Aika hyvää juttua www.imnotpsori.fi saitilla... Ei ole aina helppoa - monet unohtaa, että ihotaudit vaikuttaa suoraan elämänlaatuun. Kokemuksia?
Psori ja elämänlaatu
3
343
Vastaukset
- psoripotilas
joo. onneks mulla ei ole psori näkyvillä.
- jackis
Hyvää juttua ja lääkärin videotkin on hyviä.
- mie123
jackis kirjoitti:
Hyvää juttua ja lääkärin videotkin on hyviä.
Tsekatkaa toi seuraava viesti, laitoin alle. Onneks mulla ei noin paha..
--
moikka!
osaisiko joku sanoa/neuvoa, alan olla jo epätoivoinen psorini kanssa ja parisuhteeni ja sosiaalisetsuhteeni ja elämänlaatuni kärsii siitä todella paljon
oikeista lääkkeistä ei ole mitään hyötyä, päin vastoin pahentavat tilaa valtavasti ja en ole niitä enää käyttänyt..
muutamia viikkoja sitten aloin kiinnittää huomiota ekoodeihin ja siihen mitä laitan suuhuni enemmän, se auttaa vähän ja aion jatkaa sitä
noh pari viikkoa sitten poistettiin kaikki viisaudenhampaat kerralla ja sain ison määrän antibiootteja sekä särkylääkkeitä koppakaupalla ja olen nyt syönyt isoja määriä särkylääkkeitä 2viikkoa poiston jälkeiseen särkyyn ja psri on villinä taas :/
psoria minulla on päänahassa, korvissa ja intiimi alueilla mikä vaikuttaa parisuhteeseeni aikalailla.. ei kauheesti innosta miehen ehdottelut kun paikat on kuivat ja haavoilla ://
sosiaaliseen elämään psori vaikuttaa myöspaljon kun koko ajan pelkää että iho varisee keskusteluumppanin syliin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463210Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091942Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811771- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 271344
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1251198UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121160