Karhulan nuoriso

koettua

Eilen perjantaina illalla kaikui vastapäisellä parvekkeillemme Raitilla Mikkelinkatuun rajoittuvalla puistoalueella seuraavaa:

"Tea! TEEA! pölöpölö, Vittu, Huora"!

"Älä mä pelkään sua tosissaan ku sä oot tuommonen"!

"Lopeta huutaminen, VITTU"!

"Haluutsä tosissaan et tää menee poikki"

"Älä koske muhun"!

"En mä ole koskenu suhun sillee koskaan! Lopeta huutaminen!"

Sitten ajeltiin mopoilla 2 päällä, kaljoja kilisteltiin ja seuraavaksi alkoi joku ajamaan rallia puistossa ROC rekisterikilvellä, punainen henkilöauto. Sitten kaasutti pitkin Pajamäenkatua seuraavaksi.

Soitin puistojuopottelijoista poliisille jo paaljon aikasemmin, poliisit vaivautuivat paikalle klo 23.45 Nuoriso oli lähtenyt jo 30-40min takaperin pois. Poliisille ilmotettiin 4 eri kertaa, 2 kertaa naapurini ja minä alkaen klo 21.40. Poliisilla oli kuulemma niin paljon tehtäviä, ettei kerennyt aikasemmin. Eivät ottaneet sormenjälkiä alaikäisten kaljapulloista. Eivätkä ilmotusta kirjanneet autolla rallia ajamisesta puistossa. Eikä ilmeisesti kameravalvonta auta puistossa.

Tässä totuus siitä miten hommat toimii. Poliisi on tehoton.

51

1427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkuperkeleet

Niin kova metelli ja pikkupyöräralli päällä,kukaan ei korvia lutkauta.

• Isä Karhulasta

Asun aika lähellä itsekin Pajamäen kadulla ja näin kyseisen rallin. Valitan, en ehtinyt kameran kanssa ulos.

Tulen suosittelemaan yleisiä kotiintuloaikojen noudattamisia kaupunkimme hallitukselle.

Lainaus:
      "Rovaniemellä alakoululaisten kuuluu olla kotona ennen kahdeksaa ja yläkoululaisten ennen kymmentä. Yhdeksäsluokkalaiset saavat viikonloppuisin viipyä kaupungilla kahteentoista.

Oulun seudulla ja Raahessa koululaisille suositellaan keskimäärin hieman aikaisempia kotiintuloaikoja."

Ettäs tiedätte penikat.

• poliisiko?

"Eivät ottaneet sormenjälkiä alaikäisten kaljapulloista." Hah! Oletko vittu tosissas!?!

• aloittaja

Rikoksesta pitäs sakkoa kirjotella ja ottaa ylös tietoja. Puistossa on sotkettu ja ajeltu moottorivehkeillä ja kustu!

Miten muka lapsiperheen pienimpiä voi viedä hiekkalaatikoille?

• poliisiko?
        aloittaja kirjoitti:

Rikoksesta pitäs sakkoa kirjotella ja ottaa ylös tietoja. Puistossa on sotkettu ja ajeltu moottorivehkeillä ja kustu!

Olen samaa mieltä, et ei saa sotkea, mut joku tolkkuhan noissa hommissa pitää kuitenkin olla. Olet kai itsekin joskus ollut nuori? En tarkoita et hyväksyisin tollasta käytöstä, mut jos tollasesta alkaa tulemaan syytteitä ym., ni menee mun mielestä vähä liian pitkälle. Tiedän kokemuksesta kuinka paljon teini-iän hölmöilyillä hankittu rekisteri voi vaikeuttaa asioita. Nykyisin tosin "paperini ovat puhtaat".

• samasta joo
        aloittaja kirjoitti:

eivät ottaneet pulloista edes sormenjälkiä, heh :))

Ihan huippua! Kusesta sais dna:nkin ja kipsivalokset puiston kengänjäljistä, et sitten ymmärtänyt niitä vaatia.

