naisten vapaaehtoinen asepalvelus

.......

Miten pystyy hakemaan naisten vapaaehtoiseen asepalvelukseen? riittääkö et tulostaa www.mil.fi sivun hakulomakkeen ja lähettää sen omaan aluetoimistoon??

16

3367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos oot nainen

      Kriisikeskuskeen ja sanoa että nyt on vähän identiteetti kadoksissa kun inttiinkin pitää hakea tasoa pilaamaan.

      • Miehinenmies34

        Naisten tule saada käydä armeija yhtä hyvin kun miehien, ei siihen mitää "identtiteettikriisiä" tarvita. Sitä paitsi miehet ovat siellä pakosta, ja naiset omasta tahdostaan. Ei sinne silloin luovuttajatkaan hae. Oikeastaan armeijasta tulisi tehdä kokonaan tasa-arvoinen miehille ja naisille. Molemmat sukupuolet vain mukaan. #naisenergiaa


      • KHMJHY7H

    • rxdfghjk

      ehkä et mene sinne ku kumminkin lopetat sen parin viikon jälkeen...

      • tgfrde

        Hakemuslomakkeen mukana pitää lähettää noilla nettisivuilla mainitut liitteet, mm. lääkärintodistus. Muuten ei sen kummempaa. Kannattaa aluetoimison asiakaspalvelusta kysyä neuvoa


    • ---

      Hakemuslomakkeen mukana pitää lähettää noilla nettisivuilla mainitut liitteet, mm. lääkärintodistus. Muuten ei sen kummempaa. Kannattaa aluetoimison asiakaspalvelusta kysyä neuvoa jos on epäselvyyksiä, niin saa paremmin tietoa kuin tällaisista paikoista.

      • myösinttiin

        älä kuuntele solvauksia, naiset keskeyttää armeijan paljon harvemmin kuin miehet. itse olen hakemassa kans armeijaan nyt 2010 kakkos erään lääkärin tarkastus enää ja sitten paperit postiin. sekä kannattaa osallistua maanpuolustus koulutuksen kursseille ennen palvelukseen astumista itse olen ollut niissä mukana moneseti ja tykännyt. http://www.mpky.fi/ tuossa linkki sivuille ja sieltä kurssitarjonta ja oma alue. tsemppiä sulle hakuun.


      • ...............
        myösinttiin kirjoitti:

        älä kuuntele solvauksia, naiset keskeyttää armeijan paljon harvemmin kuin miehet. itse olen hakemassa kans armeijaan nyt 2010 kakkos erään lääkärin tarkastus enää ja sitten paperit postiin. sekä kannattaa osallistua maanpuolustus koulutuksen kursseille ennen palvelukseen astumista itse olen ollut niissä mukana moneseti ja tykännyt. http://www.mpky.fi/ tuossa linkki sivuille ja sieltä kurssitarjonta ja oma alue. tsemppiä sulle hakuun.

        Lukumäärään suhteutettuna naiset kyllä keskeyttävät varsin usein. Niillä kun on se 40 päivän katumusaikakin, jonka aikana nainen saa keskeyttää palveluksen ilman mitään perusteluita.


      • difbn
        myösinttiin kirjoitti:

        älä kuuntele solvauksia, naiset keskeyttää armeijan paljon harvemmin kuin miehet. itse olen hakemassa kans armeijaan nyt 2010 kakkos erään lääkärin tarkastus enää ja sitten paperit postiin. sekä kannattaa osallistua maanpuolustus koulutuksen kursseille ennen palvelukseen astumista itse olen ollut niissä mukana moneseti ja tykännyt. http://www.mpky.fi/ tuossa linkki sivuille ja sieltä kurssitarjonta ja oma alue. tsemppiä sulle hakuun.

        Asepalvelus on naisille vapaaehtoinen. Siksi armeijaan ei mene rapakuntoisia naisia, vaan ainoastaan ne naiset, joilla on motivaatiota hyvä kunto. Miehistä sinne armeijaan taas joutuuu huonokuntoisetkin yksilöt, jotka joutuisivat muuten suorittamaan siviilipalveluksen tai menemään vankilaan. Kaiken lisäksi naiset pääsee kaikissa kuntotesteissä ym. miehiä helpommalla.


      • 007 ja lupa listiä
        difbn kirjoitti:

        Asepalvelus on naisille vapaaehtoinen. Siksi armeijaan ei mene rapakuntoisia naisia, vaan ainoastaan ne naiset, joilla on motivaatiota hyvä kunto. Miehistä sinne armeijaan taas joutuuu huonokuntoisetkin yksilöt, jotka joutuisivat muuten suorittamaan siviilipalveluksen tai menemään vankilaan. Kaiken lisäksi naiset pääsee kaikissa kuntotesteissä ym. miehiä helpommalla.

        Naiset eivät pääse kuntotesteissä ym. miehiä helpommalla. Jos pääsevät, testien ym. "vetäjät" eivät ole tehtäviensä ajantasalla.

        Ja naisilla on 45 päivän "katumusaika", mutta silloin on myös 45 päivän uhka joutua potkaistuksi ulos koko hommasta.


      • rty...
        007 ja lupa listiä kirjoitti:

        Naiset eivät pääse kuntotesteissä ym. miehiä helpommalla. Jos pääsevät, testien ym. "vetäjät" eivät ole tehtäviensä ajantasalla.

        Ja naisilla on 45 päivän "katumusaika", mutta silloin on myös 45 päivän uhka joutua potkaistuksi ulos koko hommasta.

        Siinä on taas yksi sössöttäjä, joka ei ole inttiä nähnytkään. Naiset kyllä suorittavat samat kuntotestit kuin miehet, mutta saavat helpommin parempia arvosanoja.

        http://www.mil.fi/maavoimat/joukot/pionr/liikunta.dsp


    • Nainen! Suunnittelet
    • Ellunsanat

      Miksi sinä sinne menisit? Typerää.

    • TasanarvoaInttiin

      Kävin jo miesten pakollisen asepalveluksen.

      Olisin kiinnostunut, miten voisin päästä tämän jälkeen vielä myös naisten asepalvelukseen vapaaehtoisena?

      Saanko suorttaa intin vapaaehtoisena uudestaan jos käyn sukupuolenvaihdoksessa?

      • Kotiaskareetjäädäsaa

        Kyvyillesi ei ole tarvetta puolustusvoimissamme jos niitä ei huomattu varusmiespalveluksen aikanakaan joten älä turhaan hae varusnaispalvelukseenkaan vaan anna tosinaistemme hoitaa sinun puolesta maammepuolustus! Lepää sinä vain sohvallasi ja keskity pelaamaan playsteisonillasi sotapelejä niin pääset virtuaali sankarisotilaaksi tai vainajaksi (ehkä).


    • SiinäVastaus

      Nuoret akat joutuu levittämään reitensä pöydällä jotta varusmiehet pääsevät rauhassa tutkimaan kelpoisuuden kenttäpatjaksi....jos nuori hutsu läpäisee testin,yleensä noin 90 kaveria testaa hutsun,,,:) niin silloin joutuu ja kelpaa kenttäkäyttöön....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe