Valvooko poliisi suomi24:sta

pahan silmä

Valvooko poliisi suomi24:sta? Epäilen että valvoo, syytä ainakin olisi. Mutta saako poliisi heittää kommennteja keskusteluketjuihin, varsinkin rikosasioissa.

Jos epäilee jonkun olevan "liian" tietoinen jonkin rikoksen kulusta ja kommentoi palstalla, voiko siitä tehdä rikosilmoituksen? Tyhmä kysymys, tietenkin voi, mistä vain voi tehdä rikosilmoituksen. Ikävä asia on se että se työllistää poliisia turhan takia.

40

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitenkään erityisesti

jaksa tällaista roskapalstaa seurata.
      Ylivoimaisesti suurin osa kirjoituksista on sakoistaan katkeroituneiden inisiöiden vaikerrusta.
      Kyllähän poliisi nettitarkkailua suorittaa, mutta kyllä se on jotain ihan muuta kuin Suoli24:n seuraamista.

• ;;;;;;

Ehei, ei tämän palstan inisijät ole sakoistaan katkeroituneita. Palstalla on muutama vakiohäirikkö, jotka jo vuosia ovat jatkaneet omaa katkeraa poliisinvihaansa. Esim. tämä Jukaraishullu. Sellaiseen ei sakon saanut ryhdy. Häirikköt ovat jopa joskus kertoneet, että heidän katkeruutensa poliisia kohtaan johtuu jostakin jutusta, jota poliisi ei ole heidän mielikseen ryhtynyt hoitamaan.
        Kun poliisinviha on kestänyt vuosikausia, niin tällaisen häirikön mielessä on jo jotain pahasti vialla.
        Aikoinaan palstaa häiriköi nimimerkki Iromikes. Häntä ei ole pariin vuoteen näkynyt, koska on ilmeisesti mielisairaalassa.

• poliisivihaajia
        ;;;;;; kirjoitti:

Ehei, ei tämän palstan inisijät ole sakoistaan katkeroituneita. Palstalla on muutama vakiohäirikkö, jotka jo vuosia ovat jatkaneet omaa katkeraa poliisinvihaansa. Esim. tämä Jukaraishullu. Sellaiseen ei sakon saanut ryhdy. Häirikköt ovat jopa joskus kertoneet, että heidän katkeruutensa poliisia kohtaan johtuu jostakin jutusta, jota poliisi ei ole heidän mielikseen ryhtynyt hoitamaan.
        Kun poliisinviha on kestänyt vuosikausia, niin tällaisen häirikön mielessä on jo jotain pahasti vialla.
        Aikoinaan palstaa häiriköi nimimerkki Iromikes. Häntä ei ole pariin vuoteen näkynyt, koska on ilmeisesti mielisairaalassa.

Kaikki eivät vain halua tuoda asioitaan julkisesti esille.
        Jukaraisen jahti on jatkunut nyt tasan 3,5 v. Viimeviikon perjantaina tuli päivälleen täyteen. Seurattu on.
        valitettavasti poliisirikollisia ei voi jäljittää, koska poliisit kirjoittavat suljetusta järjestelmästä. Heidän ip-osoitteensa jäljittäminen on mahdotonta.
        Kuten mainitsit, jos esim. Jukaraisasiassa olisi ollut viisi tai kymmenen yksittäistä kansalaista, heidän ip-numeronsa ja muukin jäljitys olisi onnistunut jo aikoja sitten, siksi tässä on mukana poliiseja hyvin korkealta taholta.

Tämä on ikäväkseni todettava.

• poliisien uhriksi
        ;;;;;; kirjoitti:

Työpaikkakiusaaminen ja henkinen väkivalta poliisihallinnossa.
        Sunnuntai, Toukokuu 3, 2009 14:33 | Raimo Myöhänen | Yleinen
        Työpaikkakiusaajana voi esiintyä oma esimies, työtoveri tai alainen. Kiusaaminen esiintyy monin eri tavoin ilmentäen, kuten olankohautukset, tarkoituksellinen äänensävy, ilmehtiminen, kielteinen elehtiminen ja tarkoitukselliset katseet. Kiusattu pyritään myös erottamaan yhteisöstä lopettamalla hänelle puhuminen, kohdellaan kuin ilmaa, tervehdyksiin ei vastata, puhe keskeytetään tarkoituksellisesti tai kiusattu siirretään työskentelemään erilleen muista.

Kiusatusta levitetään myös väärää tietoa, pilkataan, nöyryytetään ja vaikeutetaan hänen työskentelyään.

Lastentarha lienee ensimmäinen yhteisö, jossa kokee kiusaamisen toisten lasten taholta. Tai lapsi on jostain syystä joutunut jonkun ohjaajan silmätikuksi tahtomattaan olemalla erilainen kuin muut. Myös lastentarhan ohjaaja voi joutua lapsilauman kiusaamaksi kotoaan saadun vihjeen perusteella. Tai toiset ohjaajat ovat selän takana puhuneet lapsille pahaa pilkatuksi halutusta henkilöksi. Myös organisaatiotaso syyllistyy kiusaamiseen osoittamalla aiheetonta palkitsemista

• just jooo....
        poliisivihaajia kirjoitti:

Kaikki eivät vain halua tuoda asioitaan julkisesti esille.
        Jukaraisen jahti on jatkunut nyt tasan 3,5 v. Viimeviikon perjantaina tuli päivälleen täyteen. Seurattu on.
        valitettavasti poliisirikollisia ei voi jäljittää, koska poliisit kirjoittavat suljetusta järjestelmästä. Heidän ip-osoitteensa jäljittäminen on mahdotonta.
        Kuten mainitsit, jos esim. Jukaraisasiassa olisi ollut viisi tai kymmenen yksittäistä kansalaista, heidän ip-numeronsa ja muukin jäljitys olisi onnistunut jo aikoja sitten, siksi tässä on mukana poliiseja hyvin korkealta taholta.

Tämä on ikäväkseni todettava.

Totea ikäväksesi mieluummin, että jäi lääkkeet taas ottamatta ja paranoidinen skitsofrenia ei parane ilma niitä. Tai eihän se toki parane niilläkään, mutta harhat vähenevät.

• ei suinkaan ole
        poliisien uhriksi kirjoitti:

Työpaikkakiusaaminen ja henkinen väkivalta poliisihallinnossa.
        Sunnuntai, Toukokuu 3, 2009 14:33 | Raimo Myöhänen | Yleinen
        Työpaikkakiusaajana voi esiintyä oma esimies, työtoveri tai alainen. Kiusaaminen esiintyy monin eri tavoin ilmentäen, kuten olankohautukset, tarkoituksellinen äänensävy, ilmehtiminen, kielteinen elehtiminen ja tarkoitukselliset katseet. Kiusattu pyritään myös erottamaan yhteisöstä lopettamalla hänelle puhuminen, kohdellaan kuin ilmaa, tervehdyksiin ei vastata, puhe keskeytetään tarkoituksellisesti tai kiusattu siirretään työskentelemään erilleen muista.

Kiusatusta levitetään myös väärää tietoa, pilkataan, nöyryytetään ja vaikeutetaan hänen työskentelyään.

Lastentarha lienee ensimmäinen yhteisö, jossa kokee kiusaamisen toisten lasten taholta. Tai lapsi on jostain syystä joutunut jonkun ohjaajan silmätikuksi tahtomattaan olemalla erilainen kuin muut. Myös lastentarhan ohjaaja voi joutua lapsilauman kiusaamaksi kotoaan saadun vihjeen perusteella. Tai toiset ohjaajat ovat selän takana puhuneet lapsille pahaa pilkatuksi halutusta henkilöksi. Myös organisaatiotaso syyllistyy kiusaamiseen osoittamalla aiheetonta palkitsemista

työpaikkakiusaamisesta kyse, kun eräskin johtoryhmään kuuluva sanoo: "Loppupeleissä se makaa ihan varmasti mielisairaalassa" - ja nauraa räkäisesti päälle?!

• 3===0

Voi odottaa mitä vain kuten täällä kyttäämistä vai mitä veljeilevät paskiaiset ?

• poliiseissa on

paljon.
        Poliisit ovat niin röyhkeitä että varastavat jo toisilta poliiseilta, ihmekkös tuo.
        poliisihallinnossa.
        Vain murto-osa tulee lehtien ja kansalaisten tietoisuuteen. Suurin osa rikoksista salataan ja hoidetaan poliisin sisällä, jotta poliisin maine ei tahraantuisi.

Poliisit tekevät rikoksia ihan samalla tavalla kuin muutkin kansalaiset.
        He ovat ihan yhtäherkkiä talousrikoksille, kuin veropetoksille. Se, että on virka-asuste ja virkamerkki ei todellakaan tee poliisista rehellistä.