Ai niin hiusnäytteistä puhumattakaan ja sit vaan sellainen kaljan juojien rekisteri.

Ei oo ihme, että nuorilla sekoo potti, jos tuollaiset fasistit ovat vanhempia.
        Hienoja esimerkkejä täällä :))))

Poliisille voisi ehdottaa, että palkkaisivat jokaiselle teinille vakoilijan ja kuuntelulaitteita taloihin ja pari soluttautujaa puistoon selvittelemään kalja- ja kusirikoksia.

• on oikeus

estää rikoksen tapahtuminen eli tässä tapauksessa näiden loiselukoitten juopottelu, eli ei muuta kuin porukka kasaan ja antamaan vähän "kurinpalautusta" näille vapaan kasvatuksen helmille vaikka ensin kaatamalla kaljat ja muut "aikuistumisesanssit" maahan.

• Aikuinen myös

Itsekö ette ole ikinä ollu nuoria ja tehny hölmöyksiä? Minä olen ainakin ja aikuistuessa rauhoittunut.

• nuoruus on kerran
        Aikuinen myös kirjoitti:

Itsekö ette ole ikinä ollu nuoria ja tehny hölmöyksiä? Minä olen ainakin ja aikuistuessa rauhoittunut.

Ihan totta! Siis täällä on uskomatonta tekstiä. Vanhukset sättivät nuorisoa. Ei ole omassa nuoruudessa saanut, niin katkeraksihan se heittää.

Ei kaikki kaljaa juovat tapa toisiansa. Huumeistakin tarvii pitää niin iso numero, eiköhän se pahin ja kovin huume vaikutuksiltaan ole pcp:n jälkeen alkoholi.

Katsokaa noita katuja ja terasseja, ketä siellä kuseskelee ja uhoaa nyrkit pystyssä aamusta aamuyöhön, suurin osa 35-60 vuotiaita. Kyllä nuori porukka on todella paljon paremmin käyttäytyvää.

Vaimot hakataan ja kaverit ja veljet tapetaan, kyllä tosiasia on, että nuoret tekevät äärimmäisen vähän tappoja, kyllä se arvaamaton on sitä viinahuumetta vetänyt mahakas ukkeli krapulakännissä örveltämässä.

Sitten vielä vinkkinä, että ei kauheasti auta jos nuorella menee heikosti ja sitä vain rangaistaan. Miettikääpä onko se auttamista, että joku makaa kadulla, niin menen potkaisemaan sitä opettavaisesti kylkeen. On täällä alikehittynyttä porukkaa "aikuisia".

• nää jutut
        nuoruus on kerran kirjoitti:

Ihan totta! Siis täällä on uskomatonta tekstiä. Vanhukset sättivät nuorisoa. Ei ole omassa nuoruudessa saanut, niin katkeraksihan se heittää.

Ei kaikki kaljaa juovat tapa toisiansa. Huumeistakin tarvii pitää niin iso numero, eiköhän se pahin ja kovin huume vaikutuksiltaan ole pcp:n jälkeen alkoholi.

Katsokaa noita katuja ja terasseja, ketä siellä kuseskelee ja uhoaa nyrkit pystyssä aamusta aamuyöhön, suurin osa 35-60 vuotiaita. Kyllä nuori porukka on todella paljon paremmin käyttäytyvää.

Vaimot hakataan ja kaverit ja veljet tapetaan, kyllä tosiasia on, että nuoret tekevät äärimmäisen vähän tappoja, kyllä se arvaamaton on sitä viinahuumetta vetänyt mahakas ukkeli krapulakännissä örveltämässä.

Sitten vielä vinkkinä, että ei kauheasti auta jos nuorella menee heikosti ja sitä vain rangaistaan. Miettikääpä onko se auttamista, että joku makaa kadulla, niin menen potkaisemaan sitä opettavaisesti kylkeen. On täällä alikehittynyttä porukkaa "aikuisia".

