Mulle työssä pärjääminen, mielekäs työ ja onnistumisen elämykset työssä ovat todella tärkeintä. Niin tärkeintä, ettei mikään muu pysty sitä korvaamaan. Edes hyvät ihmissuhteet.
Työssä pärjäämisellä tarkoitan sitä, että viihdyn töissä, ei kiusata, työssä on järkeä. Palkasta ja asemasta en niinkään välitä.
Onko muita samalla tavalla ajattelevia?
Työssä pärjääminen
27
659
Vastaukset
- työ..
ei ainakaan minulle riittä ,se on vaan välttämätön pahe,
- sinulle jäljelle
sitten kun pääset eläkkeelle, tai jos vaikka sattuisit sairastumaan vakavasti, tai jos menettäisit työsi jostakin syystä. Elämässä kun ei ole takeita mistään. Kannattanee varmaan miettiä asiaa myös tästä näkökulmasta.
- tämä,
juurihan hän mainitsi, että palkalle ei oo niin väliä, eli se palkka tarkoittaa rahaa myös eläke-päivinä, jos satuit tajuumaan. Eläke päiviäkin voi viettää ilman kauheeta rahatukkoa, ja se on muuten paljon mielekkäämpää. Usko sieki vaan huvikses.
eräs pienituloinen(erittäin) tällä hetkellä :))
Eihän kokoajan voi elää, jos,jos ja jos. - sinusta,
jää jäljelle kun joudut montun pohjalle :D Raha ei sua terveeksi saa. Suomessa on vielä toistaiseksi hyvä terveydenhuolto huom! toistaiseksi :D
- palkkaa, vaan
tämä, kirjoitti:
juurihan hän mainitsi, että palkalle ei oo niin väliä, eli se palkka tarkoittaa rahaa myös eläke-päivinä, jos satuit tajuumaan. Eläke päiviäkin voi viettää ilman kauheeta rahatukkoa, ja se on muuten paljon mielekkäämpää. Usko sieki vaan huvikses.
eräs pienituloinen(erittäin) tällä hetkellä :))
Eihän kokoajan voi elää, jos,jos ja jos.ihmissuhteita, joille kirjoittaja ei paljoa painoa laittanut. Eläkepäivät voivat olla yksinäisiä, ellei ei ole ketään, joka kanssa vaihtaa ajatuksia, jos työ on ollut se ainoa ajanviete. Voisi myös olla raskasta sairastaa ilman yhtään ystävää. Joskus voi olla niin sairas, ettei edes kauppaan pääse. On siis mukavaa kun on olemassa ihmisiä jotka välittävät, ja joista itsekin välittää. Asioiden tärkeysjärjestyskin saattaa muuttua iän myötä, joten ei ehkä kannattaisi väheksyä lähimmäistenkään merkitystä.
- mennään..
1. tp-romanssit
2. hyvä palkka
Työ, kiusaaminen ja asema on merkityksettömiä asioita.- ap.
Nimenomaan kiusaaminen on sellaista jota en halua kokea, se on hirvittävää.
Työssä viihtyminen on tärkeää eikä sitä voi millään muilla asioilla minun mielestäni korvata. Tp-romansseja en harrasta.
Mutta, tämä on minun mielipiteeni.
- sä
olet ainoa.
- Työn täytyy olla
haasteellista, vaihtelevaa ja mielenkiintoista. Ei se palkkakaan niin tärkeä ole kunhan saa tehdä sellaista työtä mistä pitää. Työpaikkakiusaaminen on tosi ikävä asia. Mielestäni siihen pitäisi pystyä aina jotenkin puuttumaan. Se pilaa koko työpaikan ilmapiirin ja työmotivaation. Mut minulle ihmissuhteet ovat tärkeitä. En voisi kuvitella elämää ilman ystäviä. Mut muuten olen samoilla linjoilla kanssasi..
- eikä väliä
Sorvista on tullut mulle number one. Viihdyn sorvin ääressä, palkaksi riittäisi jopa vähempi kuin ansaitsen.
- se tärkeätä
että pitää työstään, mutta elämässä on muutakin kuin työ. Lapseni menevät ainakin reippaasti ohi työn tärkeys asteikossa. Samaa mieltä olen siitä kanssasi, ettei ketään saa kiusata. Tämä keskustelu kyllä varmasti kuuluisi silti tuonne työpaikat palstalle :D
- en kuulu tänne
Ystävä on se, joka ei kiellä nyt tai täällä et saa puhua tuota ja tätä, ei käske menemään puhumaan muualle. Netistä ei ole ystäväksi.
- ei kyllä
en kuulu tänne kirjoitti:
Ystävä on se, joka ei kiellä nyt tai täällä et saa puhua tuota ja tätä, ei käske menemään puhumaan muualle. Netistä ei ole ystäväksi.
ollut mainintaa ystävyydestä, vastasin vain aloittajan kysymyskeen omalla mielipiteelläni, joten mistäs tuon nyt repäisit? Vai tarkoitatko, että mun mielipiteellä ei ole väliä? Kukaan tuskin nettiä ystävänä pitää, en minä ainakaan. en ymmärrä tekstiäsi, mutta kaikkea ei tarviikkaan onneksi.
- lokerointia
ei kyllä kirjoitti:
ollut mainintaa ystävyydestä, vastasin vain aloittajan kysymyskeen omalla mielipiteelläni, joten mistäs tuon nyt repäisit? Vai tarkoitatko, että mun mielipiteellä ei ole väliä? Kukaan tuskin nettiä ystävänä pitää, en minä ainakaan. en ymmärrä tekstiäsi, mutta kaikkea ei tarviikkaan onneksi.
netistä on tullut useille ainoa ystävä, syrjäyttänyt aidot kontaktit. ihmiselle on hyväksi ymmärtää laaja-alaisesti elämää. netti on keinoelämää ja se syrjäyttää huomaamatta todellisuuden.
- se on,
lokerointia kirjoitti:
netistä on tullut useille ainoa ystävä, syrjäyttänyt aidot kontaktit. ihmiselle on hyväksi ymmärtää laaja-alaisesti elämää. netti on keinoelämää ja se syrjäyttää huomaamatta todellisuuden.
lokerointia. Kunhan sanoin, senkuns kirjoittelet mihin huvittaa. Anteeksi, jos loukkasin jotenkin. En ajatellut että olisi noin arkapaikka sulle :(
- sulle..
munkin lapset on menny aina etusijalle ennen työtä ja rahaa.
- ole, koska
olen työttömänä. Näin on oikeastaan ihan hyvä, koska edellisessä työpaikassa työilmapiiri ei ollut paras mahdollinen. Välillä oli juoruilua, joka tuntui tosi ikävältä ja raivostuttavalta. Nyt saa tehdä mitä huvittaa, tykkään.
- pärjäillään
Harmillista, jos työ on tärkeintä elämässä ja sen menettää syystä tai toisesta.
- työstä.
Mulla on työ, mutta harrastukset ovat työtä tärkeämpiä.
Onnistumisen elämykset ovat tärkeitä kaikille. Jos niitä tulee ainoastaan työn kautta, niin....hmmm....hankalaa voi olla/tulla.- sama pärjäänkö
työssä tai mitä työtä teen,pääasia että on työtä mitä tehdä. Nytkin on sellanen työ tiedossa etten ihan jippiitä huutaisi,mutta onpahan jotakin tekemistä.Ei se ala mun mieleinen ole mutta on se tyhjää parempi. Eikä se ikuisuutta kestä ja sen jälkeen taas on tyhjän päällä. Mutta tuleepa lopullisesti selväksi ettei se ala ollut tosiaankaan mulle tarkoitettu ;).
- Sivusta..
sama pärjäänkö kirjoitti:
työssä tai mitä työtä teen,pääasia että on työtä mitä tehdä. Nytkin on sellanen työ tiedossa etten ihan jippiitä huutaisi,mutta onpahan jotakin tekemistä.Ei se ala mun mieleinen ole mutta on se tyhjää parempi. Eikä se ikuisuutta kestä ja sen jälkeen taas on tyhjän päällä. Mutta tuleepa lopullisesti selväksi ettei se ala ollut tosiaankaan mulle tarkoitettu ;).
minulta tuo kommentti.
- minultakaan,
Sivusta.. kirjoitti:
minulta tuo kommentti.
vaikka voisi ollakin.
- Sivusta..
minultakaan, kirjoitti:
vaikka voisi ollakin.
edes olla.
- helvettiä on
mennä kotiin. Tyhjyys on jonain päivinä musertavaa. Tänään on tuntunut pahemmalta kuin aikoihin.
- kotona.
on niin tyhjää? Eikös koti ole paras paikka maailmassa? Niin...tai ainakin mulle on,
eikä tunnu yhtään tyhjältä..ainakaan ihan vielä. - tyhjyys tarkoittaa
kotona. kirjoitti:
on niin tyhjää? Eikös koti ole paras paikka maailmassa? Niin...tai ainakin mulle on,
eikä tunnu yhtään tyhjältä..ainakaan ihan vielä.tarkoittaa tyhjyyttä. En tiedä sanakirjan tarkaa selitystä, minulle se on elämä vailla merkitystä. Silloin rupeaa polkemaan paikallaan, vaikka ei haluaisikaan!! Sana yksin liittyy tähän kaikkeen.
- Anonyymi
pyy eli olet siis umpi rakastunut työhösi-naimisissa sen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834443Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243178Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392864Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162655Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172519Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432417- 132304
Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132265MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142045Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717