Miksi?

ei oo tietoo

Miksi AC/DC:n aliavostetuimma levyt ovat flick of the switch, fly on the wall ja blow up your video. kaikki noista on hyviä. en ymmärrä sitä ku aina sanotaan että ne on huonnoimmat. sanokaapa oma mielipiteenne.

4

540

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just niin

The Razors edge on se huonoin, mutta syyt miksi noi kolme olis huonoimmat vois olla.

Flick of the switch: Ei yhtään selkeää hittiä.

Fly on the wall: Paskat kaikuvat saundit ja Brianin ääni.

Blow up your video: Brianin ääni.

• ei oo tietoo

ja sitten se blow up your videon remaster on aivan paska. mä en jaksa sitä kuunnella ikkään. jos haluun kuunnella blow uppii, niin otan vanhan kasetin ja kuuntelen sitä. se on ihan hyvä.

• Mr. Phil Fuckin Rudd

The Razor´s Edge on kyllä huonoin. Thunderstruck on ihan hyvä biisi (livenä Rudd rummuissa).
      Minusta The Razor´s Edge on yliarvostettu! Flick of the Switch panee TRE:n maahan ihan milloin vaan!!

• krixis

En muusta tiedä , mutta ylivoimaisesti yliarvostetuin levy on Back In Black , jolla ei ole muita kelvollisia kappaleita kuin You Shook Me All Night Long ja paras älppäri on Let There Be Rock , joka on täynnä mestariteoksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      1746
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      128
      1041
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      108
      1014
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      951
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      59
      830
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      50
      739
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      36
      649
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      642
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      637
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      237
      634
    Aihe