Hahhah mitä juttuja. Nuoret nyt eivät saa muuta kuin sormettaa omaa pimpsaansa/runkata moloaan. Saannit alkaa aikuis-iästä siinä 23v paikkeilla, silloin kun miehellä alkaa olla karismaattisia piirteitä, hyvin monella ne alkaa olla siinä 30v paikkeilla, eli tullaan MIEHIKSI.
        pikkupoikien seurustelut ovat hiekkalaatikkopusuttelua, eikä niistä kukaan vanhempi kateellinen ole. Ei ole säädetty mitään rajaa rauhoittumiselle, jokainen elää elämänsä oman tyylinsä mukaan. Nuorilla vaan ei ole tietoa/kokemusta, siitä se hölmöily tulee, ei mistään muusta. Alikehittynyttä väkeä siis kyseessä vain.

vai vielä kateellisia pitäisi olla. Saanhan minäkin koska vaan haluan, olen sentään 31 vuotias voimailija-mies. Voin ottaa vaikka pillunsaantikilpailun jokaisen teinipojan kanssa. Eihän niistä kukaan nosta 200kg penkistäkään :)

• tarinalle.
        nää jutut kirjoitti:

Hahhah mitä juttuja. Nuoret nyt eivät saa muuta kuin sormettaa omaa pimpsaansa/runkata moloaan. Saannit alkaa aikuis-iästä siinä 23v paikkeilla, silloin kun miehellä alkaa olla karismaattisia piirteitä, hyvin monella ne alkaa olla siinä 30v paikkeilla, eli tullaan MIEHIKSI.
        pikkupoikien seurustelut ovat hiekkalaatikkopusuttelua, eikä niistä kukaan vanhempi kateellinen ole. Ei ole säädetty mitään rajaa rauhoittumiselle, jokainen elää elämänsä oman tyylinsä mukaan. Nuorilla vaan ei ole tietoa/kokemusta, siitä se hölmöily tulee, ei mistään muusta. Alikehittynyttä väkeä siis kyseessä vain.

vai vielä kateellisia pitäisi olla. Saanhan minäkin koska vaan haluan, olen sentään 31 vuotias voimailija-mies. Voin ottaa vaikka pillunsaantikilpailun jokaisen teinipojan kanssa. Eihän niistä kukaan nosta 200kg penkistäkään :)

ja kun ne murrosiässä ne kakaroiden kivekset alkaa kehittyä, niin se ei todellakaan tarkoita, että niistä tulee miehiä :) ei todellakaan tule vielä pitkään aikaan. samanlaisia kuikeloitahan ne kaikki on ja viinanjuonti tekee niistä vielä enemmän neitimäisempiä.

että sellaista. kyllä joo tunnen aika monta tällaista murrosiän juuri ohittanut kakaraa ja amisviistä, vitut ne ole miestä nähnytkään. Runkatkoon perkele kotona sänkyynsä, sillä välin minä panen naista ja kun nainen ei jaksa, niin sitten vedellään siihen kätöseen mihinkä nuorempanakin.

• mistäpitäen
        nuoruus on kerran kirjoitti:

Kaljaterassit on sama asia kuin lasten hiekkalaatikot? Kyllä sinne on kamera just tollasia äpäriä varten hommattu jotka pilaa hiekkalaatikot, heittelee tupakat ja kusee jokapaikkaan... se on hieman eriasia kuin niille suunnatut alueet. Mietippä sitä!

• on kyllä
        mistäpitäen kirjoitti:

Kaljaterassit on sama asia kuin lasten hiekkalaatikot? Kyllä sinne on kamera just tollasia äpäriä varten hommattu jotka pilaa hiekkalaatikot, heittelee tupakat ja kusee jokapaikkaan... se on hieman eriasia kuin niille suunnatut alueet. Mietippä sitä!

