Härkä puolisona

kokemusta on

Olen eroamassa Härkä miehestäni.
Millaista oli aviossa?
Härkä rakastuu kyllä kovin, mut oi kuinka se rakastaa rutiineja ja sitä, että jokainen päivä soljuu samalla tavalla. Tylsistyminen uhkaa nopeasti. Uusiin ideoihin on ensimmäinen vastaus aina ensin ei ja sitten kyllä kovan väännön kanssa lähtee mukaan kuin huomaa, että toinen vaihtoehto on jäädä yksin sohvannurkakkaan katsomaan telkkaria. Syöminen ja juominen on tosi tärkeetä, siis ihan nautinnonhaluinen, miltei ahmatti.
Lapseen on hyvä suhde. Ajattelutapa hidas ja välillä yllättävän naiivi. Mut hyväsydäminen on, kunnes huomaa, että omistuhalussaan haluaisi naisen ottavan kaiken omasta kädestään. Härän avioliiton voi kaataa se, että sulla on miespuolinen e-mailkaveri.
Muistaa ikuisesti väärät sanat, ei osaa antaa anteeksi.
Itsepäinen ja helvetin hidas tekemään päätöksiä. Pihi. Mihinkään ei ole varaa. Ei välttämättä kyllä lähde tekemään töitä että talous kohenisi, laiska, tyytyy oloihinsa.
En tiedä onko se Härkä vai jokin muu aspekti kartalla, mut tähän voi sit lisätä tarpeen valehdella ihan omituisissa paikoissa.
Kun on mennyt sukset ristiin, syyttää muita omista tekemisistään.
Labiili ja päämäärä joskus hienosti hukassa.
Sängyssä on potkua ja vieraskin tavara kelpaa, kun on tullut loukatuksi. Sehän on sit vaimon syy kun housut putoaa toisen naisen edessä, tietenkin...

Mut en mä usko että se on horoskooppimerkin syy, eiköhän ole vaan miehessä vika....
mutta kokemus Härkä miehestä...
Toipuu huonosti erosta. Jää mököttämään.
Tuskin olette kavereita eron jälkeen. Vaikka tulee mielellään vielä vanhalle astialle, jos tarjoilu sattuu pelaamaan. Tuttu ja turvallinen kiinnostaa aina.

2

1101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diudiu diu

      Aikas yleispätevä on muutenkin ja kattava tuo kirjoituksesi oli merkki mikä hyvänsä?

    • dumbest

      kuulostaa nuo kaikki jutut härkämiehestä! Itellä on äskettäin mennyt poikki härän kanssa.
      Hän ilmoitti tekstiviestillä löytäneensä uuden naisehdokkaan ja ehdotti että jos oltas vaan kavereita. Edellisenä viikonloppuna hän oli ihan rakastunut minuun mutta yks kaks äijällä olikin ihan toisenlaiset suunnitelmat.
      En välttämättä suosittele herkille ihmisille tätä merkkiä, se saa vain pahaa jälkeä aikaseks..
      Itse olen melkein jo selvinnyt kyseisen tyypin touhuista, ei se tainnu olla ihan mun arvonen tapaus..
      Harmi vaan hänelle, jos uus "suhde" ei toimikaan, turha tulla uudestaan meikäläiselle vinkumaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe