Saako lohi annoksia,kun en muuta syö.En ole vielä varannut matkaa,vai otanko vakuumi lohta mukaan?Burger kingit ja dönerit ei napaa gona pappaa..
Lohi annoksia?
5
515
Vastaukset
- tietoa on
ei varmaankaan ole lohta,ota mukaan jos et muuta kalaa syö
- jäädä kotiin
jos oot noin kranttu!! Tuskin mikään muukaan siellä on mieleistäsi. Kuka kestäis katsella Sinun hapanta naamaasi kun sitten luultavasti kaikki on pielessä.
- 000
Tansasissa on ollut tuoretta lohta myynnissä ainakin medaljonkeina. Muistelisin nähneeni myös jonkinlaista vakuumipakattu lohta migroksessa. Erittäin hyvä kalavaihtoehto on mielestäni Levrek eli meriahven.
- kalaaaaa
saako turkista tilattua kalaa mikä ei tule kokonaisena lautaselle? siis filettä varmaan meinaan? olen kasvissyöjä mutta syön kalaa, viimeksi kun tilasin sain kokonaisen kalan lautaselle ja siine se sitten tuijotti koko ruokailun ajan joten olisi kiva jos joku osais kertoo mitä mä ensvuoden lomalla voin tilata? xdD
- Kasvissyöjä täälläkin
kalaaaaa kirjoitti:
saako turkista tilattua kalaa mikä ei tule kokonaisena lautaselle? siis filettä varmaan meinaan? olen kasvissyöjä mutta syön kalaa, viimeksi kun tilasin sain kokonaisen kalan lautaselle ja siine se sitten tuijotti koko ruokailun ajan joten olisi kiva jos joku osais kertoo mitä mä ensvuoden lomalla voin tilata? xdD
No toki saat kalafilettäkin tilattua ja jos tilaat kokonaisen kalan tarjoilija perkaa sen sinulle jos haluat ja asettelee kalapat lautasellesi. Usein vain turkkilainen pitää päätä tosi herkkuna joten ihmettelee jos et halua sitä mussuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984