Asensin uuden mesen kun sain uuden koneen. Se ei kuitenkaan päästä kirjautumaan sisään. Siihen tulee se virhekoodi-juttu. Olen kyllä katsonut kaikki ohjeet ja yrittänyt korjata sitä kaikin keinoin, mutta eipä auta.
Myöskään versio 4,0 ei toimi. Se kyllä päästää kirjautumaan sisälle, mutta "kirjautuu" ulos n. 5 minuutin kuluttua. Pystyn "uloskirjautumisen" jälkeen vielä puhua kaikille, mutta he eivät saa viestejäni, enkä minä heidän. Kun menen toidella koneella meseen niin ne tulevat offline-viesetinä. Asetuksista olen muuttanut sen, että kirjautuu tietyn ajan päästä automaattisesti ulos jos ei käytä ohjelmaa. Se oli viidessä minuutissa, mutta vaihdoin tuntiin. Voiko mistään ladata vielä jotain eri meseä, jos se vaikak sitten toimisi?
Mikään mese ei toimi
Sal-ly
0
204
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017523
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1025434- 835007
- 1364384
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113130- 492783
- 522749
- 612367
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102324Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.541908