Onko BMW 530d 2004 mallissa hiukkassuodatin, moottori on ilmeisesti M57N koska M57N2 tuli seuraavan vuoden syksynä.
Suutintekniikan kehittyessä BMW siirtyi vuonna 2005 3.0 l dieseleissään käyttömään pietsosähköisiä suuttimia vanhojen solenoiditoimisten sijaan, ajattelin että jos vasta tässä samassa uudistuksessa hiukkassuodatin olisi tullut varustukseen. Joissakin mobilen 2004 vuoden malleissa mainitaan DPF joissakin ei...
BMW 530d E60 hiukkassuodatin?
5
3589
Vastaukset
- Jukkis1979
On tuo dpf suodatin. Jos autossa on dpf putken päät on suorat (ei dpf mallissa nokimutkat alas) ja putket on puhtaan kirkkaat sisältä (ei df nokiset/mustat) myös idrve service valikossa on maininta partikkel filter jos sellanen on ja myös varuste listalta asian voi todeta.
- Skoda-Keisari
Kiitokset tiedosta.
- Kallo
Jos nuo TIS:n dokkarit pitää kutinsa, niin M57N koneessa Euro4 päästöluokitus otettiin käyttöön 3/2004. Eli tuosta eteenpäin löytyy myös DPF vakiona. Valinnaisena lisävarusteenahan se on ollut jo E39:n M57 koneen kanssa. Kuten Jukkis jo kertoi, pakoputki paljastaa asian välittömästi.
- Skoda-Keisari
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/uusi-bmw-5-farmari
Dieseleiden ympäristöystävällisyyttä on kehitetty: molemmissa on partikkelisuodin. Vuonna 2005 voimaan tuleva päästönormitaso (EU4) tietysti saavutetaan.
Niinhän tuo näyttää olevan.Tuulilasikaan ei tietysti ole erehtymätön.
- Kallo
Tuossa vielä kättä pidempää DPF:stä.
http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/zinfo/END1103_DDE5CSF.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1948711
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264868- 504318
- 623877
- 513246
- 503070
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552852Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422425