"mopo karannut käsistä" tässä keskustelussa, mutta taisi lähteä jos ensimmäisessä kaasutuksessa.
        Eihän tämä mikään CSI ole ja nuorisoa tulee aina olemaan, sekä niistä lähtee jopa ääntä.
        Itse kävin Karhulan vesitornin viereisellä leikkipuistolla muutama vuosi sitten päivällä poikani kanssa ja eihän sielä ollut kuin kaljaa kittaavia ukkoja 20-60 ikäluokkaa, nuoriso oli kunniallisesti kouluissaan.
        Kyllähän siinä fiilis lastenleikkipuistona hivenen karisi, mutta kun pojalla oli kivaa ja ei tuntunut häiritsevän ja minä pidin juoppojen kanssa keskustelemalla tilanteen pojalle siedettävänä, niin kyllä sieltä hengissä selvittiin.
        Kyllä ne mopot pärisee ja mölyä riittää täällä Kotkan kyljessäkin, mutta en viitsi jäädä mokomaa kuuntelemaan eli antaa nuorien pitää heistä lähtevää mölyä jos he eivät tee rikokseksi luokiteltavaa hölmöilyä.
        Kyllä sitä itsekin on maistettu kaljaa ja päristelty mopolla muutama kymmenen vuotta sitten, sekä liitonlenkin läheisyydessä asuneet on saattaneet joutua kuuntelemaan meidän aiheuttamaa mölyä.

Koittakaa nyt hivenen ymmärrystäkin löytää nuorisoa kohtaan tänä päivänä, sillä heillä on tällä hetkellä helvetin paljon kovemmat ulkoisetpaineet kuin oli meillä ja niiden täyttäminen on todella vaikeaa kun ei ole edes kovin helppoa rehellisesti mahdollisuutta tienata rahaa elämiseen.

p.s. meidän ysiluokkalainen kiljui riemusta kun luin tuon esityksen ajasta olla puoleenyöhön viikonloppuna ulkona, sillä meillä lapset ikään katsomatta on viimeistään kello 22: 00 viikoloppuna sisällä ja viikolla klo:21.
        Muiden perheiden kasvatuksesta en voi vastata, mutta en myöskään ole "ulkonaliikkumiskiellon" kannattaja.

Terveisin
        Temari

• minäkin penskoja
        on kyllä kirjoitti:

"mopo karannut käsistä" tässä keskustelussa, mutta taisi lähteä jos ensimmäisessä kaasutuksessa.
        Eihän tämä mikään CSI ole ja nuorisoa tulee aina olemaan, sekä niistä lähtee jopa ääntä.
        Itse kävin Karhulan vesitornin viereisellä leikkipuistolla muutama vuosi sitten päivällä poikani kanssa ja eihän sielä ollut kuin kaljaa kittaavia ukkoja 20-60 ikäluokkaa, nuoriso oli kunniallisesti kouluissaan.
        Kyllähän siinä fiilis lastenleikkipuistona hivenen karisi, mutta kun pojalla oli kivaa ja ei tuntunut häiritsevän ja minä pidin juoppojen kanssa keskustelemalla tilanteen pojalle siedettävänä, niin kyllä sieltä hengissä selvittiin.
        Kyllä ne mopot pärisee ja mölyä riittää täällä Kotkan kyljessäkin, mutta en viitsi jäädä mokomaa kuuntelemaan eli antaa nuorien pitää heistä lähtevää mölyä jos he eivät tee rikokseksi luokiteltavaa hölmöilyä.
        Kyllä sitä itsekin on maistettu kaljaa ja päristelty mopolla muutama kymmenen vuotta sitten, sekä liitonlenkin läheisyydessä asuneet on saattaneet joutua kuuntelemaan meidän aiheuttamaa mölyä.

