Ongelmana ettei käynisty puoli lämpimänä vaan kastelee tulpat?Jäähdyttyään lähtee taas kuin palmun alta.(Lohkolämppäriä ei ainakaan voi käyttää)Tietokone antoi vikakoodin kaasuläppä anturista joka on vaihdettu ja kokoruiskun läppärunko muine antureineen.Myös on vaihdettu map anturi,aivot(molemmat kun on automatic),puola,jakaja,tulpat-ja johdot kampiakselin asentotunnistin.kieroslukumittari(joka nyt toimii),lämpötila anturit.Alkaa olla konstit lopussa,onkohan kukaan joskus taistellut vastaavan vian kanssa?Niin ja autohan on 19 vm.93 1.8 Bosch/Renix yksi piste ruisku 4vaihteisella automaatilla.Akku pyörittää kyllä ja pitkään mut olisiko kipinä heikko kun heti kastelee vai annosteleeko ruisku liikaa?
Renu 19 ei käynisty lämpimänä?
4
598
Vastaukset
- heikko akku
Kaasutinmallin juuri tarkistin. Akun jännite oli alle 12 Volttia. Siinä ei kestänyt käyttää ryyppyä, muuten kastelis tulpat. Mutta kun kylmänä tarvii ryyppyä.
Akun jännitteen pitäis olla noin 12,5 volttia. 12,3 tyhjä, 12,7 ja yli täysi.- TNo
Lepo jännite 12,5V ja käydessä 14,5 ja muutenkin akku on jo vaihtunut ja vaikuttaa hyvä kuntoiselta , ainakin jaksaa startata pitkäään kun olen jäänyt tien päälle tulppia kuivaamaan.Ainakin tulpan reijistä tulvii pensaa aika reippaasti kun starttailee.
- TNo
TNo kirjoitti:
Lepo jännite 12,5V ja käydessä 14,5 ja muutenkin akku on jo vaihtunut ja vaikuttaa hyvä kuntoiselta , ainakin jaksaa startata pitkäään kun olen jäänyt tien päälle tulppia kuivaamaan.Ainakin tulpan reijistä tulvii pensaa aika reippaasti kun starttailee.
Eikö tosiaan kukaan ole paininut vastaavanlaisen ongelman kanssa ? Mitä tulisi vielä ottaa huomioon joka voisi vaikuttaa käynistymättömyyteen?
- TNo
TNo kirjoitti:
Eikö tosiaan kukaan ole paininut vastaavanlaisen ongelman kanssa ? Mitä tulisi vielä ottaa huomioon joka voisi vaikuttaa käynistymättömyyteen?
Nyt on vielä edellisten lisäksi virtalukko pohjineen vaihdettu mutta ei muutosta käynistyvyyteen.Taidan kallistua mahdollisuuteen että johdotuksista tai liittimistä joku on sökönä.tai automaatin startti rele jota en ole vielä paikallistanut.Haynesin kirja ainakin kaaviostaan sellaisen näyttää mutta sijaintia ei sitten sulake rasiasta hanskalokeron alta tai konehuoneesta.Kylmänä käynistäessä joutuu kaasulla pitää käynnissä ennen kuin lämmettyään jää käymään tyhjäkäyntiä.Sen verran on muutoksia käynnissä.Rellu foorumilla oli juttua että kampi-akselin asentotunnistimen liittimiä näistä olisi aikoinaan vaihdeltu merkkiliikkeen puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033953
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se512850- 1142669
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣422182Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311930Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291773Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2341720- 271612
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?871574- 221398