MIHIN MERKKIIN TUNNET VETOA?

kuuaurikovaaka

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, koska on mukava tietää mitkä merkit vetää toisiaan puoleensa. Yleensä on sellanen käsitys, että maamerkit esim. tuntee vetoa keskenään siinä mielessä.

Päätin nyt sitten tehä tälläsen gallupin ja kattoo pitääkö yleiset käsitykset paikkansa:)

eli laita oma merkki ja merkki, joka kiinnostaa ja sitten perusteluja.

p.s. itteäni vetävät puoleensa veskarit ja jouskarit

59

2497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JouskariN

      En yleensä kysele horoskooppimerkkejä keltään, ellei niistä erikseen puhuta. Eli en tiedä kaikkien horoskooppimerkkejä.

      Kuitenkin mulla on pari ärsyttävää työkaveria joiden kanssa on tultava vaan toimeen. Olen joskus kysässyt heidän horoskooppimerkkiä kun on ollut puhetta. Toinen on kalat ja toinen kauris.

      Mutta nurkan takana työpaikallani on eräs toinen kauris jonka kanssa tullaan hyvin toimeen, hän kerran kysäsi ohi mennen mikä on horoskooppimerkkini ja siitä selvisi hänen merkkinsä.

      Mä luulen että joka merkissä on tunne vetoa ja joka merkissä ei, riippuen persoonasta.

      • JouskariN

        Joillakin palstoilla toimii


      • a-logi Airaksinen
        JouskariN kirjoitti:

        Joillakin palstoilla toimii

        ei toimi, koska pikkuplaneettojen vaikutusta ei oteta riittävästi huomioon.


      • Wanha Agga
        JouskariN kirjoitti:

        Joillakin palstoilla toimii

        Kaurisnaisena tunnen (valitettavasti) vetoa Vesimiesmiehiin.
        Nuo raivostuttavat, itsenäiset, itsepäiset, oman tien kulkijat jostain kumman syystä pyörittää meikäläistä mennen tullen.


    • märkkiin

      kus Juppiter kulloskin on. G-force kaikkein suurin.

    • laajentaa.

      Ottamaan mukaan myös Kuu-merkki, Mars merkki, kukaties Venus. Aurinko-Vaaka pilaantuu nousu-Leijonassa, tai Mars-Leijonassa. Mars Neitsyessä saa naisen vaihtamaan suuntaa, rumien puheiden vuoksi. Eletään siis vain tunteilla, kun kohdataan toinen osapuoli ja, kun sitten alkaa ilmaantua ärsyyntymistä, kiukkua, rumaa kielenkäyttöä, asia onkin aivan toinen. Sinä kysyitkin vain vetovoimaa. Vetovoima loppuu kyllä pian. Itseäni ajatellen, aurinko-Härässä, tunnen vetovoimaa mieheen, joka luonteeltaan on tasapainoinen. Ei Leijonaa, Jousimiestä, Kalat kiukuttelee, ei välttämättä Skorpionia. Tuleeko silloin juuri Mars-merkki kaikkein tärkeimmäksi? En ole kohdannut Mars Härässä en ainakaan muista. Entä sitten kuitenkin eloisuus? Mars, missä? Mars Vaaka, kukaties.

    • pakko miettiä...

      Kalamiehet saa veren kiehumaan hyvässä ja pahassa ;D

    • tuimas

      itte oon jouskari ja vanha oli tuttuniveskari.. sekä äitini veskari..isäni oli härkä..tätini kauris..oinas..ja kalat..nää nyt aluksi muistan ja kun oon niinkin laaja alainen ihminenn niin loppujen lopuksi ne kaikkikin merkit kiehtoo, lähinnä noi samat..itsekkyyttäkin on oma merkki vetää puoleensa!!!

    • Neitsytnainen

      Yleensä kauriit, kalat ja härät vetoaa. Nykyisin päädyn juttelemaan toisten neitsyiden kanssa. Olen myös ihastunut kovastikin yhteen jousimieheen ja yhteen oinaaseen vaikka yleensä en voi heitä sietää. Seurustelen ravun kanssa. Eniten yhden illan suhteita kuitenkin oinaiden kanssa... Parhaiten on kipinät lentäneet kalojen ja härän kanssa.
      Naisten kanssa tulen toimeen melkeinpä kaikkien kanssa, parhaiten ehkä oinaiden, jousimiehien ja skorpionien kanssa. Jostain syystä taas toisten neitsyt naisten kanssa en välttämättä niin hyvin tule toimeen, enkä leijonien.

      • tunne mihinkään?

