te pakkohoidossa olleet

ohfpsudhfpsi

kertokaa millaista se oli?miten teidät sinne toimitettiin (ja miksi) ja millä tavalla hoidettiin???

35

1880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaan.

      Olin työtön ja en ollut kaikista asioista samaa mieltä sukulaisteni kanssa. Sain rangaistukseksi psykoosidiagnoosin ja kuukausien rääkkäyksen mielisairaalassa.

      Hoitona oli myrkkyjen syöttämistä ja vittuilua. Kehtasivat vielä lähettää laskun perään.

      Nyt olen ollut pakkoavohoidossa vuosikausia. Elämäni on aivan pilalla psykiatrian takia.

      • Rohk

        Poliisit väittivät etten saa naida skitsofreniani takia. Skitsofrenia minulla on enkeleihin uskomisen takia. Armeija hakkasi poliisit. Poliiseilla itsellään oli harhainen skitsofrenia, koska uskoivat kehitysoppiin. Hakkasin heidät jä lähdin kotiin naimaan.


    • Saxpi

      harrastan robotteja ja tekoälyjä. Mun luona kävi pari sosiaalitanttaa ja ne oli sitten selän takana olleet "huolissaan" mun puuhastelusta robottien ja tekoälyjen kanssa ja niin sitten poliisit, lääkäri ja sosiaalitantta tuli mun oven taakse ja mut toimitettiin pakkohoitoon.
      Luulin avohoidon olevan vapaaehtoista mutta ei se ollutkaan. Avohoidosta kieltäydyttyäni mut toimitettiin pakkohoitoon.
      Lääkäreillä on ollut mielenkiintoisia väittämiä. Minä mukamas puhun mun robottien kanssa yms.
      En ole tällä hetkellä hoidossa kun sukulaiset on sen verran asiallisia että eivät enää usko lääkärien valheita. Viime talvena pakenin vanhempieni luokse kun vaikutti siltä ettei Laakson sairaala jätä mua rauhaan. Mun isä uhkaili käyttävänsä väkivaltaa viranomaisia vastaan jos ne ilmestyy hänen oven taakse minua hakemaan. Näinhän se on. Jotkut ei ymmärrä asiaa ennen kuin sitä höystää parilla nyrkiniskulla. Minä en olen niinkään väkivallan kannalla, minä kuvaan videokameralla että muutkin näkee sitten mitä on tapahtunut.
      Toki sitten myöhemmin kun on tilaisuus kuritan syyllisiä tavalla taikka toisella.

      • tapauksestasi

        poliitikoille ja lehdille.


      • Saxpi
        tapauksestasi kirjoitti:

        poliitikoille ja lehdille.

        on tekeillä ja videokin julkaistu kesäkuussa (YouTube, Pakkohoitoon toimittaminen). Olen ihan tyytyväinen videon katsojalukuihin, yli 8000 jo.


      • huolta,
        Saxpi kirjoitti:

        on tekeillä ja videokin julkaistu kesäkuussa (YouTube, Pakkohoitoon toimittaminen). Olen ihan tyytyväinen videon katsojalukuihin, yli 8000 jo.

        että siinä lehtijutussa mainitaan, että et ole ainoa jolle on käynyt noin.


      • Saxpi
        huolta, kirjoitti:

        että siinä lehtijutussa mainitaan, että et ole ainoa jolle on käynyt noin.

        ole mitenkään varmaa että sitä lehtijuttua tulee mutta toivotaan. Eikä se olis kovin sensaatiohakuinen, ainakin toimittaja antoi ymmärtää niin. Se olis halunnut tehdä sen jutun mutta ei ollut kuulemma tarpeeksi pätevä. Yrittää löytää jonkun toimittajan joka olis jutun valmis tekemään. Tuskin se lehtijuttu paljon asioita muuttais. Mun kuvaamassa videossa ainakin näkee sen käytännön omin silmin. Uhkaillaan oven rikkomisella yms.


      • lehteen se
        Saxpi kirjoitti:

        ole mitenkään varmaa että sitä lehtijuttua tulee mutta toivotaan. Eikä se olis kovin sensaatiohakuinen, ainakin toimittaja antoi ymmärtää niin. Se olis halunnut tehdä sen jutun mutta ei ollut kuulemma tarpeeksi pätevä. Yrittää löytää jonkun toimittajan joka olis jutun valmis tekemään. Tuskin se lehtijuttu paljon asioita muuttais. Mun kuvaamassa videossa ainakin näkee sen käytännön omin silmin. Uhkaillaan oven rikkomisella yms.

        olisi tulossa?


      • Saxpi
        lehteen se kirjoitti:

        olisi tulossa?

        mihin lehteen, alunperin se toimittaja (harjoittelija) sanoi että isompiin lehtiin mutta se on tosiaan se kun harjoittelee vasta niin ei ole helppoa. Ehkäpä alalla jo pitempään olleet ei samalla tavalla välitä..


      • Google heitätti minut tänne Youtuben kautta kiupauttaen. Minua kävi viestissäsi ja tuolla lyhyellä matkallani tekemissäni havainnoissa mietityttämään se, mitä robotit ja tekoäly kohdallasi tarkoittavat? Katsoin YouTubesta sen yhden esille laittamasi videon, jossa robotti tönäisee pari pupua kumoon, mutta en havainnut siinä mitään erityistä intoa ja paloa robotteja ja tekoälyä kohtaan. Siis.. sellaista intoa ja paloa, joka kohdistuisi vaikkapa robottien ohjelmoimiseen aidoille ohjelmointikielillä, eikä kaukosäätimellä dance-dance-dance-pickup-dance-pickup-dance -sarjoja luoden.

        Enemmänkin havaitsen tiettyä viehtymystä robottien tehdasvalmiita ominaisuuksia ja toimintoja kohtaan. Jos olet tukiasemalla kertonut aiheesta enemmän, niin en ole niitä viestejä lukenut ja nythän se paikka näyttää olevan remontissa.

        Jos YouTubessa ei olisi esille laittamaasi pakkohoito-videota, kokisin enemmän oikeutetummaksi kysyä seuraavan kysymyksen: "Oletko aito vai feikki?". Jälkimmäistä epäilyäni vahvistaa, mutta ei sinänsä varmista, se huomio että olet laittanut YouTube-kanavallesi tiettyä arveluttavaa seksuaalista materiaalia.


      • katmat

        vai jouduit pakkohoitoon ku puhut robottien kanssa.Mitähän kyseinen lääkäri sanois mulle ku mä aina huudan tälle mun läppärille että koira ny jo toimia,mikä sielä nyt jumittaa,ei voi kestää näin kauaa aukasta toi sivu.KOne hei, toimi jo! Tai siitä,että meillä meidän auto on perheenjäsen :D olispa kiva tietää,vielä kukaa ei oo vieny hoitoon,hehheh.


    • Agressiivinen

      Jouduin sinne kun olin syvässä rauhallisessa olotilassani kotona nukkumssa. Olin agressiivinen, koska työttömyyttä ei sallita ja olin työttömänä. Minun olisi pitänyt olla työssä joka oli puolisen vuotta aijemmin jo loppunut valtakunnasta taikka opiskelemassa vaikka ns. aikuiskoulutusjaksoja ei ollut alkamassa. Kumpainenkin on tietenkin vapaaehtoista, mutta pakollista. Tämän lisäksi vuosia vanha riita oli peruste.

      Tarvitsin kuulemma pillereitä ollakseni rauhallinen. Sairaalassa sain kolmemeviikkoa keljuilua ja ruokaa. Kotiutuksen ehto oli avo-osastolla käynti jossa minut kotiutettiin ilman pillereitä. Tämän jälkeen määräaikaisen työni loputtua työttömyyttä ei edelleenkään sallittu. Olin jälleen agressiivinen. Työttömyyden jatkuttua keljuiltuani entiselle työnantajalle sainkin jo poliisit perääni. Olin jälleen agressiivinen.

      Pitäisi varmasti hankkia sitä aikuiskoulutusta vaikkapa näyttökokeena kahdesta taikka komesta eri ammatista. Olisinkohan sitten vielä agressiivinen?

      • kieltäminen

        katsotaan mielisairaudeksi.


      • Kysessä
        kieltäminen kirjoitti:

        katsotaan mielisairaudeksi.

        Ettei saisi hallita omaa elämäänsä. Minulla on ollut tapana todeta, että mikäli haluaa työkseen simputtaa, niin menkööt armeijaan.


    • sillä hoito

      oli todellakin helvettiä ja nöyrryyttävää.Jouduin pakkohoitoon,kun en suostunut syömään psykiatrini määräämää skitsolääkettä.Sairaalassa minut pumpattiin täyteen kovaa rankkaa ainetta ja menetin tajuntani.Olin kolme vuorokautta tajuton psykiatrisella osastolla.

      Tulin tajuihini.Muistini on niin huono eikä kuulemma palaa entiselleen milloinkaan.Esittelin kerran itseni ihan väärällä nimellä eräälle ihmiselle,koska en muistanut omaa nimeäni.Kaikki johtuu tuosta kovasta lääkityksestä ja tajuttomuudesta psykiatrisella osastolla.

    • olin pakko"hoidossa"

      Ensimmäisen kerran jouduin nk. pakkohoitoon joka oli pelkkää kidutusta. Olin juuri yrittänyt tappaa itteni. Oon tyttö. Olin jonkun verran alipainoinen, kuitenkin minulla epäiltiin syömishäiriötä ja oltiin "huolissaan" syömisestäni. Jouduin pakkoruokintaan. Lihoin ja paljon, tuli venymäarpiakin ihoon. Kerran itkien juoksin ruokalasta pois koska en enää halunnut syödä ja 2 hoitajaa tuli raahaamaan mua kummastakin kädestä takaisin syömään ja uhkaili että jos en syö kaikkea joudun letkuruokintaan ja saan vierihoitajan joka seuraa mua joka paikkaan. Olin pakkosyötössä 5 tuskallista kuukautta. Osastolla sain kestää lähes koko ajan v-ttuilua ja huonoa kohtelua.

      Toisen kerran jouduin ensin päivystykseen valvottuani 2-3 päivää putkeen. Olin sekava ja pelkäsin että joudun takaisin sinne hirveään paikkaan-psyk. sairaalaan. Sain paniikkikohtauksen. Puhuin sekavia asioita. En tarkottanut niitä kaikkia, olin vaan sekaisin. Epäiltiin että olin vaarallinen itselleni ja laitettiin taas pakko"hoitoon". Oli yhtä tuskaa ja kärsimystä olla siellä. Yhet potilaat mm. nauroi mun ilmeelle kerran kun olin syömässä ja sain koko ajan kuunnella v-ttuilua.

      Semmosta pakko"hoito" helvettiä en varmaan toivoisi pahimmalle vihollisellenikään.

    • Fisherman by Tukari

      Jouduin pakkohoitoon silloisen Kouvolan Mielenterveystoimiston hoitajan väärennettyä vuosia selkäni takana minut hulluksi. Lopullinen rikokseni mielenterveysmafiaa vastaan oli epäilyni korkean virkamiehen olemisesta rikoksnetekijä. "Hoito" oli jatkuvaa gestapomeininkiä psykiatrisine pikaoikeudenkäynteineen, joissa minut virkatoimena todetiin syylliseksi ties mihin sepitettyihin tekoihin. Rakkaani luo pyrkiminen nähtiin mielisairauden oireena ja nuori "häiskiä" ihaileva pojankolli esti minua pariutumasta minulle rakkaan naisen kanssa, jonka seurauksena minusta ei koskaan tullut haluamaani isää eikä aiviopuolisoa. Sairaalassa minut ajettiin hyvin lähelle itsemurhaa kun minua täysin valheellisesti selitettiin milloin milläkin laittomalla ja yleensä tekaistulla perusteella psykoottiseksi. Olin jo valinnut itsemurhani tekotavan ja paikan, mutta sitten sattuma pelasti minut kuolemalta ja pääsin pois sairaalasta. Kyseessä on jo lakkautettu pahamaineinen Valkealan Sairaala. Lääkitys on osin tuhonnut terveyteni ja osin on tapahtunut kemiallinen kastraatio. Avohoidon hoitajan aloittaman ja sairaalan jatkaman paritumisen estämiseen tähtäävän sosiaalis-yhteiskunnallisen nujertamis- ja kontrollitoimen vuoksi minusta ei koskaan tullut isää vaan rangaistusluonteisesti sosiaalis-yhteiskunnallisena kontrollitoimena minut ohajattiin mielenterveyskuntoutujan uralle työuran sijaan ja sen seurauksena elän nyt köyhyydessä yksin vailla rakkaani läheisyyttä. Kaikki tapahtui vain sen vuoksi, että avohoidon hoitaja päätti tuhota elämäni, noin vain valtansa ja alhaisen moraalinsa uhrina. Hoitaja päätti tuhota elämäni koska hän jo lapsuudessa oppi sen, että mitä enemmän sortaa toisia niin menestyy itse sen suuremmin. Ennen kuolemaani toivon voivani saada julkaistua kirjan suomalaisista virkamiehistä, erityisesti noista mielenterveysmengeleistä.

