Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuuhulluko olen, vai kuvittelenko vain ?

miksi näin ?

Joskus en saa öisin unta ollenkaan, ja syynä siihen on kuin onkin, täysikuu. Ei auta vaikka verhot (sellaiset pimentävät vieläpä..) peittäisivät ikkunan täysin ja huoneessa olisi pilkkopimeää. Sitäpaitsi normaalisti saan hyvin nukutuksi myös valot päällä (jalallinen lamppu sängyn päädyssä, kattovalo tai pöytävalo, mikä tahansa tai vaikka kaikki !).
Eikä tässä vielä kaikki. Täysikuun aikaan, etenkin talvisin, kun kuunvalo valaisee hankia, tunnen itseni jotenkin normaalia vahvemmaksi tjn (juostessa en hengästy pitkänkään matkan jälkeen, & tuntuu kuin aistit tulisivat paremmiksi; mm. kuulen paremmin, ja näen kuunvalossa suht hyvin, haistan myös, jos esim. olen lenkillä, n. kilometrin päässä kotoa ja joku leipoo sisällä vaikkapa pullia...). Joo tiedän, että saatan kuulostaa hullulta tjn mutta näin on.
Kirjoittamastani saattaa joku päätellä että olen lukenut liikaa fantasiaa/jotain susi-juttuja, mutta voin kertoa etteivät ne minua liioin kiinnosta :--D btw, ehkä olen ollut ent.elämässäni susi tai jokin sellainen ja nämä ominaisuudet ovat säilyneet..
Ainiin, osaan myös jutella (haukkua/ulvoa/murista) koirilleni, ja minulla on kaksi omaa karvaturria, niiden kanssa keskustelen välillä, ja yleensä tuntuukin kuin ne ymmärtäisivät.
Pari vuotta sitten jouluna toinen koira toivotti minulle hyvää jouluakin (eli ymmärrän niiden puhettakin ilmeisesti :--D ). Olin ripustamassa linnuille talipalloa, koira oli mukana, ja yhtäkkiä se sanoi sen, "Hyvää joulua". Karvatassulla oli sellainen ihana koiramainen aksentti ;--D
Muutenkin tulen loistavasti toimeen koirieni kanssa, ja ne tuntuvat aina ymmärtävän kaiken, mitä sanon tai teen.

No ainakin tämän koirien-kanssa-puhumis-jutun jälkeen kaikki tämän viestin lukijat pitävät minua hulluna, mutta eipä mulla mitään haittaakaan tästä kaikesta ole ollut (;
Odotan innolla että tulee taas talvi, pimeät illat, ja kuunvalaisemat, hopeiset hanget.

7

1462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei oo

      sulla kaikki inkkarit kanootissa

    • Mursunorsu

      Kuun on todettu aiheuttavan yhtä ja toista - tulivuoren purkauksista katkarapujen liikkeesseen. Myös ihmisen mieleen. Katsoin kerran dokumentin, jossa haastateltiin poliisia, joka kertoi väkivallan lisääntymisestä täyden kuun aikaan. Valon lisäksi myös kuun vetovoima vaikuttaa mahd. selitys.

      Koirista en tiedä sitten mitään. Vaikka tyhmältä kuulostaa, itse uskon olleeni sellainen pieni dinosaurus, jokin velociraptorin tapainen. Pitääkin kokeilla osaanko puhua linnuille.

      Päätelmäni: olet hieman hullu tai sitten tässä maailmassa on jotain mitä ei voi nähdä. (ei ollut tarkoitus loukata tuolla ekalla)

      • pläätyskä

        Oletkos huomannut hiljaisen muutoksen. Täysikuun aikana olet muuttumassa ihmissudeksi. (Werewolf) Tuntomerkit on aivan samat kun sinulla. Tuntomerkkejä ovat yhteen kasvaneet kulmakarvat, kämmenselät karvaantuvat, kynnet pitenevät ja tulevat suipoiksi, samaten hampaat.

        Kurkistapa peiliin täysikuun aikana, löytyykö merkkejä…


    • Kuumummo

      Kuvittelu piristää arkea. Hyvä että tiedät mikä olet. Yksi varoitus: älä kuitenkaan mene juttelemaan susille. Ethän?
      terv. yks ylämummo

      • miksi näin

        (((:


    • kissa-ihminen

      joten ei se kuuhulluudesta johdu, vaikkakin tiedän täydenkuun ajan ilman kalenteria vaikka olisi täysin pilvistä...

    • heipsulivei

      Mulla on sama juttu, en saa nukutuksi kun on täysikuu. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe