Lohi annoksia?

Lohipanu

Saako lohi annoksia,kun en muuta syö.En ole vielä varannut matkaa,vai otanko vakuumi lohta mukaan?Burger kingit ja dönerit ei napaa gona pappaa..

5

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa on

ei varmaankaan ole lohta,ota mukaan jos et muuta kalaa syö

• jäädä kotiin

jos oot noin kranttu!! Tuskin mikään muukaan siellä on mieleistäsi. Kuka kestäis katsella Sinun hapanta naamaasi kun sitten luultavasti kaikki on pielessä.

• 000

Tansasissa on ollut tuoretta lohta myynnissä ainakin medaljonkeina. Muistelisin nähneeni myös jonkinlaista vakuumipakattu lohta migroksessa. Erittäin hyvä kalavaihtoehto on mielestäni Levrek eli meriahven.

• kalaaaaa

saako turkista tilattua kalaa mikä ei tule kokonaisena lautaselle? siis filettä varmaan meinaan? olen kasvissyöjä mutta syön kalaa, viimeksi kun tilasin sain kokonaisen kalan lautaselle ja siine se sitten tuijotti koko ruokailun ajan joten olisi kiva jos joku osais kertoo mitä mä ensvuoden lomalla voin tilata? xdD

• Kasvissyöjä täälläkin
        kalaaaaa kirjoitti:

saako turkista tilattua kalaa mikä ei tule kokonaisena lautaselle? siis filettä varmaan meinaan? olen kasvissyöjä mutta syön kalaa, viimeksi kun tilasin sain kokonaisen kalan lautaselle ja siine se sitten tuijotti koko ruokailun ajan joten olisi kiva jos joku osais kertoo mitä mä ensvuoden lomalla voin tilata? xdD

No toki saat kalafilettäkin tilattua ja jos tilaat kokonaisen kalan tarjoilija perkaa sen sinulle jos haluat ja asettelee kalapat lautasellesi. Usein vain turkkilainen pitää päätä tosi herkkuna joten ihmettelee jos et halua sitä mussuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4228
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      120
      2843
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2272
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1983
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1853
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1566
    7. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      80
      1511
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      18
      1445
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      146
      1334
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1188
    Aihe