Koittakaa nyt hivenen ymmärrystäkin löytää nuorisoa kohtaan tänä päivänä, sillä heillä on tällä hetkellä helvetin paljon kovemmat ulkoisetpaineet kuin oli meillä ja niiden täyttäminen on todella vaikeaa kun ei ole edes kovin helppoa rehellisesti mahdollisuutta tienata rahaa elämiseen.

p.s. meidän ysiluokkalainen kiljui riemusta kun luin tuon esityksen ajasta olla puoleenyöhön viikonloppuna ulkona, sillä meillä lapset ikään katsomatta on viimeistään kello 22: 00 viikoloppuna sisällä ja viikolla klo:21.
        Muiden perheiden kasvatuksesta en voi vastata, mutta en myöskään ole "ulkonaliikkumiskiellon" kannattaja.

Terveisin
        Temari

ulkoilutin. Taitaa vaan olla ne "juopot" jo siinä läheisellä kirkkomaalla. Kilttejä "tenuneniä" olivat. Mopot on pärisseet siellä niinkauan kuin muistan. Saatiin sakotkin kun päristeltiin elokuvista kotiin kaksi mopon päällä. Minulle moponpärinä merkitsee kesänalkua, ihan jeees. Neljän lapsen äitinä voin sanoa, että nuo Sinun kotiintuloajat on hyviksi aikoinaan havaittu ja seuraava sukupolvi kuuleman jatkaa niitä . Ai liitonlenkki, sinne karattiin turvalasta, hetkeksi lampsimaan (muka luistelemassa), muistan kun poliisisetät kielsi, ettei saa rapuilla istua, ei sen suurempaa häiriötä tuotettu. Jälkeenpäin olen ajatellut, että se oli turvallista nuoruutta.

• Kätöseen?
        tarinalle. kirjoitti:

ja kun ne murrosiässä ne kakaroiden kivekset alkaa kehittyä, niin se ei todellakaan tarkoita, että niistä tulee miehiä :) ei todellakaan tule vielä pitkään aikaan. samanlaisia kuikeloitahan ne kaikki on ja viinanjuonti tekee niistä vielä enemmän neitimäisempiä.

että sellaista. kyllä joo tunnen aika monta tällaista murrosiän juuri ohittanut kakaraa ja amisviistä, vitut ne ole miestä nähnytkään. Runkatkoon perkele kotona sänkyynsä, sillä välin minä panen naista ja kun nainen ei jaksa, niin sitten vedellään siihen kätöseen mihinkä nuorempanakin.

Niinkö?

• Isä Karhulasta
        on kyllä kirjoitti:

Terveisin
        Temari

Niistä kaljaveikoista on soiteltu poliisille, yks sun toinen. Välillä häätävät pois, mutta ei saa sakkolappua häiritsevästä käyttäytymisestä edes. Eräs kaljaveikko tarjosi juotavaa perheen pienimillekin ja toinen setä puheli sopimattomia.

• kaljaveikot siellä
        Isä Karhulasta kirjoitti:

Niistä kaljaveikoista on soiteltu poliisille, yks sun toinen. Välillä häätävät pois, mutta ei saa sakkolappua häiritsevästä käyttäytymisestä edes. Eräs kaljaveikko tarjosi juotavaa perheen pienimillekin ja toinen setä puheli sopimattomia.

leikkikentällä. Minun vanhin tyttö silloin 5v. ja toinen 4v. kävivät pitämässä niille moraalisaarnaa ja niillä oli hauskaa, tai sitten itkusilmässä. Minulle kertoivat, että kun tytöt kiikkuivat(jos en itse ollut paikalla)Käskivät lähtä töihin, niinkuin isikin, muuten ette saa ruokaa, kun ruoka on kallista.

• malli näihin

asioihin, ei siitä ole kuin80 kilsaa syntymäpaikkaani, mutta ei siellä maapaikassa, missä lapsuuttani vietin tarvittu kotiintuloaikoja. Päivän kun puljas järvessä oli kaheksalta kaput.

