Lunttaus paasykokeissa

Helppoa

Moi kaikki. Halusin vaan kertoa etta alkaa hermoilko niin kauheasti niiden paasykokeiden takia. Itse paasin valtsikan ja oikiksen paasykokeista lapi lunttaamalla. Vierustoverin papereista vaan kun kattoo ja ottaa vahan omia papereita mukaan niin nou hata.

Nyt olen keskustan kansanedustaja ja ihan kunniallinen maakuntapoliitikko joten ei siita mitaan haittaa ole kenellekaan aiheutunut!

Tsemppia kaikille kevaan odotukseen ja paasykokeisiin!

11

5622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi

      heko heko.

      • Esko Seppänen

        joo siis kun minä olin poikanen vielä niin lahjoin kaikki opettajat niin että kymppi tuli!, pääsin kaikkialle minne halusin rahan avulla, eikä siitä ole haittaa kellekkään ei edes minulle, oikeasti olen tyhmä kuin käki mutta numeroillahan sinne europalramentikoksi otetaan


    • helppoa

      ei taa kiutata, mää olin tosissaa

    • Just...

      Onpas sulla ollut kummat pääsykokeet!!
      Kaikille omilla aivoilla ajatteleville tiedoksi: Aina voi yrittää luntata, mutta sen sanon että niillä keinoin mahdollisuudet sisällepääsyyn on aika heppoiset!!! Niin isoa lunttilappua et voi mukaasi ottaa, että sen sisältämillä tiedoilla pääsisit valtsikkaan, saatika oikikseen!!!
      Itse olen kevään 2003 abi ja pääsin erittäin kovalla työllä seuraavana syksynä aloittamaan opiskelun Helsingin lääkiksessä ja oikiksessa! Ihan turha kuvitellakaan että niihin pääsee sisälle lunttamaalla!!!

      • jussi

        Kumman opiskelupaikoista valitsit? Kahta paikkaahan samana vuonna ei voi vastaanottaa..


      • Just...,
        jussi kirjoitti:

        Kumman opiskelupaikoista valitsit? Kahta paikkaahan samana vuonna ei voi vastaanottaa..

        Lääkiksessä ollaan. Se on aina ollu unelma. Musta tulee uudenlainen lääkäri. En anna lääkkeitä vaan kun niitä pyytää...
        :)


      • Tuleva valkotakki
        Just..., kirjoitti:

        Lääkiksessä ollaan. Se on aina ollu unelma. Musta tulee uudenlainen lääkäri. En anna lääkkeitä vaan kun niitä pyytää...
        :)

        Heipsis!
        Tässä olisi pikku vinkkinä kaikille teille,jotka tällä hetkellä minunlaillani uurastatte ja haluatte oikein kovasti päästä lääkikseen.
        Itse luin tässä juuri vähän aikaa sitten ylioppilas-lehdestä että "Lääkikseen ei pääse ilman valmennuskurssia".Niimpä itsekin päätin kokeilla ja saman tien ilmoittauduin niistä kalleimmalle,Lääkäri-takuu nimiselle noin 4000Egen kurssille.Kuitenkin jo parin kokoontumis kerran jälkeen tajusin,että minua on vedetty nenästä.Meille kerrottiin,että yli puolet kurssista tulisi olemaan pelkästään lukio kemian-fysiikan-bilsan kertausta ja ainoastaan ne onnekkaat,jotka pääsisivät jatkoon kurssin karsinnan jälkeen saisivat opetusta myös itse Galenoksesta.
        Niimpä totesin,että hyvänen aika paljon halvemmallakin pääsee.Itse päätin ilmoittautua Eiran Aikuislukion fyssan ja kemian kertauskursseille,koska ne ajavat saman asian mutta hintaa on vain 90 Erkkiä.Ja,sen jälkeen esimerkiksi jonkin järjestäjän esim huhtikuussa alkaville valmennuskursseille (hinta n.800E),jossa käydään vain pääsykokeen kannalta tärkeimmät asiat.
        Siispä teille kaikille lääkiksen sisäänpääsy apua kaipaaville:vielä on tilaa helmikuun alussa alkavilta aikuislukiotunneilta! Tsempataan toisemme sisään :)


      • Sisälle luntannut

        Uskon ettei todellakaan niihin, mutta humanistisen tiedekunnan vieraan kielen pitkälti rasti ruutuun-pohjaiseen kyllä! Kaikki ruksit kun onnistuin kopioimaan vinosti edessä istuvalta, niin se riitti viimeiseen varasijalta sisään otettuun. Kyseinen henkilö oli hyväksi kuultu, sillä hän saapui koetilaisuuteen ulkomaalaisen poikakaverinsa saattelemana, jolle puhui sujuvasti tätä vierasta kieltä.


    • Jep

      No puoluevalintasi ei pohjatietojen perusteella ollut mikään yllätys.

      T. Anneli J.

    • lolhuoh

      hu0h

      • kolmen kilon siika

        nostetaampa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      65
      3137
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      547
      2985
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2195
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1785
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1562
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      100
      1284
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe