mistä saisi härkä mies

kalat naiselle

olen kuullut ja nähnytki että härkämies on paras kumppani kaloille, ja ystävieni kokemuksen mukaanki kyllä se pidä paikkaansa, mistäs saisi härkä miehen tälle 35v kaunotarelle:) apua kiitos...

14

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zippo Zelig

      - tuskinpa tähtimerkkien mukaan persoonat kohtaantuvat oikealla tavalla.
      Siksiköhän meilläkin on niin paljon eroamisia ja riitoja y. parisuhdeongelmia,kun suhteen pohjana on taikausko eikä terve järki ja ihmistuntemus..hohhoijjaa.

      • siis huti

        Me uskotaan tällä palstalla horoskooppeihin ja horoskooppien yhteensopivuuteen, joten kirjoittele tuonne suhteet palstalle, Kiitos.

        PS. Kalat ja Härkä eivät todellakaan ole ihannepari, koska kysymys vesi- ja maaelementistä, mutta kuka ties saattaa se natsata jonkun aikaa, jos oikein yrittää ;)


    • ei mitään väliä

      Vakava peiliin katsomisen paikka, jos tosiaan uskot horoskooppimerkeillä olevan jotakin tekemistä luonteen, puolisoksi sopivuuden tms. kanssa.

      • kirjoitatte alkp.

        jos ette usko horoskooppeihin idiootti?? siis mua raivostuttaa kun tullaan tähän palstaan kirjoitellaan eli pitääkin uskoa johonkin näihin asioihin, mut jotkut ovat niin tyhmiä ja paskoja tulevat vaan komentoivat muitten kirjoitusta tässä, kun tiedätte että tässä puhutaan vain horoskoopeista ääliöt!!! että ootte tyhmiä!!!


      • mie tuumin
        kirjoitatte alkp. kirjoitti:

        jos ette usko horoskooppeihin idiootti?? siis mua raivostuttaa kun tullaan tähän palstaan kirjoitellaan eli pitääkin uskoa johonkin näihin asioihin, mut jotkut ovat niin tyhmiä ja paskoja tulevat vaan komentoivat muitten kirjoitusta tässä, kun tiedätte että tässä puhutaan vain horoskoopeista ääliöt!!! että ootte tyhmiä!!!

        että mitä nuo haahuilee täällä jos ei horoskooppiin usko?


    • kokemusta on

      ne eivät sovi yhteen millään muotoa,ellemme asu täysin alkukantaisissa olosuhteissa.Silloin he osaavat lyödä samasta kivestä vaikka mitä,mutta kun nykyään asumme materiaalisessa yhteiskunnassa,niin Härälle on tärkeää se omaisuus ja Kalat haluaa jakaa vähästäkin

      • Maikukka

        Olen 100% samaa mieltä että härälle on tärkeää omaisuus ! Ei tunteet !
        Ja kala on taas täysin tunneihminen, jolle raha on vain käyttöväline !


      • QWERTY.
        Maikukka kirjoitti:

        Olen 100% samaa mieltä että härälle on tärkeää omaisuus ! Ei tunteet !
        Ja kala on taas täysin tunneihminen, jolle raha on vain käyttöväline !

        Minä olen härkä ja kauniimpi osapuoli on kalat. On se ihmisestäkin kiinni jos haluaa oikeasti että suhde toimis!


      • HärkäM/KalaN
        QWERTY. kirjoitti:

        Minä olen härkä ja kauniimpi osapuoli on kalat. On se ihmisestäkin kiinni jos haluaa oikeasti että suhde toimis!

        Vuosi yhdessä, yli nelikymppisiä ollaan ja hyvin menee.


      • KalaM/Härkävamoni
        HärkäM/KalaN kirjoitti:

        Vuosi yhdessä, yli nelikymppisiä ollaan ja hyvin menee.

        20v liittoa takana,enkä vaihtais mittään pois.Härkä vaimoni,tunteellinen,romanttinen,kerää ympärilleen kaunettu,aina olen saanut tuntea kuinka olemme lapset ja minä tärkeitä hänelle.
        Hän on luotettava, paras vaimo,ystävä ja rakastajatar:)
        En väitä että tämä johtuu horoskooppimerkistä sattui vain kohdalle tämä härkä/kalat..


      • ei todellakaan

        Materialismi ei todellakaan ole suurin ongelma härän ja kalojen välillä. Suurin ongelma on kalojen aktiivisuus ja ailahtelevaisuus. Täysin vastakohtia härän hitaudelle, levollisesti elämiselle ja turvallisuuden hakuisuudelle.


      • H niikuin Härkä
        ei todellakaan kirjoitti:

        Materialismi ei todellakaan ole suurin ongelma härän ja kalojen välillä. Suurin ongelma on kalojen aktiivisuus ja ailahtelevaisuus. Täysin vastakohtia härän hitaudelle, levollisesti elämiselle ja turvallisuuden hakuisuudelle.

        Tämän allekirjoitan sataprosenttisesti. Itse olen härkä ja vaimo on kalat. Tästä huolimatta oltu yhdessä jo yli 9 vuotta. Väliin kyllä tuntuu, että ollaan nimimerkillä toistaiseksi yhdessä ;)


      • Oppinut koopeista
        H niikuin Härkä kirjoitti:

        Tämän allekirjoitan sataprosenttisesti. Itse olen härkä ja vaimo on kalat. Tästä huolimatta oltu yhdessä jo yli 9 vuotta. Väliin kyllä tuntuu, että ollaan nimimerkillä toistaiseksi yhdessä ;)

        Sanoisinpa näin. Horoskooppimerkit kyllä ilmoittavat ihmisen luonetta. Yleensä 10ihmisestä arvaan 8 oikeen kun olen 10minsaa jutellu.

        Toinen asia on sitten se elämän läpi meneminen miten. Näitä luonteenpiirteitä häviää jossa merkis syntynyt. Niin sitten on joilla voimistuu merkin ominaisuudet. Kolmas on joku kehittää itseään mieltään niin ne vain taustalla.

        Eli minä tapailin härkämiestä keskihärkää 3vuotta. Välillä muutamia kuukausia erossa. Hänen hallitsemistaan alentamistaan yritti minut kotiin odottaa koska häntä nyt huvittaas.

        Pari kuukautta katselin ja aloin mennä sai raivareita vaikka itse oli paanalla.
        Parantelin itseäni tästä kaameasta suhteesta nostin itsetuntoani takaisin.

        No nyt olen tavannut uuden keskihärän aivan päinvastainen iloinen huolehtivainen pitää yhteyttä joka päivä- haluaa kulkea vain minun kanssa ei yksin. Hoitaa kotinsa hyvin on työssään hyvä. Siis oikeen huolehtija suojelija rakkautta saa hellyyttä huomiota. Tällä miehellä ollut hyvä lapsuudenkoti, ja pitkässä avioliitossa oli.

        Eli kyllä horoskoopit jotain sanoo, mutta uskon kyllä että sen sisällä on täysin pilalle menneitä ihmisiä ei voi kytätä horoskooppia.


      • härkämies555
        Oppinut koopeista kirjoitti:

        Sanoisinpa näin. Horoskooppimerkit kyllä ilmoittavat ihmisen luonetta. Yleensä 10ihmisestä arvaan 8 oikeen kun olen 10minsaa jutellu.

        Toinen asia on sitten se elämän läpi meneminen miten. Näitä luonteenpiirteitä häviää jossa merkis syntynyt. Niin sitten on joilla voimistuu merkin ominaisuudet. Kolmas on joku kehittää itseään mieltään niin ne vain taustalla.

        Eli minä tapailin härkämiestä keskihärkää 3vuotta. Välillä muutamia kuukausia erossa. Hänen hallitsemistaan alentamistaan yritti minut kotiin odottaa koska häntä nyt huvittaas.

        Pari kuukautta katselin ja aloin mennä sai raivareita vaikka itse oli paanalla.
        Parantelin itseäni tästä kaameasta suhteesta nostin itsetuntoani takaisin.

        No nyt olen tavannut uuden keskihärän aivan päinvastainen iloinen huolehtivainen pitää yhteyttä joka päivä- haluaa kulkea vain minun kanssa ei yksin. Hoitaa kotinsa hyvin on työssään hyvä. Siis oikeen huolehtija suojelija rakkautta saa hellyyttä huomiota. Tällä miehellä ollut hyvä lapsuudenkoti, ja pitkässä avioliitossa oli.

        Eli kyllä horoskoopit jotain sanoo, mutta uskon kyllä että sen sisällä on täysin pilalle menneitä ihmisiä ei voi kytätä horoskooppia.

        Täytyy kyllä myöntää, en itsekään horoskooppeihin sillai usko, mutta luin ton härän kuvauksen ja 80% kuvastaa mua... et en tiiä sit. Yllätys oli minullekin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      323
      3188
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1414
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      283
      1236
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe