Kuka tietää, että onkohan joku estänyt minulta tulevat youtube-videot kun aina kun yhteen tiettyyn osoitteeseen niitä oon lähettäny nyt viimeaikoina niin on tullu joku semmonen että ei pysty lähettämään videota tai jotain. osoite on kyllä ollu oikea siinä ja se on toiminu ennenkin. viimeksi lähetin jonkun snuffel videon tuolle tyypille ja liekö siitä snuffelista mulle suuttunu tai jotakin. siinä tulee joku "Please wait" ja joskus tulee että "valid address" ja joskus jotaki muuta tekstiä punasella. onko kukaan täällä youtube-ekspertti ja tietääkö että onko olemassa youtube-estoa ja jos on niin ilmeneekö se tuolla tavoin? ja se video mitä oon lähetelly on tämä
http://www.youtube.com/watch?v=GGD8BesXd1g
mitä suututtavaa tässä vois olla?
Youtuben esto?
baya658
1
999
Vastaukset
- xmlvalidator
Ei ole eikä tule. "Please wait" ja "valid address" eui ole merkkejä mistään estosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846955- 353741
- 443268
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402492- 2042207
- 1212168
- 402142
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292099Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241788Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181664