Mikko pukeutunut nuorekkaasti ja siististi. Minä en ainakaan voi sanoa, etteikö Mikko pukeutuisi tyylikkäästi. :) Komea ja tyylikäs nuori mies hän on. Sanon minä! :)

Että monen monta keikkaa käyneenä,Mikolla on aina ollut siistit ja tyylikkäät vaatteet päällä ja se mies osaa pukeutua muuhunkin kuin mustaan.
        Kesäkeikoilla voi joskus ihan hyvinkin pistää päällensä kaupassa valmiiksi kulutetut nuorekkaat farkut(jotka ovat mielestäni hienot) ,kauluspaidan kera.
        Voidaanko nyt lopettaa täällä tämä läyhääminen yksistä ja samoista "niittifarkuista"!!?
        Kai te sen asian yli nyt jotenkin pääsette vai mien on,heeh he hee..voi teitä :) :)

• Antakaa jo olla :) kirjoitti:

Että monen monta keikkaa käyneenä,Mikolla on aina ollut siistit ja tyylikkäät vaatteet päällä ja se mies osaa pukeutua muuhunkin kuin mustaan.
        Kesäkeikoilla voi joskus ihan hyvinkin pistää päällensä kaupassa valmiiksi kulutetut nuorekkaat farkut(jotka ovat mielestäni hienot) ,kauluspaidan kera.
        Voidaanko nyt lopettaa täällä tämä läyhääminen yksistä ja samoista "niittifarkuista"!!?
        Kai te sen asian yli nyt jotenkin pääsette vai mien on,heeh he hee..voi teitä :) :)

Miten toisten mielenkiinto riittää kyttäämään housunpuntteja... Itsellä ei ole koskaan huomio kiinnittynyt noin epäolennaiseen vaikka keikkoja takana todella paljon. Kyllä mä keskityn siihen musiikkiin ja kokonaisuuteen ja pikkuasioihin takertumatta on tähän asti ainakin pukeutuminen ollut Mikon osalta tyylilleen sopivaa ja siistiä. Mut kukin tarkkailee mitä haluaa, vaikka sitte niitä housunpuntteja. Oma mielenkiinto ei vaan sellaiseen nysväämiseen riitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      379
      8371
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2740
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1032
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      883
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      866
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      853
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      762
    Aihe