Gileraa?

Gileramies-

Mitäpämieltä olette Gilera Smt moposta? Onko kokemusta? Onko millaisia vikoja ja onko helppoja korjata? Millainen vakiona? Miten kulkee 80 kiloisen sällin alla vakiona? Kertokaa kokemuksenne 'Gilerasta täällä!

13

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karlkani94

      itselläni on gilera smt 08. ajettu vasta 532km... hyvin toiminu tähän asti ei mitään vikaa. vakionakin meni ihan hyvin kurit porasin eilen pois. virittäminen suht helppoa ja ainoa vika on tuo että valoja ei saa kiinni eikä ole bensamittaria. tosin kun bensa on loppumassa niin bensavalo palaa kyllä riittävän ajoissa.

    • Gileralla ajettu monta tuhatta kilometriä, eikä kertaakaan ole jättänyt tien päälle. Heti kun ostat mopon, vaihda suutin isommaksi. Muuten, niinkuin kaikki täys-vakiot, Gilera on todella laiska... =/
      Sähkövikoja voi olla, mutta ne eivät ole mitään. Vaihtamalla sulakkeen sekin ongelma on ratkaistu.
      Kyllä se 80kg kaverin alla hyvin menee.

      • Asiallinepeli

        Asiallinen peli se kilera itelläkii semmone :)


      • NAURATTAA

        Heh ei oo tainnu nuo kateelliset pikkukakarat sitä että Derbi ja gillu on ihan sama asia ja sentakia ei ole tullut tänne ilmaisemaan tärkeitä näkemyksiään kys. moposta :)


      • Gileramies-
        NAURATTAA kirjoitti:

        Heh ei oo tainnu nuo kateelliset pikkukakarat sitä että Derbi ja gillu on ihan sama asia ja sentakia ei ole tullut tänne ilmaisemaan tärkeitä näkemyksiään kys. moposta :)

        Mutta olen kuullut juttua että gilluissa vähemmän sähkövikoja? Ja 600-1000€ debukkaa halvempi :)


      • -iom
        Gileramies- kirjoitti:

        Mutta olen kuullut juttua että gilluissa vähemmän sähkövikoja? Ja 600-1000€ debukkaa halvempi :)

        mulla on gilera smt09 ja on kyllä laiska vakiona, ja nyt ku 400km ajettu on semmonen ongelma et ei kaveri kyydis jaksa ku 30kkm/h suoralla ja 15km/h ylämäkee ja ei ota paljoo kierroksia eikä väännä ja ainaku ottaa paljo kierroksii nii moottorista kuuluu outo ääni ja se alkaa lagaa, toimii kyllä jos ei pidä paljoo kaasua ja jos on yksin mopon päällä vielä jotenkin. en tiiä mistä johtuu huomen huoltoon..


      • -iom kirjoitti:

        mulla on gilera smt09 ja on kyllä laiska vakiona, ja nyt ku 400km ajettu on semmonen ongelma et ei kaveri kyydis jaksa ku 30kkm/h suoralla ja 15km/h ylämäkee ja ei ota paljoo kierroksia eikä väännä ja ainaku ottaa paljo kierroksii nii moottorista kuuluu outo ääni ja se alkaa lagaa, toimii kyllä jos ei pidä paljoo kaasua ja jos on yksin mopon päällä vielä jotenkin. en tiiä mistä johtuu huomen huoltoon..

        Vaihda isompi suutin, hyvä mies... u_u Kaikissa uusissa Gileroissa on aivan liian pieni suutin aluksi. Vaihtamalla pitäisi tulla enemmän vääntöä.


      • -iom
        buum kirjoitti:

        Vaihda isompi suutin, hyvä mies... u_u Kaikissa uusissa Gileroissa on aivan liian pieni suutin aluksi. Vaihtamalla pitäisi tulla enemmän vääntöä.

        ja jos se on korjattu nii sit vaihtais, mutta raukeeko takuu jos vaihtaa?
        tottakai se raukee varmaa


      • rhtsdh
        -iom kirjoitti:

        ja jos se on korjattu nii sit vaihtais, mutta raukeeko takuu jos vaihtaa?
        tottakai se raukee varmaa

        mielummin vaihat suuttimen ku ootat et leipasee


      • -iom
        rhtsdh kirjoitti:

        mielummin vaihat suuttimen ku ootat et leipasee

        ennen on toiminu mutta ny on ongelma. siksi se on ylilaiska. on kyllä muutenkin laiska..


      • zfrhdffsadf
        Gileramies- kirjoitti:

        Mutta olen kuullut juttua että gilluissa vähemmän sähkövikoja? Ja 600-1000€ debukkaa halvempi :)

        Siis miten gileroissa voi olla ''enemmän'' sähkövikoja kun gilera on ihan sama mopo kuin derbi, paitsi siinä on eri katteet. Sen takia gileran katteet käy derbiin ja päinvastoin. Gilerat ja Derbit valmistetaan samassa tehtaassa. Yks ja sama omistaja omistaa ne.


    • nii että

      ollu näitä välivaihteita rcr:ssä eli siis hyppää vapaalle vaihon jälkee?

      • nii etta

        tarkoitin siis välivapaita


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe