Saako lohi annoksia,kun en muuta syö.En ole vielä varannut matkaa,vai otanko vakuumi lohta mukaan?Burger kingit ja dönerit ei napaa gona pappaa..
Lohi annoksia?
5
521
Vastaukset
- tietoa on
ei varmaankaan ole lohta,ota mukaan jos et muuta kalaa syö
- jäädä kotiin
jos oot noin kranttu!! Tuskin mikään muukaan siellä on mieleistäsi. Kuka kestäis katsella Sinun hapanta naamaasi kun sitten luultavasti kaikki on pielessä.
- 000
Tansasissa on ollut tuoretta lohta myynnissä ainakin medaljonkeina. Muistelisin nähneeni myös jonkinlaista vakuumipakattu lohta migroksessa. Erittäin hyvä kalavaihtoehto on mielestäni Levrek eli meriahven.
- kalaaaaa
saako turkista tilattua kalaa mikä ei tule kokonaisena lautaselle? siis filettä varmaan meinaan? olen kasvissyöjä mutta syön kalaa, viimeksi kun tilasin sain kokonaisen kalan lautaselle ja siine se sitten tuijotti koko ruokailun ajan joten olisi kiva jos joku osais kertoo mitä mä ensvuoden lomalla voin tilata? xdD
- Kasvissyöjä täälläkin
kalaaaaa kirjoitti:
saako turkista tilattua kalaa mikä ei tule kokonaisena lautaselle? siis filettä varmaan meinaan? olen kasvissyöjä mutta syön kalaa, viimeksi kun tilasin sain kokonaisen kalan lautaselle ja siine se sitten tuijotti koko ruokailun ajan joten olisi kiva jos joku osais kertoo mitä mä ensvuoden lomalla voin tilata? xdD
No toki saat kalafilettäkin tilattua ja jos tilaat kokonaisen kalan tarjoilija perkaa sen sinulle jos haluat ja asettelee kalapat lautasellesi. Usein vain turkkilainen pitää päätä tosi herkkuna joten ihmettelee jos et halua sitä mussuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686777
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes522101- 562078
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521200- 541192
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571184Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927