Mites teillä muilla on ollu asian kanssa? Melkein kaikki mainitsee et olisi rinnat kipeenä aika alusta lähtien..
Itellä mennään rv 7 5 eikä tunnu minkäänlaista arkuutta ollenkaan.
Yksilöllistä tietty mut mietin vaan ääneen :)
Rintojen arkuus???
13
2757
Vastaukset
- Rv 6+5
Ei minullakaan ole vielä tähän päivään mennessä rinnat aristaneet.
En tiedä onko yleistä mutta ainakin meitä on kaksi :D - minävaan5
no mulla on rinnat ollut kipeet vasta tässä oisko kuukauden ajan.. nyt rv26.. hiukan saattanut painetta tuntua rinnoissa aiemmin
ensin kutisi nännien alta ja pian rinnat olikin raskausarpia täynnä. Nyt on pari viikkoa kiusannut nännit ja eilen tais seksin aikana lirahtaa maitoakin tai mitä lie olikaan.. Jotenkin tissit on yllättänyt eniten tässä raskausaikana..
mutta jos joku tietää asiaan liittyen että miten paljon sitä nestettä sieltä tisseistä yleensä tulee ennen synnytystä niin ois kiva tietää? että tartteeko tässä nyt jo alkaa käyttämään joitain lappuja nänneissä.. - Henni78
Ekaa odottaessa oli useita oireita jo ennen menkkojen poisjääntiä ja "tiesin" olevani raskaana. Rinnatkin aristivat kovasti, vaikka normaalisti ne voi vaikka mankelin välistä vetää eikä tunnu missään :)
Nyt rv6 menossa, eikä ensimmäistäkään oiretta mistään suunnasta. Tosin huono olo tulee aiempaa helpommin, jos ei syö tarpeeksi usein. Rinnoissa ei mitään muutoksia. - odottaja85...
Itsellä oli alkuraskaus täysin oireeton. Rinnat alko kipeytymään noin viikolla 13 tai 14 eli sillei aika myöhään kun monet sanovat, että alusta asti ollut kipeenä. Tästä asti kun mulla kipeyty onkin sitten ollut arat koko ajan (nyt rv 21).
- lähtien
No mulla alkoivat rinnat aristaa oikeestaan jo ennen plussaa. Tosi kipeet ja kosketusarat ne olivat tuossa rv 7-10 paikkeilla. Nyt ollaan rv 12 ja ainakin hetkellisesti tuntus, että arkuus on alkanut helpottaa.
Mulla eräs kaveri kertoi lukeneensa, että jos rinnat on alkujaan pienet, niin ne kipeytyvät ja raskausarpia tulee myös helpommin. Voipihan se näin ollakin.
Mulla oli alussa a-kuppi ja nyt jo on kasvanut b-kuppiin, mites teillä muilla on? - Hjördis
Siis mulla on rinnat niin kipeät, ettei niihin voi koskea. Liivit, yöpaita, halailu ym satuttavat tosi paljon. Kuppikoko ennen B nyt C. Tiedä mitkä melonit ehtiikään kasvaa, kun viikkoja vasta 4 5, tai voihan raskaus olla pidemmällä. Noin viikon päästä aika neuvolaan.
- oli ensimmäinen
merkki koko raskaudesta, ne on olleet kosketusarat jo 2 viikkoa ennen kuin plussasin vk 5. Onneks muilta oireilta oon sit säästynyt kokonaan.
- oli tissit
ihan kamalan kipeat kummassakin aiemmassa raskaudessa heti alkuun. Niin että suihkuun piti mennä selkä edellä kun pisteli niin kovasti..sitten se arkuus vähän laantui mutta koko raskauden ajan oli tissit vähän tulesssa tai kutisevat ja kasvoivat aikalailla. Nyt ei mitään tissioireilua....ja olen siis raskaana taasen:)
- Meleei
oli tissit kirjoitti:
ihan kamalan kipeat kummassakin aiemmassa raskaudessa heti alkuun. Niin että suihkuun piti mennä selkä edellä kun pisteli niin kovasti..sitten se arkuus vähän laantui mutta koko raskauden ajan oli tissit vähän tulesssa tai kutisevat ja kasvoivat aikalailla. Nyt ei mitään tissioireilua....ja olen siis raskaana taasen:)
etten ookkaan ainoa "ongelmani" kanssa :)
Mielummin ottaisin ne kipeet rinnat ku tää kamala huono oloisuus... - essihei
Meleei kirjoitti:
etten ookkaan ainoa "ongelmani" kanssa :)
Mielummin ottaisin ne kipeet rinnat ku tää kamala huono oloisuus...Viikolla 13 mennään ja olo aika omenainen, elikäs pahimmat oireet helpottaneen, niin tisujen, kuin pahoinvoinninkin osalta.
Koeta kestää vielä muutama viikko, niin yleensähän pahoinvointi kolmannen kuun jälkeen helpottaa :) - Toisilla on, toisilla ei
essihei kirjoitti:
Viikolla 13 mennään ja olo aika omenainen, elikäs pahimmat oireet helpottaneen, niin tisujen, kuin pahoinvoinninkin osalta.
Koeta kestää vielä muutama viikko, niin yleensähän pahoinvointi kolmannen kuun jälkeen helpottaa :)Pelkäsin alussa, että tätäkö tää nyt on koko 9 kk, kun rinnat oli niiiiin arat, että esim. aamulla sängystä ylösnousu oli todella epämiellyttävää ja suorastaan kivuliasta, kun paine kertyi rintoihin :(. Mutta kummasti helpotti rintojen arkuus, kuten oikeastaan kaikki epämiellyttävät raskausoireet, kun eka kolmannes oli takana!
- rv38
Mullakin alkoi rintoja aristaa melkein heti hedelmöitymisestä (mitä en tietty silloin vielä tienny) ja sitten olikin pari kuukautta ihan todella, todella tajuttoman kipeät. Enemmän tai vähemmän arat on olleet tänne saakka, vaikka rv 38 jo. Mitään muita raskausoireita, esim. pahaa oloa, ei sitten ole ollutkaan. Ennen raskautta olin C/D kuppi ja nyt on kaverit kasvaneet noin yhdellä koolla, eli tuskimpa tuo koko rintojen kipuiluun mitenkään vaikuttaa. "Maitoa" on kans tullut jo ennen raskauden puoliväliä ja lisääntyvän tuntuu loppua kohti...jonkinmoista liivin suojaakin jo tarvinnut.
- mullakaan
noin alussa aristanut oikeestaan ollenkaa. mut nyt rv 19 0 ja kyllä välillä aristaa kovin. tuntuu et tulessa olis jos vähänkii hipasee johonkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995