unohtakaa babylonin apu.

luontopuolellamme.

Olen 28-vuotias mies ja olen kärsinyt pahasta allergiasta koko elämäni. lapsena jos aivastinkin niin äitini syötti minulle vähintään joka kuukausi antibiootti kuurin. Äiti vain koitti olla hyvä äiti. Naiset ovat yleensä tunnollisia.
uskoisin että antibiootit ovat ainakin osasyy todella hankalaan allergiaani.

Lapsena myös kehitykseni jäi jälkeen ja tuloksena on juuri tälläinen nykyajan notkoselkäinen nahjus joka on kemikaaleista ja myrkyistä tehty.

Noh nykyään tiedetään että antibiootit altistavat autoimmuuni sairauksille vaikkakin lääketiedekunta on tämän pakon edessä joutunut myöntämään(lääketehtaiden mammonien lakeilijat, kätyri bisnes lääkärit heidän vanavedessään). selkärangattomat.

Mennäänpä nyt hyvään uutiseen. Kerron mikä auttoi minut yli taudista. Kävin lääkärillä monia vuosia ja minulle tyrkytettiin kemiallisia allergia lääkkeitä joista ei ollut mitään apua.

Oireet olivat niin pahat että ne vaikuttivat moneen asiaan elämässäni. sosiaalisiin suhteisiin ja työntekoon. Asiasta tuli hyvin skitsofreeninen olo koska lääkärit tyrkyttivät masennusdiagnoosia koska kerroin heille etteivät heidän nappinsa toimi. Kunnes tarpeeksi kärsittyäni lopetin lääkärillä käynnit ja rupesin etsimään itse parannusta. Vain tarpeeksi kärsittyään ihminen voi todella haluta muutosta.

Löytöni oli NOKKONEN, suomen luonnossa kasvava ravinto ja lääkekasvi jota on käytetty tuhansia vuosia vaivaan kuin vaivaan. Sen teho todella yllätti! Jos olette oikeasti epätoivoisia ja avun tarpeessa kun minä. Ja saaneet tarpeeksi suosittelen hakemaan kasvista tietoa internetistä.
Kaiken lisäksi se ei maksa teille mitään.

Jumala loi kasvit ihmisen ravinnoksi ja lääkkeiksi.

Ihminen loi kemikaalit jotka tekevät ihmiset sairaiksi jotta sairastuttuaan ihmiset voivat mennä lääkäriin ja ostaa kemikaalia kalliiseen hintaan joka vie toisen kemikaalin aiheuttaman sairauden oireet pois mutta ei paranna itse sairautta.

Ymmärrättekö ihmiset että lääketeollisuus on maailman isoin bisnes. ruokateollisuus myrkyttää teitä jotta lääketeollisuus voisi tarjota teille ratkaisua vaivaanne yleensä rahaa vastaan. Näiden suuryritysten osakkeen omistajat omistavat yleensä ristiin näiden alojen osakkeita joten mikä on enää epäselvää?

Mitä vallanpitäjät ja rikkaat vähiten haluavat?

He eivät todellakaan halua että sinä ottaisit vastuun itsestäsi ja lähimmäisistäsi. Varsinkaan terveydestäsi Koska niin kauan kun joudut menemään hattu kourassa kerjäämään heiltä apu olet heidän armoilla. Itsenäinen ajattelu ja vastuuntuonto ovat asioita joita he eivät halua sinun omaksuvan. Siihen tämä "hyvinvointi valtio" perustuu. Holhoukseen ja hyysäkseen. Kun he päättävät puolestasi mikä on sinulle parasta olet heidän hallinassa. Ja MITEN sinä kouluja käymätön voisit edes tietää mikä on sinulle parasta!Ainoastaan jonkun diplomin tai tittelin omaava voi auttaa.Näin meidät on ohjelmoitu ajattelemaan.

Olemme fyysisesti vapaita mutta henkisesti meidät on aivopesty ottamaan tieto ja apu vastaan vain tietyiltä auktoriteeteilta. Toisilta vanhemmiltamme. ISOVELI


Minun piti alun perin kirjoittaa vain nokkosen terveysvaikutuksista mutta nehän löytää googlesta. Toivon sydämmeni pohjasta että ne toimii sinulla yhtä hyvin kuin minulla. Voin kirjoittaa vain omista kokemuksistani. En tiedä missä oisin ilman sen tarjoamaan pelastusta.

tarkoitus oli laittaa hyvä kiertämään.

1

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • disgyal

      Täyttä asiaa alusta loppuun! Arvostukseni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe