Aika hyvää juttua www.imnotpsori.fi saitilla... Ei ole aina helppoa - monet unohtaa, että ihotaudit vaikuttaa suoraan elämänlaatuun. Kokemuksia?
Psori ja elämänlaatu
3
331
Vastaukset
- psoripotilas
joo. onneks mulla ei ole psori näkyvillä.
- jackis
Hyvää juttua ja lääkärin videotkin on hyviä.
- mie123
jackis kirjoitti:
Hyvää juttua ja lääkärin videotkin on hyviä.
Tsekatkaa toi seuraava viesti, laitoin alle. Onneks mulla ei noin paha..
--
moikka!
osaisiko joku sanoa/neuvoa, alan olla jo epätoivoinen psorini kanssa ja parisuhteeni ja sosiaalisetsuhteeni ja elämänlaatuni kärsii siitä todella paljon
oikeista lääkkeistä ei ole mitään hyötyä, päin vastoin pahentavat tilaa valtavasti ja en ole niitä enää käyttänyt..
muutamia viikkoja sitten aloin kiinnittää huomiota ekoodeihin ja siihen mitä laitan suuhuni enemmän, se auttaa vähän ja aion jatkaa sitä
noh pari viikkoa sitten poistettiin kaikki viisaudenhampaat kerralla ja sain ison määrän antibiootteja sekä särkylääkkeitä koppakaupalla ja olen nyt syönyt isoja määriä särkylääkkeitä 2viikkoa poiston jälkeiseen särkyyn ja psri on villinä taas :/
psoria minulla on päänahassa, korvissa ja intiimi alueilla mikä vaikuttaa parisuhteeseeni aikalailla.. ei kauheesti innosta miehen ehdottelut kun paikat on kuivat ja haavoilla ://
sosiaaliseen elämään psori vaikuttaa myöspaljon kun koko ajan pelkää että iho varisee keskusteluumppanin syliin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745