• suojelusenkeli
        on kyllä kirjoitti:

Terveisin
        Temari

Onnittelut! Olet onnistunut hienosti kasvatustehtävissäsi! toisilla perheillä on tai tulee olemaan ongelmia. Yläasteen nuoret osaavat vetää 6-0. Tiedätkö välttämättä kaikkea, mitä selkäsi takana tapahtuu. Luuletko, että murrosikäinen nuori kertoo totuuden.... Olen kuulut, että Karhulassa on todella nuoria kalja-, viina-, missä lie päissään. Tupakka palaa suussa viikonloppuisin, että koulu aikana. Suosittelisin, että jokainen joka lukee teksin, katsoo oman murkun perään ja puuttuu asiaan ennekuin on liian myöhäistä!

• huimaa, huimaa..

vaan mopoauto! Parkkeeraavat sitä tuossa leikkipuistossa muiden mopojen ohella. On näillä kakaroilla ilmeisesti jäänyt leikit leikkimättä lapsena, kun vieläkin siellä pitää aikaa viettää. Kieltämättä säälittävää!

• tuleva poliisi

Etunimi riittää ja häntä ei enää leikkikentällä näy. Tyttö ilmeisesti kyseessä, eikä välttämättä köyhästä perheestä. Rikkaitten lapset saavat mopoauton(12000euroo)rippilahjaksi.Poliisina tulen puuttumaan näihin ja pitämään moporatsioita. Viritettyjä mopoja vilisee Kotkassa. Joka toinen vähintään. "Viritys"kestää ajallisesti 10 minuuttia.

• Isä Karhulasta
        tuleva poliisi kirjoitti:

Etunimi riittää ja häntä ei enää leikkikentällä näy. Tyttö ilmeisesti kyseessä, eikä välttämättä köyhästä perheestä. Rikkaitten lapset saavat mopoauton(12000euroo)rippilahjaksi.Poliisina tulen puuttumaan näihin ja pitämään moporatsioita. Viritettyjä mopoja vilisee Kotkassa. Joka toinen vähintään. "Viritys"kestää ajallisesti 10 minuuttia.

Ei ole ollut mopoauto, selvästi oli ihan henkilöauto millä kaahattiin. Vanhempi ROC alkunen rekisteri kilpi niinkuin aloittaja kertoi. En sen puoleen nähnyt rekkaria, mutta auton näin selvästi ikkunastani Pajamäen kadun päästä, jossa aloitti kaahamisen yleisellä tiellä puistosta selvittyään.

• kuka,ketkä??????

Ei ole ollut mopoauto, selvästi oli ihan henkilöauto millä kaahattiin. Vanhempi ROC alkunen rekisteri kilpi niinkuin aloittaja kertoi. En sen puoleen nähnyt rekkaria, mutta auton näin selvästi ikkunastani Pajamäen kadun päästä, jossa aloitti kaahamisen yleisellä tiellä puistosta selvittyään.

Rekkareita ylös,kuka se T....... on jota huudetaan?!!!!?!!!!!

• useinko?

Tullaan katsomaan,sitten se selviää.

• tulee kestämään
        tuleva poliisi kirjoitti:

aikansa kunnes sinunkin uhosi maailmanparantamisesta haihtuvat kuin pieut Saharan erämaahan.

Poliisin ammattiin sinusta ei kuitenkaan taida olla, sillä tuskin pääsitit läpi edes sopivuustestistä asenteellasi.

• ??!!

useammin kuin ennen partioinut seudulla. Huom! Mielestäni.

• lopeta kyttääminen

nuoriso tutkii rajoja, 15 vuotiaat käyttäytyy noin,

• isä ja äiti

Meillä on 30-vuotias poika eikä se käy missää. Ei etes töissä,niin kiltti on.

• cyylä
        isä ja äiti kirjoitti:

Meillä on 30-vuotias poika eikä se käy missää. Ei etes töissä,niin kiltti on.

