Miksi AC/DC:n aliavostetuimma levyt ovat flick of the switch, fly on the wall ja blow up your video. kaikki noista on hyviä. en ymmärrä sitä ku aina sanotaan että ne on huonnoimmat. sanokaapa oma mielipiteenne.
Miksi?
4
520
Vastaukset
- just niin
The Razors edge on se huonoin, mutta syyt miksi noi kolme olis huonoimmat vois olla.
Flick of the switch: Ei yhtään selkeää hittiä.
Fly on the wall: Paskat kaikuvat saundit ja Brianin ääni.
Blow up your video: Brianin ääni.- ei oo tietoo
ja sitten se blow up your videon remaster on aivan paska. mä en jaksa sitä kuunnella ikkään. jos haluun kuunnella blow uppii, niin otan vanhan kasetin ja kuuntelen sitä. se on ihan hyvä.
- Mr. Phil Fuckin Rudd
The Razor´s Edge on kyllä huonoin. Thunderstruck on ihan hyvä biisi (livenä Rudd rummuissa).
Minusta The Razor´s Edge on yliarvostettu! Flick of the Switch panee TRE:n maahan ihan milloin vaan!!- krixis
En muusta tiedä , mutta ylivoimaisesti yliarvostetuin levy on Back In Black , jolla ei ole muita kelvollisia kappaleita kuin You Shook Me All Night Long ja paras älppäri on Let There Be Rock , joka on täynnä mestariteoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2355400Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465380Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2232909Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442444- 652052
- 701850
- 2081714
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871369Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,301329Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3381256