Moi,
Suositelkaa jotain hyvää ravintolaa, jossa olisi mukava juhlistaa hääpäivää kunnon aterialla. Kannattaako muuten varata pöytä etukäteen, vai onko tarjontaa niin paljon, että aina mahtuu mukaan?
Onko kukaan yöpynyt Barcelo Raval -hotellissa? Itse varasin sinne, kun kovasti kehutaan esim. Tripadvisorissa. Suomalaisten rehellinen mielipide kuitenkin olisi kiva kuulla...
Hyvä ravintola
4
1061
Vastaukset
- bcn
Loistava paikka juhliin on Montjuïc el Xalet. Pitää tehdä pöytävaraus. Web www.gruptravi.com, sivulta voi suoraan varata pöydän. Gruptravilla on myös toinen loistava ravintola juhliin (ja muutenkin tietty!) Restaurant Can Cortada.
- ....
Käytiin kerran illallisella Casa Calvet ravintolassa, sijaitsee Eixamplen kaupunginosassa, lyhyt matka Catalonianaukiolta. Pöytävaraus kannattaa tehdä. Kun kävimme ovella edell. iltana oli täyttä mutta saatiin heti varattua seuraavaksi illaksi.
Nettisivut löytyy, englanniksi menu. - Paellaa
Yksi mahdollinen paikka voisi olla Restaurant 7 Portes,joka sijaitsee sataman alueella,osoitteessa Pg.Isabel 2,14.Paikka on jo 173 vuotta vanha ja on kuuluisa varsinkin mahtavasta Paellasta.Ko.paikassa ovat käyneet lukuisat filmitähdet,kuninkaalliset,ym julkkikset.Seinissä on paljon kylttejä,tuolin yläpuolella,missä kukin merkkihenkilö on istunut.Paikkavaraus täytyy tehdä,ennenkuin on mitään mahdollisuutta päästä sisään.Olen itse käynyt siellä syömässä Paella Valencianaa ja täytyy myöntää,että se oli todella mahtavaa.Toki muitakin ruokia löytyy.Netistä löytyy runsaasti tietoa,jos kiinnostaa.Mukavaa hääpäivää,yhdessä maailman mahtavimmista kaupungeista.
- annabella2
Tulimme eilen illalla Barcelonasta. Erittäin hyvä ruokapaikka oli vanhassa kaupungissa. La Ramblalta Carrer Ferrania vanhaan kaupunkiin ja heti 1. tai 2. pieni sivukatu oikealle, ravintola nimeltään SINATRA. Sisäänheittäjä oli Ferranilla. Muuten emme olis tienneet koko paikasta. Ruoka maukasta, hinta kohallaan ja palvelu erinomaista. Söimme viikon parhaat ruuat! SUOSITTELEN!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412605Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3962107Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201862Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1201593Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151521Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211103- 741009
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915