Näin metsolassa mopoauton,oliko se se ??? Tietääkö kukaan ?

• ohikulkija111

helilänpuiston leikkikentän meininkiä. Mopoautokin näytti olevan. (hopean harmaa) ja sekalainen liuta muita mopoja.

• Helilän Aktivistit Ay

Mitäköhän Helilän puistossa pitää vielä tapahtua kunnes sinne saa poliisin ihan oikeasti poistamaan nämä Kusiliisat ja Kusilasset. Poliisille kun soitat niin eihän ne idiootit tiedä edes mikä on Helilän puisto. Ajo-ohjeita kertomalla vierähtää kivasti aikaa kunnes aivottomalle poliisivoimalle saa perille missä sekä mikä on Helilänpuisto. Entäs sitten se kun niitä sinitakkipellejä odottelet... noh eipä niitä näy. Puukotusko Helilänpuistossa pitää tapahtua kunnes uusavuttomat poliisit herää vuoteen 2009. Itse olen jo valokuvannut / Videokuvannut kyseiset Kusilasset ja Kusiliisat ja hyvin pian ne kuvat sekä videoleikkeet kasvojen sekä ajoneuvojen rekisterinumerot mukana on netissä jokaisen katseltavana. Mahtaa monen kusilassen sekä kusiliisan huoltaja avata silmänsä missä se pikku Tea tai Toni viettää viikonloppunsa. samat valokuvat sekä videoleikkeet menee muuten kotkan sosiaalitoimelle josko huostaanottopäätös auttaa vanhempia avaamaan silmänsä todellisuuteen. Teille helilänpuiston häirikkönuorille ilmoitan sodasta joka on nyt julistettu teitä vastaan. Te teette ne samat virheet mitä teitä edeltänyt mopoterroristi/häirikköääliöporukka tekee ja niihin ansoihin, virheisiin myös TE kaadutte (Olette sen jo tehneet). Te nuoret luulette olevanne näppäriä mutta lenkki jokaisen teidän kaulassanne kiristyy hetki hetkeltä kunnes sosiaalitoimet ottaa teidät huostaansa. Löytyykö silloin teistä rohkeaa nuorta "näyttämään"?? Tuskin!!!! Te kusilasset ja Kusiliisat kusette allenne huutaen äitiänne avuksi joka tällä kertaa ei voi teitä auttaa vaan teidät karkotetaan kodeistanne huostraanottopäätöksellä vieraaseen ympäristöön jossa toivon mukaan saatte selkäänne niin että ette istu kuukauteen!!

Helilän Aktivistit Ay

• Popinniemen ponnistus
        Helilän Aktivistit Ay kirjoitti:

Mitäköhän Helilän puistossa pitää vielä tapahtua kunnes sinne saa poliisin ihan oikeasti poistamaan nämä Kusiliisat ja Kusilasset. Poliisille kun soitat niin eihän ne idiootit tiedä edes mikä on Helilän puisto. Ajo-ohjeita kertomalla vierähtää kivasti aikaa kunnes aivottomalle poliisivoimalle saa perille missä sekä mikä on Helilänpuisto. Entäs sitten se kun niitä sinitakkipellejä odottelet... noh eipä niitä näy. Puukotusko Helilänpuistossa pitää tapahtua kunnes uusavuttomat poliisit herää vuoteen 2009. Itse olen jo valokuvannut / Videokuvannut kyseiset Kusilasset ja Kusiliisat ja hyvin pian ne kuvat sekä videoleikkeet kasvojen sekä ajoneuvojen rekisterinumerot mukana on netissä jokaisen katseltavana. Mahtaa monen kusilassen sekä kusiliisan huoltaja avata silmänsä missä se pikku Tea tai Toni viettää viikonloppunsa. samat valokuvat sekä videoleikkeet menee muuten kotkan sosiaalitoimelle josko huostaanottopäätös auttaa vanhempia avaamaan silmänsä todellisuuteen. Teille helilänpuiston häirikkönuorille ilmoitan sodasta joka on nyt julistettu teitä vastaan. Te teette ne samat virheet mitä teitä edeltänyt mopoterroristi/häirikköääliöporukka tekee ja niihin ansoihin, virheisiin myös TE kaadutte (Olette sen jo tehneet). Te nuoret luulette olevanne näppäriä mutta lenkki jokaisen teidän kaulassanne kiristyy hetki hetkeltä kunnes sosiaalitoimet ottaa teidät huostaansa. Löytyykö silloin teistä rohkeaa nuorta "näyttämään"?? Tuskin!!!! Te kusilasset ja Kusiliisat kusette allenne huutaen äitiänne avuksi joka tällä kertaa ei voi teitä auttaa vaan teidät karkotetaan kodeistanne huostraanottopäätöksellä vieraaseen ympäristöön jossa toivon mukaan saatte selkäänne niin että ette istu kuukauteen!!

Helilän Aktivistit Ay

Laita nyt linkki mistä ne videoleikkeet löytyy vai "bamlaatko skeidaa". Kiinnostaisi oikeasti katsoa mitä olet kuvannut.

• pajamäenkatu+
        Popinniemen ponnistus kirjoitti:

Laita nyt linkki mistä ne videoleikkeet löytyy vai "bamlaatko skeidaa". Kiinnostaisi oikeasti katsoa mitä olet kuvannut.

kyseisessä leikkipuistossa ole kamerat?

• pm.katu
        pajamäenkatu+ kirjoitti:

Yksi päätoiminen poliisi valvomaan pajamäenkatua 22-06.00 eli pelkkää yölöysiä.

Uskon,että halukkaita löytyy ko. tehtävään.

Ei riitä,että ollaan huolissaan vain itämerestä,niin kuin eräät politiikot.

• Helilän Aktivistit Ay
        pajamäenkatu+ kirjoitti:

Helilänpuistoon asennetut kamerat ovat väärin suunnattuja puisto-osaston taulapäiden ansiosta sekä liian vähän. 4 pistevalvonta ( kaksi kameraa lisää entisten lisäksi) olisi parempi vaihtoehto kuin nykyinen kaksipisteinen kenttä.

Arkena porukka voisi häiritä kaupunkimme puisto-osastoa tästä asiasta eli:
        1) kaksi kameraa lisää puistoon
        2) parempi sijoittelu/asennus
        3) tallentavasta reaali/tallentava versio nykyisen tallentavan sijaan

• Isä Karhulasta
        Helilän Aktivistit Ay kirjoitti:

Helilän Aktivistit Ay

Eipä auttanu puukotus Isossa puistossakaan, yhä ne siellä ryyppäävät ja poliisilla on kova kiire sakottamaan autolla ajavia. Siellä se raha on, kun valtiolla loppuu.

Poliisilla oli eilen heti kiire ilman vilkkuvaloja jahtaamaan rampille menevää autoa. Nuoriso mellastaa miten haluaa.

• leikkipeliä

Karhuvuoren touhu on lastenleikkiä "vesitornin juurella "oleviin tapahtumiin nähden. Menkää perjantaina katsomaan. Karhulalaiset pistää paremmaksi.

• opettaja,kotkasta.

Mukavaa nuorisojoukkoa,tunnen useita heistä.

• kehno yritys

koittakaa nyt kersat vaan kammeta itsenne kotiin ja nukkumaan!

• tilannetiedotus
        kehno yritys kirjoitti:

koittakaa nyt kersat vaan kammeta itsenne kotiin ja nukkumaan!

Oliko viikonloppuna rauhatonta? näkyikö mopoautoa? huusivatko sen T:n nimeä?

Kävikö Poliisit?

• pppmmm

koska on ollut todella rauhallista täälläpäin :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3204
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1802
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe