Mikä rinnoissa viehettää?

ihmettelen...

Mikä teitä poikia/miehiä viehättää rinnoissa? Itse naispuolisena henkilönä en vain ymmärrä. Nehän ovat joka toisella ihmisellä. Kertokaa nyt ihmeessä, mikä ihme niissä viehättää?

19

1049

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmä poika

      En ymmärrä. Jokaisella ihmisellähän on silmät!

      • Outo poju

        NIINPÄ


    • FrozenCorpse

      Rinnat yleensä on naisen kypsyyden/seksuaalisuuden näkyvin merkki. Ne on maailmalla muutenkin sellainen naiseuden symboli.

      • jumbotsukka

        oon nähny monta miestäkin jotka omaa rinnat...:P naisellista... musta tietyn muotonen lantion kaari vyötärö on naisellisempaa


      • ....
        jumbotsukka kirjoitti:

        oon nähny monta miestäkin jotka omaa rinnat...:P naisellista... musta tietyn muotonen lantion kaari vyötärö on naisellisempaa

        Jep. Kun vartalo on naisellinen alueelta peppu-lantio-vyötärö, niin se vasta katseita kerää!


    • dodi

      no eiköhä niissä viehätä se sama mikä teidän mielestä miehissäki viehättää. ei naiset välttämättä sitä ymmärrä ku ei kaikki miehetkään ne vaa on siinä ja kiinostaa ^^ pitääkö aina muka olla syy miksi jokin kiinostaa tai viehättää?

    • lue vaikka biologian

      kirjasta:

      urosapinoita ja -simpansseja kiihottavat naaraissa pakarat. (huomaa matala kävely, ns nelinkontin).

      Ihminen kun taas kävelee ylhäällä, kahdella jalalla. On evoluutio siirtänyt myös miestä kiihottavan alueen ylös, pakaroista rintoihin..

      ja se on syy. se viehätys tulee siis luonnostaan : )

      • kjkn

        läheskään kaikissa kulttuureissa rintoja ei pidetä erityisen kiihottavina.


    • hohhoijaa....

      Ja miksi ihmeessä sinua miesten ajatukset kiinnostavat? Kiinnostaako sinua miehet?. Miksi? Joka toinen ihminenhän on mies. Eihän niissä ole mitään ihmeellistä.

    • everlone

      Olen kuullut, että sukukypsyyden ja suvun jatkamisen kannalta tärkeät alueet olisivat erityisen viehättäviä miesten mielestä. Leveä lantio edesauttaa synnytyksessä ja rinnat imetyksessä. Joku joskus heitti ajatuksen, että viehätys rintoihin kumpuaisi lapsuudesta ja äidin rinnoista. Toisaalta kauneusihanteet ovat aika- ja kulttuurisidonnaisia, joten mahdollisesti viehätys maitorauhasiin on myös osittain opittua. Ne peitetään länsimaisessa kulttuurissa, kuten genitaalialueetkin, joten mahdollisesti rinnat nivoutuvat niiden kanssa myös siksi yhteen. Ja mikä on peitettyä, se luo myös mielleyhtymän salatusta ja kielletystä, ja sekös vasta viehättääkin miehiä. Ja tuntuuha se nyt mukavalta, kun vaikka vaan halaakin naista ja siinä on pehmeä puskuri välissä ;D

    • Anonyymi

      Olen itsekin nainen, ja kyllä ne rinnat ovat kauniit. Se pyöreys ja muoto, koostumus.

    • Anonyymi

      Ensinnäkin muoto ja pehmeys ja niiden kauneus.

      • Anonyymi

        Sitten ne vasta viehättävätkin, kun tyttö kävelee ilman rintsikoita tiukassa t-paidassa, mielellään valkoisessa! Kun rinnat pompahtelevat ja pikku kohoumat tulevat esiin rintojen päissä, se saa pojat sekaisin!


    • Anonyymi

      Ei sitä oikein voi selittää. Näyttävät mukavilta ja tuntuvat hyvältä kädessä. Evoluutio on muovannut ihmisnaisen rintavarustuksen tiettyyn muotoon joka miehiä viehättää. Tosin kaikille miehille rinnat eivät ole tärkeä asia.

    • Anonyymi

      Ne on varmaan merkki hedelmällisestä naisesta.

    • Anonyymi

      Nännejä on kiva nuolla ja puristella

    • Anonyymi

      Katso xvideos portaalin video: /video23410526/vixen.com_naughty_blonde_fucks_her_sisters_man_to_make_her_jealous Niin ymmärrät

    • Anonyymi

      Ite oon 15ja mun veli on 14. Me on tienattu mun tisseillä aika hyvät rahat. Mun tissit on aika isot ja veljen kaverit on selkeästi kiinnostunut tisseistä. 10e niin onn näyttänyt ne ja jos on halunnu koskee niin se on ollu 20e. Rahat on laitettu aina puoliks. Olis kyllä kysyntää muunkin näyttämiselle mutta toistaseks on menty näin. Pari kertaa olen kyllä näyttänyt pyllyä mutta etupuoli pysyköön piilossa.

    • Anonyymi

      Olin loputtoman kiinnostunut tyttöystäväni sievästä vitusta, mutta ohjekirjat, joita luin, korostivat, kuinka tytöt tykkäävät rintojen hypistelystä. Noudatin siis kirjojen neuvoa ja käytin paljon aikaa rintojen hyväilyyn ollakseni tytölle hellä.

      Tyttö sanoi, ettei hän ollenkaan ymmärrä, kuinka kiinnostuneita pojat ovat tytön rinnoista. Olinpa osannut hyvin näytellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe