Veskarimies, ajatustenlukutaitoinen

kummpaniko

Olen tässä seukannut tämän vuotta veskarimiehen kanssa enemmin ja vähemmin mestyksekkäästi. Ollaan tällaiset reilut 40v ja jo aikuiset lapset entisestä suhteesta, joten kokemusta luulisi olevan puolin ja toisin. Mutta ei.
Itse olen oinasluonteinen.Minä myös kuten hän omallatavalla vapauden kaipuinen.
Se mikä tässä ärsyttää, on se, että puhuu nyt sitä ja toisena hetkenä samasta asiasta toista. Miten tämmöseen heppuun tulisi sitten luottaa ?? Puhuu jopa yhteisestä loppuelämästä ja naimisiin menosta. Minä en edes tässä vaiheessa uskalla moisia ajatuksia ottaa todesta ettei tule korkealta alas. Vai tulisiko sittenkin yrittää olla tulevaisuuden suunnitelmissa mukana ? On niin erikoinen tapaus ettei oikein aina tiedä miten olisi, miten sitten tässä asiassa.
Onko tällainen veskariluonteelle ominaista. Toisen puoliskon olla aina jotenkin valmiustilassa ja ajatustenlukija.

3

1061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se

ihan normaalia varmaan.itse myös pian vuoden seurustellut veskari ukon kanssa jaaika vuoristorataase on..yhtenä hetkenä ihana ja puhuu maat ja taivaat.toisena päin vaston.peruu sanansa.mutta silti niin ihana persoona etten halua erotakka..mutta luottamus ei ole 100 prosenttista meilläkään...

• believe

itse olen vesimies-nainen ja sen verran pystyn sanomaan, että jos kerran seurustelu suhteelle ja vakiintumisen portaalle olet rakkaasi vienyt; olet huomaamaatta valloittanut rakkaasi ja kun tämä vesimies sen huomaa, hän on vetäytyvä ja omissa oloisssaan vähän aikaa, ennen kuin hän saa sisäistettyä uuden tilanteen. Kun hän siihen oppii, on taas toinen ääni kellossa,(ehkäpä juuri siksi tämä naimisiin meno jne..) mutta ethän unohda niitä pieniä jokapäiväisiä yllätyksiä, sillä niistä vesimies saa lisää energiaa, ja sitä kautta itselleen enemmän motivaatiota (jokapäiväinen yllätys voi olla pieni rivo kuiskaus korvaan, silmän isku ovesta poistuen tai jotai muuta arkipäiväistä kuten ruoan laitto tai imurointi sellaiosena päivänä, kun se ei ollut tottakaan.) jokatapauksessa onnea, sillä tiedän ettei yhdenkään vesimiehen kanssa ole helppo seurustella vapauden kaipuun takia!
      ps. Ressukkani sattuu olemaan oinas =) muutenkin tulimerkit sopivat parhaiten "vapaalle" vesimiehelle jos nyt vapaita onkaan olemassa =)

• jousimies1971

ajatusten ja rivienvälien lukutaito on kyllä hyvä olla olemassa vm kanssa :)
      Esim. tuosta ailahtelevaisuudesta löytyis vaikka kuinka paljon. Itsekin olen taas
      viime aikoina ihmetellyt miten vain ystävänä minua pitävä vm sattuukin olemaan kovin kiinnostunut muusta seuraelämästäni...kun kerron omat tunteeni hän saattaa tänään olla niissä täysillä mukana, huomenna saan kuulla olevani hyvä
      ystävä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2075
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      330
      1274
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      91
      1166
    4. 149
      1055
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      928
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      67
      919
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      859
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      797
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      23
      796
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      759
    Aihe