      • Huomion saamiseksi tuohtuneisuuden värittämä asioiden korostaminen lienee ok, mutta kirjaa varten olisi toivottavaa saada täyslaidallinen objektiivisuutta, josta huokuu harkinta ja rauhallisuus.


      • Fisherman by Tukari
        smarko kirjoitti:

        Huomion saamiseksi tuohtuneisuuden värittämä asioiden korostaminen lienee ok, mutta kirjaa varten olisi toivottavaa saada täyslaidallinen objektiivisuutta, josta huokuu harkinta ja rauhallisuus.

        monilla on kokemuksia joilla sellainen kirjoittelu on vaikeaa...subjektiivisiahan ne kokemukset ovat. Kirjoitinkin vain osasta mielenterveyskenttää, jollakin muulla saattaa olla positiivisiakin kokemuksia. Positiivisia kokemuksia mulla on sairaalan jälkeisen avohoidon parista virkailijasta sekä yksityisen sektorin psykologista ja terveyskeskuksesta. Minulla vain on ollut aika huono tuuri, mutta silti jäävuori vaanii huipun alla voi hyvinkin sanoa.


      • rodunjalostusoppia

        "pojankolli esti minua pariutumasta minulle rakkaan naisen kanssa, jonka seurauksena minusta ei koskaan tullut haluamaani isää eikä aiviopuolisoa."

        Aikoinaan eivät hullut saaneet naimalupaa muuta kuin sterilisointitodistusta vastaan. Tätä tapahtui vielä 50 vuotta sitten, hoitotahon asenteet ovat ajalta jolloin hullut teljettiin loppuelämäksi pois ihmisten ilmoilta.

        Siis eivät ole noita hoito-ohjeitaan juuri päivittäneet. Osastolla ollessani olen huomannut useamman kerran kun erisukupuolta olevat ovat alkaneet kaveerata niin heille on laitettu kaiken maailman estoja ja tehty osaston vaihdoksia.

        Yksi pariskunta muodostui osastolla ja muuttivat yhteenkin, mutta sitten kun toinen sairastui ja vietiin uudelleen osastolle, niin avopuolisoa ei hyväksytty lainkaan omaiseksi. En tiedä miten siinä loppujen lopuksi kävi, kun itse tuossa vaiheessa kotiuduin. Silloin avopuoliso ei saanut vierailla osastolla saati osallistua hoitokokouksiin.


    • koska olin ollut

      bad boy naapurilleni.Eli naapuri pyörtyi minut nähdessään.Olin peittänyt itseni sammaleilla ja olin alasti.Kulli sojotti suorana sammalpöheiköstä.Oli niin kimanen olo,että vaihtoehtoja en ehtinyt ees ajatella.Piti päästä just ja nyt naapurintytön haarojenväliin.Typerys pyörtyi ja vastapäinen naapuri -sellanen vanha ukko nappasi puhelin ja soitti hätikseen.No sitten meni kaikki pommiin.Pimukin alkoi heräillä ja meikkä oli jo aivan siis,....

      No hätisauto ulvoi pihalle.Tietty niin,mut laitettiin lavitsalle sammalineen kaikkineen ja piip,ja pööp,puu ja bää.Niinhän se menee.Olisivat antaneet niitten remmien olla,jotta olisin saanut käsiäni liikutella.Kiinni,kiinni laittoivat ja kovalla huudolla pakkikseen(pakkohoitoon siis).

      En kyllä ikinä unohda tota kertaa.Kyllä täytyy olla törkeet sakkii,kun ei mun sammalia kerätty lattialta,vaan,..vaan siis roskiin heittivät sammalaarteeni.

      Okei.,....,osastolla oli vastassa kundihoitaja.Jep ei käynyt mulle.Sanoin että pimua tartten niin antakaa.Huh.tulikin suukapula ja sitoivat sen niskantakaa kiinni niin,että kuolasin kapulan kanssa koko yön yli lukitussa tyhjässä kammarissa.Tosi jees,mutta ei ollut pimua ohjaksissa ei.

      Aamu koitti,mutta kumma juttu.Pää oli niin pöhnässä,että ei ei hemputissa pysynyt meikä kärryillä ei.Sanoivat,että katos tänne kameli,niin annetaan sulle maitoo.Voi mehujen mehut sanoin.Uusi piikki lensi vauhdilla pakaraan.,,,outz ja sattu melkoisesti.Äitiii,huusi meikäpoika."En saanut pimua,vaan tuli kolme piikkii yhteensä yhen vuorokauden aikana ja umpisellissä,pertzzzk.....ai niin oli siin yks aukko eteläänpäin.Mulla oli kompassi piilossa yhes paikkaa,niin katoin,et missäs suunnassa sitä meikäpoika nyt sammalissa palelee.