        Jos on kokenut niin paljon, että kaikki tympii?
        Kukaan ei viehätä, tai siis, mikään merkki. Eletään, kuin Kuu-Ravussa...


      • mut jos
        tunne mihinkään? kirjoitti:

        Jos on kokenut niin paljon, että kaikki tympii?
        Kukaan ei viehätä, tai siis, mikään merkki. Eletään, kuin Kuu-Ravussa...

        Haluat hyvän rakastajan iske Skorpion mies jolla on skorpion ylhäällä.


      • en usko<
        mut jos kirjoitti:

        Haluat hyvän rakastajan iske Skorpion mies jolla on skorpion ylhäällä.

        Skorpionista ei jää kun märkä lätti noin kuvaannollisesti jos sitä vertaa rakastajaan joka on kaksosmies.
        Itseasiassa täyttä hölynpölyä,en usko että horoskooppi vaikuttaa sinänsä asiaan yhtään mitään.


    • Härkätyttö20

      Eli eniten mua vetää puoleensa
      -Vaaka miehet. olen yleensä aina ollut ihastunut vaaka miehiin. lapsuuden rakkaus oli vaaka sitten nykyinen rakkaus on vaaka.en tiedä mikä on.

      tykkään myös rapu miehistä melko paljon.

      vähiten vetoa tunnen Oinas ja jousimies miehiin.

    • vetää puoleen

      Minä olen oinas(aurinkomerkki) / neitsyt(nouseva merkki) ja tunnen vetoa kaloihin ja joihinkin vesimiehiin. Sen jälkeen listassa tulisivat vaakat ja kaksoset ja leijonat mutta näissä yleensä sitten jo häiritseekin jotkut asiat.

      Skorppareista, jouskareista, kauriista, ravuista en oikein välitä erikoisemmin. (tarkoittaa että yleensä ei synkkaa.)

      Härkiin ja neitsyihin suhde usein asiallinen/neutraali

      • neitsyt:::m

        Kauris ihmetyttää tuossa sikäli, että sekin on kardinaalimaamerkki. Mutta onko kauris liian vanha merkki kuten vesimieskin ja tietysti kalat? Luulisin että se oikea merkki löytyy läheltä omaa merkkiä, mutta ei viereisistä.


      • Comment

        Olet kenties aurinko-Neitsyt. Kirjoitat kärsivällisesti, harkiten. Sinulla on kyky pitkäjännitteisyyteen ja malttiin. Järjestät hyvin kirjaimisesi, kykenet pitkiin puntarointeihin. Minä olen aurinko-Härkä ja me sovimme hyvin, ellei erinomaisesti yhteen.


      • Brent Meyer
        neitsyt:::m kirjoitti:

        Kauris ihmetyttää tuossa sikäli, että sekin on kardinaalimaamerkki. Mutta onko kauris liian vanha merkki kuten vesimieskin ja tietysti kalat? Luulisin että se oikea merkki löytyy läheltä omaa merkkiä, mutta ei viereisistä.

        yzhtHe nice job, very thanks


      • corey hensley
        neitsyt:::m kirjoitti:

        Kauris ihmetyttää tuossa sikäli, että sekin on kardinaalimaamerkki. Mutta onko kauris liian vanha merkki kuten vesimieskin ja tietysti kalat? Luulisin että se oikea merkki löytyy läheltä omaa merkkiä, mutta ei viereisistä.

        Thanks I


      • wqyxgrtlxd
        neitsyt:::m kirjoitti:

        Kauris ihmetyttää tuossa sikäli, että sekin on kardinaalimaamerkki. Mutta onko kauris liian vanha merkki kuten vesimieskin ja tietysti kalat? Luulisin että se oikea merkki löytyy läheltä omaa merkkiä, mutta ei viereisistä.

        hUpWIB cqenxqceorrq, [url=http://ujyfmdaxleln.com/]ujyfmdaxleln[/url], [link=http://ufjrznjuupnt.com/]ufjrznjuupnt[/link], http://ccepxvfxisvx.com/


    • Härkänainen(nous.neitsyt

      ja pitkäaikaisimpia ovat olleet kauriit ja härät, myös yksi skorppari (joka taitaa kuitenkin olla poikkeustapaus). Toisaalta rakkaudessa pisimmät suhteet ollu leijonien kanssa ja nyt jostain syystä olen kolmen viikon sisällä olen vetänyt puoleeni kaksi samana vuonna syntynyttä jousimiestä, ja salamaihastumisia on ollut ilmassa, mutta ensimmäinen juttu on jo kariutuneen ja pahoin pelkään ettei tämä toinenkaan kestä päivänvaloa..

    • Vaakanainen vm-77

      Minulla on hyvissä ystävissä eniten skorpioneja ja kaksosia sekä neitsyitä. Heitä kai sitten vedän puoleeni ja tunnen heihin vetoakin ystävinä :)

      Ex-avomieheni oli kaksonen ja nouseva kauris ja kuu ravussa. Nykyinen aviomieheni on aurinkomerkiltään leijona ja nouseva kauris ja kuu vesimiehessä....en osaa sanoa miksi juuri he ovat olleet ne elämani miehet....lieko sitten horoskoopit näytelleet niin suurta roolia vai jotkin muut asiat...ehkä joku mua viisaampi osaisi kertoa näistä yhteensopivuuksista ?!?Ajanvietteenä ja omaksi huvikseni olen tutkinut horokooppijuttujani :) Itse olen aurinko-vaaka ja nouseva rapu ja kuu kaloissa.

      Nuorena vedin jostain syystä puoleeni myös innokkaita oinasmiehiä ja skorpionimiehiä ja suorastaan juoksi karkuun.....turhankin intohimoisia tapauksia makuuni ja yksi heistä oli suorastaan polttavan mustasukkainenkin tyyppi :/

      Vesimiehiä en ole oikein koskaan ymmärtänyt hyvin...kommunikointi on jotenkin aina ollut hankalaa...tiedä sitten mikä tökkii....

      Mukavaa viikonloppua :)!

    • ...

      En tunne vetoa mihinkään merkkiin...

      Perustelut : Olen oppinut ne kaikki...

      Kuuraan kotia...

    • kiehtoo

      nii, jostain kumman syystä vesimies vetää minua puoleensa. itse olen neitsytN(nouseva skorppari, et sillee) . ihan mahdoton yhtälö siis... :( ystävänä kalat is the best!

    • ja vesimies...

      mies on just sopiva, haastetta riittää ! :D

    • totaalisesti

      Olen rapumies, ja tunnen vetoa neitsytnaisia kohtaan. Suuri, tavoittamaton rakkauteni oli neitsyt. Jos taas puhutaan naisten petiaktiivisuudesta, suurimmat touhuajat ovat leijona, vesimies ja jousimies. Skorpioninaisten seksuaalisuus on taasen kupla, joka ei pidä kutiansa.

    • merkiltään

      todennut oinaiden ja leijonien olevan liian tulisia uroita...vesimiehet viehättävät suuresti sekä jouskarit....vaaka viilee...härkä tekee hulluksi...skorppari pistää vipinää punttiin ja ihana halailla läheisesti...kauris...mukavaa seuraa velisiskoseuraa...hmm...kaloista saa unelmia ei muuta ellei tahdo hukkua unelmiin..toisen neitsyen kanssa hommat hoituu, mut se läheisyys sekin tuntuisi kuin olisi töitä tekemässä...joo no tälläisiä kokemuksia...hiijaa ! Itse neitsyt nouseva skorppari ja kuu kauriissa... ;)

    • Itse tunnen tällähetkellä vetoa härkä miestä kohtaan. En tiedä sopiiko yhteen kun itse olen kalat.

    • Tauressa

      Ystävyyssuhteet vaakojen kanssa tuntuvat synkkaavan hyvin ja hyvin voimakas kemia yhdistää minua neitsyeen. Myös muut suhteet neitsyisiin vaikuttavat sujuvan aika mukavasti. Kohtuullisen hyvin tulen toimeen melkein kaikkien merkkien kanssa...

    • aikuinen nainen

      ex mieheni oli vesimies,ja sen jälkeen on ollut vesimiehiä joihin tunnen vetoa,yksi poikkeus on tuttava vesimies mies,joka kyllä ois minusta kiinnostunut,mutta minua hän ärsyttää,en voi sietää,ihmisenä ihan jees mutta jotain kummallista hänessä on,sitten jokunen vuosi sitten luulin löytäneeni miehen leijona on hän,mutta petyin kun huomasin että hän onkin narsisti.olen lukenut että leijona on horsoskoopimerkkien narsistisin luonne,mutta tämä mies oli sitä ihan oikeesti ja sairaasti...tulimerkkien kai pitäis tulla keskenään toimeen esim.jousimies ja oinas se on varmaa että toista kertaa en kai leijonaan tutustu,oli selainen nais tuttavuuskin sukset meni ristiin,,,niin vaikka leijonakin on tuli merkki...skorppioni nais ystävä on joka on tosi ystävä...sitten vesimies naiset ovat ehkä sellaisia että ei pitäis luottaa niinkuin minä luotan...kaksoset siskon kanssa meni sukset ristiin,tullaan toimeen kun ei enää asuta samalla paikkakunnalla,soitellaan,,on yksi naisystävä kaksonen,,no aika hyvin,,häneltä ei vaan meinaa saada suunvuoroa...on olevinaan aina oikeessa,se ärsyttää..enhän minäkäään varmaan kaikkia miellytä,vaikka monet tykkäävät kun olen kuulema herttainen hyvännäköinen,kiltti...nimenomaan liian kiltti...

      • Tuoksun lumoissa

        Koska sanoit että hän OLI vesimies. Jos hän kuitenkin on vielä elossa, niin hän on vieläkin vesimies.


    • Vesielementti

      Pidän rapu-miehistä, heidän parhaat puolensa ovat parhaita vaikka huonoissa onkin sitten kestämistä. Yleensä pidän vesimerkeistä, paitsi skorppareista kumppanina.
      Vähiten vetoavat jousimies ja oinas, ei koskaan mitään yhteistä.

    • Kaksosmies..

      Leijonan kanssa olen elänyt pitkään ja hartaasti. Leijona on ollut aina luotettava ja ihanan tunteikas.

      Jousimiesnaisen kanssa olen tullut hyvin toimeen.

      Rapunaista en kestä kauaa. Hyvin nopeasti olemme ilmiriidoissa, kun taas rapumiehen kanssa ystävyys pelaa.

      Leijonamies on myös hyvä ystäväni.

      Toisten kaksosten kanssa tulen myös hyvin toimeen.

      • mieheen,

        jonka näin tänään. Hän ajoi pientä kullanväristä autoa, joka vaikutti uudelta autolta. Hän kääntyi eteeni, pihalle ja katseemme kohtasivat. Minä siinä jäin patsaana katsomaan tuota ihastusta ja hänkin jäi katsomaan minua, kunnes molemminpuolinen hämmennys hätkähdytti meidät ja hän jatkoi pihalle. Miehellä oli taivaallisen ihana parta, tuli mieleeni ns kesäparta. Jos ja kun, laitamme yhteen värin kulta ja partainen mies, emmekö vain saakkin aikaiseksi jotain Leijonaa?


      • mieheen,

        jonka näin tänään. Hän ajoi eteeni kääntyen tieltä pihalle ja katseemme kohtasivat. Kaikki pysähtyi tuolla sekunnilla ja olimme hämmennyksen vallassa. Auto oli pieni, kullanvärinen, uuden näköinen auto, mies ns kesäparralla. Aikamme siinä patsaina oltuamme, mies heräsi ja jatkoi pihalle.
        Kun laitamme yhteen värin kulta ja miehen taivaallisella parralla, saammeko Leijonan esille?


    • treffeillä

      Mulla oli jonkun aikaa treffipalstalla profiili. Hauska oli seurata mitkä merkit mua siellä kiinnosti, ja toisinpäin, mitkä kiinnostu minusta.

      Olen aurinko-kauris, nouseva rapu, kuu skorpparissa...

      Mua kiinnosti; leijonat, jouskarit, kaksoset, ehkäpä härätkin (ja kiinnostus oli yleensä siis molemminpuolista)

      • ...

        Olet varmasti jollaintapaa yksilö. Niin viileän reipas,ajatteleva, katselet ja tutkailet, niin paljon tunteita. Nauti erikoisuudestasi. Näin minä näen, LP.


    • tunnen

      tunnen vetoa selvästi kalamiehiin! kavereina tuun tosi hyvin toimeen kauriiden, kalojen, härkien kaa. vaa'at on hauskaa ja mukavaa seuraa! rapujen kanssa ollaan samalla tunnetasolla, neitsyt on mukava ja ymmärtää, mutta liian angsti meininkiä.
      eniten horoskooppimerkeistä musta on ollut kiinnostunut: kalat, kaksoset, vaaka, kauris.. skorppareiden kanssa tullaan toimeen hyvin jutuista ja ymmärretään tosiamme (samaa merkkiä kun ollaan) mutta toisaalta se tuntuu liian itsekkäältä:D
      oinaiden kanssa en tule toimeen..:D vesimiehet ja jousimiehet on ihan jees seuraa, ei mitenkään huonoa eikä paljon hyvääkään, ei silleen samoja juttuja oikeen.

    • merkeistä!

      Kunhan on kiva ihminen jonka kanssa ajtukset käyvät yksiin

      • olet.

        Juuri noin se loppupeleissä menee. Ja sellaista myös sanoo tämä uusi astrologiakin. Unohdetaan merkit, kaikki, otetaan ihminen vastaan...


    • scorpion nainen

      Itsellä on joku fiksaatio neitsyeihin, en ole etukäteen tiennyt heidän horoskooppimerkkejään mutta silti kaikki parhaimmat kaverini, paras ystäväni, entinen poikaystäväni ja nykyinen mieheni ovat neitsyitä :)
      Jotenkin näiden ihmisten kanssa on aina arvot ja mietteet olleet samanlaisia kuin itselläni. Eli skorpioni ja neitsyt minulla ainakin on hyvä yhdistelmä :D

      • Neitsytnainen

        Kaikki mun parhaat kaverit, nykyinen avomies ja entiset poikakaverit on ollu nousevalta merkiltään neitsyitä. Ja ite olen siis neitsyt aurinkomerkiltä, nouseva kauris... Mutta sinänsä mielenkiintoista.


    • veskarimuija

      me oudot sovitaan hyvin yhteen ;)

      • on...

        Veskarillakin on toinen puolensa. Jos myös se vetoaa, tai jos teillä molemmilla oudot puolenne ovat yhtä oudot, mikäs siinä.


    • Jellonanarttu

      Tulen hyvin toimeen syyspuolen merkkien kanssa ja vuoden alun.

    • on oma asunto.

      Merkki (mies), joka asuu tilapäisissä asumuksissa, tekee minut surulliseksi. Jollain lailla hänen elämästään puuttuu jotain, jotain on mennyt täysin vikaan hänen elämässään, hän ei ole saanut otetta kodista, koti on hänelle vieras käsite. Voiko syynä olla jokin asia isä-suhteessa? Onko isä ollut ns naistenmies ja nyt tuo onneton ihminen jatkaa isänsä käyttäytymismallia. On otettu käyttöön "rakastuminen" aina, kun asunto menee alta pois ja näin turvataan asuminen sisällä. On hirveän lohdutonta ajatella hänen surullista sydäntään. Kun hän saa/turvaa asumisensa, hän luulee olevansa "rakastunut". Varmasti hän kaipaa äitiään tuskallisesti, hän on äidin poika, sillä äiti todella on ollut merkittävä hahmo hänen kasvuvuosinaan.

    • whw

      Olen puoliksi kauris ja puoliksi vesimies (synt 20.01. klo 10.11) Nousevaksi on laskettu kaksonen. Naimisissa nyt vaa'an kanssa (ei mitenkään kamalaa ;o)), mutta vetoa tuntuu tulevan ja menevän härkiin (siis miehiin) eniten, kakkosena leijona. Hurjia yhdistelmiä!

    • A. skopu

      Oinaissa on sitä jotain, onko se sitten tulisuus tai maskuliinisuus..?
      Omalla kartallani oinas esiintyy vain laskumerkkinä.

      myös Kaksosiin ihastun helposti, raivostuttava merkki mutta silti niin.. ;)
      eikä tätäkään merkkiä ole kartallani.

      Olen aurinko Skorpioni, nousu Vaaka (selittää Oinaat?), venus Vaaka, kuu Jousimies, mars Skorpioni.

      Itsestäni kiinnostuneita ovat olleet usein toiset Skorpionit, mutta itse en tunne heihin vetoa.

      Kavereista parhaat löytyvät Neitsyt ja Kauris merkeistä. toisaalta Kaikkien merkkien kanssa tulen toimeen.

    • antti175

      Mulle toimivat parhaiten kauriit. Luotettavia ja huumorintajuisia. Huonoiten toimivat jousimiehet. Epäluotettavia ja tuuliviirejä.
      Siis itse olen Härkä.

      • tunnen

        muutaman kaurisnaisen jotka on täysin häikäilemättömiä pettäjiä.


    • Tuoksun lumoissa

      Parasta mitä voi olla.

      ps. juu, historia ei kiinnosta koska eletään nykyään.

      • S.S

        toimii kans.


    • Tuntevia molemmat.

      Kysyt itseltäsi tuon vanhan kysymyksen, onko tämä rakkautta? Kuu-Ravussa, nousu-Vaaka, vastapuoli nousu-Vaaka Neptunuksella. Hellyys loppumatonta. Kuinka saatoit kohdata tuon sielunkumppanisi?

    • SAVON JÄTKÄ

      VETOA TUNNEN !

      • LAPIN JÄTKÄ

        TUNNEN MINÄKIN: TERVEITÄ JÄTKIÄ OLLAAN!


    • pulaa on

      viissataset.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe