Millaisia ovat pääkaupunkiseudulla luonteeltaa ja palkkatasoltaan Korvauskäsittelijän ja/sekä Vakuutuskäsittelijän työtehtävät?
Vakuutusalan työt!
3
729
Vastaukset
- Seivästäjämies
Sori en jajsanut lukea tekstiä mutta vilkaisin otsikon vaan nopeasti rientäessäni vastaamaan. Kyselit niistä vakuutusalan tytöistä. Minulla hyviä kokemuksia, eräästä Niinasta etenkin. Sievä ja notkea tyttö, lämpeni usein ja nopeasti ja suostui rohkeasti lähes kaikkeen. Kuvaavasti voisin suorastaan todeta, että ihan purematta nieli kaiken kiltisti! :)
Eli aika villiä ja hyvännäköistä böönaa niissä hommissa usein tapaa!- kiireinen aikataulu
eli minuuttiaikataulu kun ei ehdi edes muutamaa riviä lukea!
- riittää!
Luonteeltaan sanoisinko -khm- hektistä ja mukaan imevää. Saat selvitellä koko ajan monimutkaisia sotkuja, kuunnella asiakkaiden valituksia ja pöhköjä ideoita, opetella koko ajan monimutkaisia uusia asioita ja kärsiä kieroonkasvaneista vittumaisista työkavereista ja psykopaatti-pomoista. Juu, ja se liksa liikkuu 2000-3000 egen välillä tehtävästä ja vastuusta riippuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069