Onko kukaan ollu? Jos asuit clubilla, niin oliko tarkat kotiintuloajat? Saiko käydä vapaasti discoissa ja juhlimassa? Oliko valvonta todella tiukkaa? Missä kaupungissa tai niinku "paikassa" se STS:än Maltan kohde on? Oliko onnistunut matka? Itse oon ehkä menossa. Kiitos :)!
Kukaan ollut STS:än kielimatkalla Maltalla?
1
481
Vastaukset
- en maltalla
Itse en ollut Maltalla, mutta Britanniassa viime kesänä STS:n kautta ja ainakin kyseistä firmaa voin suositella :) kaikki toimi sujuvasti, mm. perheen vaihto erinäisten ongelmien vuoksi. Itselle ei jäänyt matkasta mitään valittamista. Liiderit osaavia ja huippumukavia. Valvonta ei ollut mitään niskaan hönkimistä, mutta aivan vapaasti ei loppuillasta enää saa juoksennella. Kotiintuloajat ovat yleensä suhteellisen joustavat, kun näistä sopii perheen kanssa, pari kertaa tuli kyllä juostua kaupungilla liidereitä karkuun kun oltiin pari tuntia ajasta myöhässä :DD huippureissu, suosittelen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524905
- 444395
- 2434393
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494366Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284048- 593173
- 482616