      Selvishän se sitten se eka kauhupäivä suljetulla.Ankeeta oli.Ankeeeeta se oli poijjaat.Onneks nyt sentään oli patja ja jonkinlaiset lakanat,ei ollut sammalia,ei heiniä,....hah,...

      Viikko tuolla osastolla lukitussa sammalpöheikössä sitten vierähti ja ihan yhen typerän naapurin vanhan ukon takia.Kukaan muo ei uskonut pätkääkään,mitä kerroin.Hulluksi tekivät ja hulluksi aivopesivät mut heti.Joo,että sinne muka kuuluin ja aivan pipi oon ja kaikkeen menet tekemään ja niin edelleen.Ääääää,...äitiiiiii... ei auttanut.Apuva huusin,mutta heti tuli piikki ja tuli toinenkin.Sitten tuli kapulaa suuhun ja tuli toistakin.Apuvaaaa,...huusin,niin sitoivat kiinni ja kapula suuhun ja niskaan solmu,ettei kapula suusta pudonnut.Sitten jälleen piikki,kun yö tuli.Jotta pää oli niin sekasin ja pöhnässä,että itseasiassa en muista juurikaaan paljoo tosta omituisesta pakkohoitokeikasta.Piikkejä tuli ja kapulaa sai ja kädet oli kiinni,siinä kaikki.Apppuuuvvvva.

      • yrittää vielä

        vitsailla näillä asioilla?


      • tääällä vitsailee???
        yrittää vielä kirjoitti:

        vitsailla näillä asioilla?

        Ei oo vitsailijoita näkynyt vähään aikaan.Oletko ihan järjissäsi,kun tuommoista kyselet?


      • pakollinen?
        tääällä vitsailee??? kirjoitti:

        Ei oo vitsailijoita näkynyt vähään aikaan.Oletko ihan järjissäsi,kun tuommoista kyselet?

        Voiko pakkohoidosta (lakisääteinen 4:n päivän tarkkailu) kävellä ulos ilman diagnoosia? Aiempaakaan psykiatrista diagnoosia ei ole.
        Mitään vikaa ei ole, mutta sehän onkin tietysti vähintään sairauden tunnottomuutta.


      • Josali
        pakollinen? kirjoitti:

        Voiko pakkohoidosta (lakisääteinen 4:n päivän tarkkailu) kävellä ulos ilman diagnoosia? Aiempaakaan psykiatrista diagnoosia ei ole.
        Mitään vikaa ei ole, mutta sehän onkin tietysti vähintään sairauden tunnottomuutta.

        Tarkkailuaika eli 4pv on pakollinen. Silloin ei saa ulkoiluja eikä sairaalasta silloin pääse pois.


      • pakollisuus
        Josali kirjoitti:

        Tarkkailuaika eli 4pv on pakollinen. Silloin ei saa ulkoiluja eikä sairaalasta silloin pääse pois.

        En kysynyt sitä, vaan että saako väkisin diagnoosin? Sitten 4:n päivän jälkeen, voidaanko todeta että vierailu oli turha?


      • ksjdks
        pakollisuus kirjoitti:

        En kysynyt sitä, vaan että saako väkisin diagnoosin? Sitten 4:n päivän jälkeen, voidaanko todeta että vierailu oli turha?

        Jos ei neljän päivän jälkeen ole havaittu psykoosia, pääsee kotiin ilman diagnoosia.


      • tarvitse
        ksjdks kirjoitti:

        Jos ei neljän päivän jälkeen ole havaittu psykoosia, pääsee kotiin ilman diagnoosia.

        havaita. Riittää, että papereihin kirjoitetaan "psykoosi".


      • Lähettää
        ksjdks kirjoitti:

        Jos ei neljän päivän jälkeen ole havaittu psykoosia, pääsee kotiin ilman diagnoosia.

        Edes tarkkailuun mikäli ei toden-näköisesti pakkohoidon perusteet täyty.


      • ei ole
        Lähettää kirjoitti:

        Edes tarkkailuun mikäli ei toden-näköisesti pakkohoidon perusteet täyty.

        Perusteet ei välttämättä täyty koskaan sillä psykoottisia potilaita ei ole.
        He kärsivät esim. myrkytyksestä.


      • syövästä,
        ei ole kirjoitti:

        Perusteet ei välttämättä täyty koskaan sillä psykoottisia potilaita ei ole.
        He kärsivät esim. myrkytyksestä.

        tai työttömyydestä jne


      • Touhua
        syövästä, kirjoitti:

        tai työttömyydestä jne

        Juuri kun minäkin olin päässyt normaaliin elämään kiinni armejan jälkeen. Aamulla herätyskello soi, mennään töihin, tehdään työ pois ja mennään kotiin. Tienataan penni jne.. Aina löytyy joku taivaanrannan maalari tai kiinni roikkuja, ei hetken rauhaa taikka omia päätöksiä taikka elämää.

        Suuri pettymys ihmiskunnalle! Minä olinkin ihminen siinä missä kuka tahansa muu. Ero vain löytyy siitä, että minun sanomisia tekemisiä moralisoidaan ja halveksutaan 24/h tai pidetään jotain muuta älämölä ympärillä. Pidetäänkö sitä älämölä muiden ympärillä? (ehkä, mutte he tienaavat miljoonia).

        Hyvinvointiako? Ympälläni on pyörinyt alkoholisteja, eronneta ja karanneita, sairaita ja aivan kaikenlaista porukkaa. En niinkään toisten tekemisistä taikka sanomisista ole kuin räjähtämispisteessä sanonut. Silti esim. alkoholistin on helppoa tulla minulle moralisoimaan jotain sanomista taikka tekemistä ja käydä jotakuinkin käsiksi. Olotila on kuin olisin syyllinen kaikkiin niihin ympäristössä velloviin avioeroihin ja rattijuopumiksiin ja muihin 17,5 miljoonaan elämäni aikana taphtuneeseen rikokseen vaikka en ole kärähtänyt kertaakaan, eikä ainuttakaan lasta ole tultu tehtyä (tietääkseni). Miksi minä olisin kiinnostunut jonkun yksinhuoltajan mukuloista taikka avioeroista? En ainakaan niihin syyllinen ole ollut (tietääkseni)

        En ole koskaan mitään tehnyt kun kerta työttömänäkin olen ja kaiken olen vain saanut. Olen työskennellyt 7 eri ammatin parissa 13-vuotiaasta lähtien. Kertaalleen sain kerättyä 8000e arvoisen auton leluksi, joka sekin maksettiin vaihdokin kanssa. Metallimies Möttönen osti lapselleen 10.000e:n auton, eikä kukaan ollut kiinnostunut. Mattinen sai 30.000e:n asunnon ja hänen veljensä 100.000 e:n asunnon. Minun 8000e raapi asfalttia n.300.000 km ja sai osakseen kymmenisen murtoa. Mäkinen tosin asui isänsä asunnossa ja ajoi äitinsä autolla ja kieltäytyi tekemästä vakituista työsopimusta.

        Miten siinä kävi? Tein ne samat sohellukset ja työt kun kuka tahansa muu ilman elämän tuomia erikoisetuuksia (tähän ainakin pyrittiin). Kiusasin muita n. 13,7% vähemmän kuin keskiverto ihminen minua.

        Kiitokset: Kiitos kaikille minut huomioineille ja erityiskiitos niille, jotka jättävät minut rauhaan.


      • tosissas? :O :O

        :O Taisit vaan pelleillä...? Olitko humalassa...?


    • Anonyymi

      Useaan mielen sairauteen kuuluu sairauden tunnottomuus. Eli teidän omasta näkökulmasta olette terveitä henkisesti. Oikeasti tarvitsette apua ja hoitoa.

      • Anonyymi

        Ovatko kaikki sairaudentunnottomat siis sairaita? Todella sairaita on olemassa siis paljon. Minä olen saanut psykoosi diagnoosin. Olen omasta mielestäni suht normaali, ainoastaan stressitilanteessa ahdistaa niin että saan psykosomaattisia oireita, siis nykytilanne. Diagnooseja on useita mutta suhteellisen normaalina ihmisenä itseäni pidän, työttömyys vaan vaivaa, rahavaikeudet ja parisuhteen puute. Mielestäni minulla on turhia diagnooseja joita tuijottamalla en viitsisi yrittää mennä elämässä eteenpäin. Jos en tuijota diagnooseihini vaan koitan elää normaalisti niin silloin voin päästä elämässä eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.

      Onko kenellekään yllätys?
      Perussuomalaiset
      180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe