Olen lähössä agadiriin 16.10.09 ja brysselin kautta lentäen. Onkohan mahdollisesti tulossa ketään samaan aikaan? Juu, eikä tarvi vitsiä vääntää siitä, että olisin ainut matkustaja koneessa....=)
Kukaan lähössä agadiriin lokakuussa?
5
660
Vastaukset
- ---------------------------
Siinähän se vastaus jo tulikin. Eli noin 230 henkilöä on lähdössä tuonne juuri samaan aikaan....
- No thanks.
Kerjäläisiä ja kamelinpaskaa.
- Matkatoimistot pilasivat kohteen laiskuuttaan
No thanks. kirjoitti:
Eläkeläisille kiva paikka kuntoilla ja nauttia meri ilmasta.
Rärrääjille kauniita naisia ja alkoholia.
Uteliaille mielenkiintoisia paikkoja päivä matkan sisällä.
Diabeetikoille maukasta kasvis ruokaa .
Naukkaajille yllättävän hyviä ja halpoja viinejä löytyy pienellä lahjomisella.
Karavaanareita talvisin enemmän kuin Kroatiassa elokuussa.
Surfaajat lähistöllä kokeilevat vakuutusturvan voimaa.
ENENKAIKKEA SUOMALAINEN ELÄKELÄINEN EI MAKSA VEROSOPIMUKSEN MUKAAN MAROKOSSA KIRJOILLA OLLESSAAN VEROA ELÄKKEESTÄÄN MIHINKÄÄN MAAHAN - Pärskulees
No thanks. kirjoitti:
Olenko velvollinen selittään sulle miks haluan agadiriin? Jos olen, kerro toki ensin oma elämäntarinas, sitten voin kertoa sulle miksi.
- Elämä jatkuu vielävähän aikaa
Pärskulees kirjoitti:
Olenko velvollinen selittään sulle miks haluan agadiriin? Jos olen, kerro toki ensin oma elämäntarinas, sitten voin kertoa sulle miksi.
---takavuosina joku kävi jopa elin siirroissa mutta tuskin suomalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952747Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83022654Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412344Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171112Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471091- 57792
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10791- 19709
- 55682