Jos olet lähdössä Bulgariaan, viitsisitkö samalla katsoa myydäänkö siellä vielä vaaleanpunaista sameaa mansikkalikööriä?
Merkki on Bella Maria's ja etiketissä lukee myös Tropical cola....jotain ja Strawberry.
Olisin erittäin kiitollinen tiedosta..! Jos kyseistä likööriä vielä myydään siellä niin lähdemme hakemaan sitä.
Hoi Bulgariaan lähtijät!
5
793
Vastaukset
- dfhsdhsd
Katsotaan jos osuu silmään.
- .........
Kyllä ostimme moista ja ällö väristä, mutta hyvää
- wiiiwi
Kiitos tiedosta!
Se on kyllä tosi hyvää =)
Itse sekoitettiin siihen maitoa ja vodkaa.
Kyllä sitä täytyy lähteä hakemaan ja maistaa samalla niitä muita, niitähän on vaikka minkä makuisia! - aesgdhfgh
wiiiwi kirjoitti:
Kiitos tiedosta!
Se on kyllä tosi hyvää =)
Itse sekoitettiin siihen maitoa ja vodkaa.
Kyllä sitä täytyy lähteä hakemaan ja maistaa samalla niitä muita, niitähän on vaikka minkä makuisia!Siellä sitä oli ainakin lauantaina vielä hyllyssä, ja montaa eri makua.
- wiiiwi
aesgdhfgh kirjoitti:
Siellä sitä oli ainakin lauantaina vielä hyllyssä, ja montaa eri makua.
Kiitos =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418