Mekko rippijuhliin

irkkuuh

Apua!!!
Minulla ei ole hajuakaan mitä aion pukea omiin rippijuhliini, joihin ei ole edes kovin pitkä aika enää (juhlat pidetään syyskuun lopulla)!!! Voisiko joku vähän auttaa, en nimittäin oikein tiedä miten juhlallisesti rippijuhliin pitäisi pukeutua. Onko kiiltävä-kankainen mekko liian juhlava?? Vai onko ns. "normaali" puuvillakankainen mekko tylsä tai liian tavallinen?? Saako mekossa olla tylliä (esim. vähän helmassa)?? Ja minkä värinen olisi paras? Musta, valkoinen vai jokin kirkkaampi väri??
Toivottavasti saitte jotain selvää selityksistäni. :D
Itse ajattelin, että koska rippijuhlani ovat niin myöhään syksyllä, haluaisin jonkun tummemman värisen mekon, esim. harmaan tai jotain sinnepäin. Eli jos tiedätte jotain mahdollisesti sopivaa mekkoa, voisitteko linkittää kuvia??

Kiitos todella paljon!!! :)

5

1905

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • äiti 5:lle

Ei mummumekkoja, rippille pääsijä on kuitenkin vasta 15v ja saa pukeutua nuorekkaasti ja värikkäästikkin.
        Ohessa sivusto jossa on paljon erilaisia ihania mekkoja, joista osa sopii mainiosti rippijuhliin, hartiahuivin voi laittaa olkapäille mekon lisäksi koska kyseessä on syksyllä vietettävät rippijuhlat.
        Oma tyttöni ystävineen tilasivat mekot tuolta sivustolta rippijuhliinsa:)

• äiti 5:lle
        äiti 5:lle kirjoitti:

Ei mummumekkoja, rippille pääsijä on kuitenkin vasta 15v ja saa pukeutua nuorekkaasti ja värikkäästikkin.
        Ohessa sivusto jossa on paljon erilaisia ihania mekkoja, joista osa sopii mainiosti rippijuhliin, hartiahuivin voi laittaa olkapäille mekon lisäksi koska kyseessä on syksyllä vietettävät rippijuhlat.
        Oma tyttöni ystävineen tilasivat mekot tuolta sivustolta rippijuhliinsa:)

Niin ja siis se sivusto on: http://www.trendiks.fi/pinkki-mekko02-p-1673.html

• Minulle :o

APUA ! Tää juttu ei kyllä liity tähä mitenkää, mut mun isosiskolla on kesällä rippijuhlat, enkä ollenkaa tiiä mitä sinne laittaa ! Oon siis tyttö 13 vee. Ois ihan kiva jos joku vois vaikka linkittää tänne jotai, ei hirveen kalliita. Mä en ollenkaa tiiä mitä mun pitäs laittaa sinne :o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      171
      1086
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      65
      886
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      810
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      737
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      683
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      78
      632
    7. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      599
    8. 28
      585
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      575
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      569
    Aihe