Miksi AC/DC:n aliavostetuimma levyt ovat flick of the switch, fly on the wall ja blow up your video. kaikki noista on hyviä. en ymmärrä sitä ku aina sanotaan että ne on huonnoimmat. sanokaapa oma mielipiteenne.
Miksi?
4
528
Vastaukset
- just niin
The Razors edge on se huonoin, mutta syyt miksi noi kolme olis huonoimmat vois olla.
Flick of the switch: Ei yhtään selkeää hittiä.
Fly on the wall: Paskat kaikuvat saundit ja Brianin ääni.
Blow up your video: Brianin ääni.- ei oo tietoo
ja sitten se blow up your videon remaster on aivan paska. mä en jaksa sitä kuunnella ikkään. jos haluun kuunnella blow uppii, niin otan vanhan kasetin ja kuuntelen sitä. se on ihan hyvä.
- Mr. Phil Fuckin Rudd
The Razor´s Edge on kyllä huonoin. Thunderstruck on ihan hyvä biisi (livenä Rudd rummuissa).
Minusta The Razor´s Edge on yliarvostettu! Flick of the Switch panee TRE:n maahan ihan milloin vaan!!- krixis
En muusta tiedä , mutta ylivoimaisesti yliarvostetuin levy on Back In Black , jolla ei ole muita kelvollisia kappaleita kuin You Shook Me All Night Long ja paras älppäri on Let There Be Rock , joka on täynnä mestariteoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901157Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591