Lehti: Poliisi pihisti työtovereidensa kahvikassan
        Keskiviikko 5.8.2009 klo 14.33
        Poliisimies varasti työkavereidensa kahvikassasta 500 euroa Helsinki-Vantaan lentoasemalla, kertoo Helsingin Sanomat.

Mies vei liikkuvan poliisin lentokenttäyksikön henkilökuntayhdistyksen kahvikassasta useasti rahaa viime ja tämän vuoden aikana. Yhteensä saaliksi kertyi noin 500 euroa.

Mies tunnusti rikoksen poliisikuulustelussa.

Vantaan käräjäoikeus määräsi poliisimiehen palauttamaan rahat rikoksen uhreille. Lisäksi mies sai 30 päiväsakkoa, joista hänelle kertyy maksettavaa yhteensä 450 euroa.

• omaa kokemusta
        poliiseissa on kirjoitti:

paljon.
        Poliisit ovat niin röyhkeitä että varastavat jo toisilta poliiseilta, ihmekkös tuo.
        poliisihallinnossa.
        Vain murto-osa tulee lehtien ja kansalaisten tietoisuuteen. Suurin osa rikoksista salataan ja hoidetaan poliisin sisällä, jotta poliisin maine ei tahraantuisi.

Poliisit tekevät rikoksia ihan samalla tavalla kuin muutkin kansalaiset.
        He ovat ihan yhtäherkkiä talousrikoksille, kuin veropetoksille. Se, että on virka-asuste ja virkamerkki ei todellakaan tee poliisista rehellistä.

Lehti: Poliisi pihisti työtovereidensa kahvikassan
        Keskiviikko 5.8.2009 klo 14.33
        Poliisimies varasti työkavereidensa kahvikassasta 500 euroa Helsinki-Vantaan lentoasemalla, kertoo Helsingin Sanomat.

Mies vei liikkuvan poliisin lentokenttäyksikön henkilökuntayhdistyksen kahvikassasta useasti rahaa viime ja tämän vuoden aikana. Yhteensä saaliksi kertyi noin 500 euroa.

Mies tunnusti rikoksen poliisikuulustelussa.

Vantaan käräjäoikeus määräsi poliisimiehen palauttamaan rahat rikoksen uhreille. Lisäksi mies sai 30 päiväsakkoa, joista hänelle kertyy maksettavaa yhteensä 450 euroa.

Itse olin kuulustelussa, missä poliisi antoi ymmärtää että olen syyllinen. Kuulustelijan käytös oli törkeää. Olin ensimmäistä kertaa kuulustelussa, kun yksi henkilö on tehnyt minusta aiheettoman rikosilmoituksen, kyseessä sana vastaan sana tapaus.

Kun valitin tutkijan johtajalle poliisin käytöksestä, hän sanoi kuulustelijan sanoneen että valehtelen. Kyllä usko poliisiin meni laakista.

Poliisin omilla sivuilla lukee, että kuulustelussa on rikoksesta epäiltyä pidettävä syyttömänä ja kuunneltava hänen versionsa asiasta, ei muuta.

Jos joudutte kuulusteluun, mitä pienimmästäkin asiasta, ottakaa avustaja rinnallenne. Poliisiin ei todellakaan voi luottaa näinä päivinä.

Valvovat varmaan tätäkin kirjoitusta, olkaa hyvä vaan.

• melkoista
        omaa kokemusta kirjoitti:

Itse olin kuulustelussa, missä poliisi antoi ymmärtää että olen syyllinen. Kuulustelijan käytös oli törkeää. Olin ensimmäistä kertaa kuulustelussa, kun yksi henkilö on tehnyt minusta aiheettoman rikosilmoituksen, kyseessä sana vastaan sana tapaus.

Kun valitin tutkijan johtajalle poliisin käytöksestä, hän sanoi kuulustelijan sanoneen että valehtelen. Kyllä usko poliisiin meni laakista.

Poliisin omilla sivuilla lukee, että kuulustelussa on rikoksesta epäiltyä pidettävä syyttömänä ja kuunneltava hänen versionsa asiasta, ei muuta.

Jos joudutte kuulusteluun, mitä pienimmästäkin asiasta, ottakaa avustaja rinnallenne. Poliisiin ei todellakaan voi luottaa näinä päivinä.

ihmiset tuon tuosta kirjoittavat, poliiseja ei saa päästä tilanteeseen jossa heitä on kaksi yhtä kansalaista kohden.
        Mikäli poliisi joutuisi tiukempaan tilanteeseen kuulustelupöytäkirjaan on poliisin helpompi kirjoittaa heitä puoltavia lausuntoja, jos kuulusteltavalla ei ole todistajia mukana.

• ....

Tavallinen ihminen ei kuulusteluun avustajaa kaipaa, maksaahan sellainen n. 300 euroa tunti. Rosvot niitä käyttävät, kun saavat kaiken veronmaksajan avoimeen piikkiin.

• ----
        .... kirjoitti:

Tavallinen ihminen ei kuulusteluun avustajaa kaipaa, maksaahan sellainen n. 300 euroa tunti. Rosvot niitä käyttävät, kun saavat kaiken veronmaksajan avoimeen piikkiin.

Suomalainen poliisi on rikollinen.
        Jos tavallinen kansalainen joutuu kuullusteluun, ehdottomasti avustaja mukaan, sillä jokainen tietää ettei viranomaisiin ja varsinkaan poliisiin voi luottaa.

• oon utelias....
        ---- kirjoitti:

Suomalainen poliisi on rikollinen.
        Jos tavallinen kansalainen joutuu kuullusteluun, ehdottomasti avustaja mukaan, sillä jokainen tietää ettei viranomaisiin ja varsinkaan poliisiin voi luottaa.

Haluaisinpa tietää mistä kärysit ja paljonko sait sakkoja? Mikä oli näpistetyn omaisuuden arvo? Mua huvittaa suunnattomasti nämä pikkunilkkien katkerat vuodatukset kun ei rikollisen ura saanut tuulta purjeisiin lähimarketin juomaosastolta:) Eiks ookki noloa jäädä kiinni kun omasta mielestä on kova jätkä?:)hihihihihihihihihih

• poliisiko kommentoi, heh
        .... kirjoitti:

Tottakai juuri tavallinen ihminen tarvitsee sen avustajan. Rehellinen ihminen ei voi uskoa, että poliisi voi valehdella. Poliisin toimista pitäisi oikeasti tehdä erittäin tarkka selvitys. Mikä taho tätä asiaa voisi viedä eteenpäin? Kaikki vääryyttä kohdanneet oikeasti rehelliset ja ahkerat ihmiset yhdessä voisivat alkaa viedä asiaa eteenpäin.

• 100 prossaaa
        poliisiko kommentoi, heh kirjoitti:

Tottakai juuri tavallinen ihminen tarvitsee sen avustajan. Rehellinen ihminen ei voi uskoa, että poliisi voi valehdella. Poliisin toimista pitäisi oikeasti tehdä erittäin tarkka selvitys. Mikä taho tätä asiaa voisi viedä eteenpäin? Kaikki vääryyttä kohdanneet oikeasti rehelliset ja ahkerat ihmiset yhdessä voisivat alkaa viedä asiaa eteenpäin.

Olen kärsinyt vääryyttä. Mikä on oikea paikka tehdä valitus poliisin toiminnasta. Voiko eduskunnan oikeusasiamieheen luottaa, vai onko aina poliisin puolella? Onko tietoo?

• ifms
        100 prossaaa kirjoitti:

Olen kärsinyt vääryyttä. Mikä on oikea paikka tehdä valitus poliisin toiminnasta. Voiko eduskunnan oikeusasiamieheen luottaa, vai onko aina poliisin puolella? Onko tietoo?

Ken poliisin kynsini joutuu, se irti ei pääse. Jos toinen osapuoli vielä tuntee jonkun poliisin, you loose.

• ei usko kukaan !!

• voi ehkäistä

nauhoittamalla kuulustelun kännykällä. Eli kännykkä vaan nauhoittamaan pöydälle jos joutuu kuulusteluun.

• EskoHH

"Käytännössä minun kirjoituksiani on poliisi seurannut."

Hyvä niin. Ei nimittäin tuo sinun touhusi kovin tervejärkiseltä vaikuta. Laitoin tuon viestisi eteenpäin krp:n vihjesähköpostiin.

• tulee vastaus, mutta

NAUHOITTAKAA AINA KESKUSTELUNNE virkavallan kansssa. Minäkin teen niin, eikä sitä voida kieltää. Jokaisella on lain mukaan oikeus nauhoittaa keskustelu, missä itse on osapuolena. Tästä on ollut erittäin paljon apua kun on oltu tekemisissä korotetun oikeussuojan omaavien henkilöiden kanssa, poliisien tai vastaavien (esim vartijoiden).

• tulee vastaus, mutta kirjoitti:

NAUHOITTAKAA AINA KESKUSTELUNNE virkavallan kansssa. Minäkin teen niin, eikä sitä voida kieltää. Jokaisella on lain mukaan oikeus nauhoittaa keskustelu, missä itse on osapuolena. Tästä on ollut erittäin paljon apua kun on oltu tekemisissä korotetun oikeussuojan omaavien henkilöiden kanssa, poliisien tai vastaavien (esim vartijoiden).

niillä ei pitäisi olla siihen oikeutta, mutta niin ne tekevät.

• olen kuulema ainoa

Varma tapa saada poliisit raivoihinsa on haluta videoida oma kuullustelunsa. Jos pollisit soittaa äänitä puhelu, sillä saahan kyttä ainakin nuhteen esimieheltään siitä, että valehtelee sinulle esitutkinnassa.
        ... juttusi puolueetonta käsittelyä se ei kyllä takaa ja samalta kytältä tai sen karerilta saattaa syyttömyyttäsi todistavat todisteet hukkua tai hän katsoon ne tarpeettomiksi.
        Jos sitten joskus olet ehkä saamassa oikeutta olet ainoa, jolle on tehty näin. Olisi mukavat tavata te ainutkertaiset kohtalotoverit.

• videointipelottaapoliisi
        ifms kirjoitti:

Ken poliisin kynsini joutuu, se irti ei pääse. Jos toinen osapuoli vielä tuntee jonkun poliisin, you loose.

Kuulin vasta noin puoli vuotta sitten, että rikoskesta epäiltynä saat valehdella poliisille. Minun kohdalla juttu kulki näin: Poliisi tai poliisiksi esittäytyvä henkilö soittaa minulle ja kysyy missä olen. Seuraavana päivänä ex- mieheni tekee rikosilmoituksen minusta, että olen ko aikana ja kohtuullisen lähellä ko paikasta puhkonut hänen autonsa renkaat, töirinyt / lommottanut hänen autoaan, murtautunut hänen asuntoihinsa tai varastoihinsa jne. Sitten aina samat poliisit ottivat yli kahden kuukauden jälkeen kuullusteluun ja kuullustelun aika oli aina valittu mahdollisimman hankalaksi minulle. Nyt tiedän, että kuullustelu aikaakin voi vaihtaa jopa kuukaudella eteenpäin. Sitten minulla pitäisi olla todistajat ja harva muistaa kolme kuukautta sitten satunnaisesti valitun päivän tapahtumia, mikäli tuo soitto ei aiheuta sitä, että pyydät ihmisiä merkitsemään "alibisi" almanakkoihinsa. Kolmessa kuukaudessa myös useimpien turvakameroiden nauhat pyyhitään yli, joten bensa-asemalla tms. käynti ei anna alibia.

Kun opin valehtelemaan puhelimessa poliisille "syylliseksi epäiltynä", silminnäkivät olivat jopa nähneet minut kahdessa eri maassa yhtäaikaa. Nyt ei ole tullut enää kutsuja kuullusteluihin 1½ vuoteen.

Toinen syy voi olla se, etten suostu puhumaan sanaakaan, jollei videokamerani saa pyöriä koko ajan. Laitan sen heti päälle kun menen kyttikselle enkä suostu sulkemaan sitä missään vaiheessa. Muutaman kerran kytät ovat ottaneet kameran pois ja sulkeneet sen ja sitten on alkanut sekä fyysinen että henkinen väkivalta ja sanomisieni väärin kirjaaminen. Jos kyttä korjaa ns. yhden kohdan kuullustelupöytökirjassa, hän voi samalla esim. kaksi kertaa vaihtaa sanan Kouvola sanaksi Kotka eli lue pilkun tarkasti uudelleen ennen kuin allekirjoitat. Ensimmäisiä ja toisia kappaleita et tietenkään saa mukaasi, joten niiden näyttäminen välissä videokareralle, josta saa pysäytyskuvan jälkikäteen voi todistaa, ettei tuo kirjausvirhe ihan itsestään tule.

Minua ei enää koskaan kuullustella kuullusteluhuoneessa vaan minun asiani saavat kuulla kaikki ko hetkenä poliisiaseman aulaan sattumalta tai tarkoituksella joutuneet siitä huolimatta, että kytät yrittää väittää viedeoinnin olevan laitonta.

Odotan vain sitä hetkeä, kun jostain löytyy puolueeton tutkija elin viranomaisrikoksille.

• Ex-miehen ja poliisin va
        100 prossaaa kirjoitti:

Tein valituksen esitutkinta rikoksista, joista laitoin videoinnit ja yhden puhelun äänitteen DVD- levyllä liitteeksi. Mitään ei kuulu, kaipa se poliisi tutkii omia rikoksiaan. Nyt kun saataisiin vielä oikeuslaitos tuomitsemaan itseään.

• Plörinällä housuun

Ota oma sanelin mukaan kuulustelutilanteeseen. Kerro reilusti heti kuulustelun alkajaisiksi että sinäkin nauhoitat keskustelun. Hillitsee poliisia kummasti. Monta tuntia nauhoittavaia sanelimia saa alle satasella.

• ainakin yks mara

Katsos kun netissä kuka tahansa voi näytellä ketä tahansa. Ja kaikki oudoimmat kirjoittajat ovat itse poliiseja.

No netti on suuri ja laaja alue. Voinhan minäkin vääntää vaikka rovaniemen poliisipääliköstä pilaa arabiaksi, ja jäänkö kiinni. En varmasti jää. Ellei joku arabiaa osaava tee siitä ilmoitusta poliisille joka sitten kaivaa jostain huonoa suomea osaavan maahanmuuttajan joka kääntää suomeksi pehmoporno vitsin vääriä sanoja käyttäen. Ja yhtä'kkiä minäkin sitten olen terroristi. Pidätä siinä sitten koko ammattioppilaitos 800 epäiltyä.

• Jukaraiskirjoittelija

ovat ainakin pomminvarmasti poliiseita.

• kritiikki poistettiin

Jep, kyllä valvoo ja tutkii vielä ip.osoitteesi paikallistaa sinut, ja pääset ns " riskilistalle". HÖLMÖ KYSYMYS. minun kaikki viestini poistettiin, nimenomaan faktoihin perustuvaan poliisin ja syyttäjän kommentointiin... käyttöoikeutesi on peruttu...., no onhan näitä ip osotteita, nykyään senkus menet kahvilaan ja ip osoite on sen osoite...

• ei mee jakeluun

Mistä johtuu, että poliisin toimista valitetaan niin paljon. Jenkit tekee mitä vaan 2001 911 tapauksen johdosta maailmassa, Suomen poliisi liioittelee toimiaan parin kouluammunnan takia. Järki pitäisi kuitenkin olla touhussa mukana.

• En nimeä ketään

Sen verran nörtti olen että tiedän milloin nettiliikennettäni valvotaan,jäljittäjää en pysty vielä tunnistamaan mutta atk-nerot ystäväni ovat tekemässä läpimurtoa joten tiedän jo aika pian kuka oven takana lymyää.

Toiminta on todella hienoa,sitä on tavallisen surffarin,pc-pelien harrastajan tai runokirjan kirjoittajan mahdoton havaita,mesettäjät suorastaan houkuttelevat tekemään työstä helpompaa.

Jos joku väittää vastaan ja sanoo että puhut paskaa niin tekee hän sitä juuri itse!

• sä oot humoristi!!!!!!!!

Vain joku ylä-aste ikäinen teinipelle pissalasse edes väittää tommosta. oot huvittava!!!!!!hihihihihihihih

• eteenpäin tuokin

viesti... Toivottavasti olet pian siellä, minne kuulutkin.

• voi toivoa.

Minä todellakin toivon, että sinä kuolet lähitulevaisuudessa erittäin hitaan ja tuskallisen kuoleman.

Kuitenkin ennen sitä sama tapahtuu kaikille läheisillesi (jos sellaisia on).

• voi toivoa. kirjoitti:

Minä todellakin toivon, että sinä kuolet lähitulevaisuudessa erittäin hitaan ja tuskallisen kuoleman.

Kuitenkin ennen sitä sama tapahtuu kaikille läheisillesi (jos sellaisia on).

toivon sinulle kaikkea hyväää.

Erityisesti voimaa päästä minua kohtaan tuntemastasi vihasta yli.

Mitähän minä sinullekin olen tehnyt.

• ja nukun myös

Minä valvon kaikkea kaikkialla nyt ja aina.

• luotammeko valvojiin?

Rauhoittaako heidän valvontansa palstan kirjoittelua?

• pollakki

Ketä häiritsee, jos poliisit valvovat suomi24 keskusteluja? Onko se reilua, vai kertooko se poliisivaltiosta?

• suojatyötäkö?

Miettikää mikä duuni.Kyylätä tylsiä keskustelupalstoja päivästä toiseen surkealla palkalla. huh huh.

• Anonyymi00038

Mitä tapahtui 30.7.2024 Tampereen Kaukajärvellä Haiharankadulla?

• Anonyymi00039

Valvoo

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe