No 7 kosmetiikka - hintataso?

kannattaako ostaa

Hei,

Olen syksyllä menossa Englantiin. Ketkä tietää tuosta nro 7 -kosmetiikasta, antakaa vinkkejä kiitos.

Onko edullista ja hyvää, mistä kannattaa ostaa?
Käyttökokemuksia?

14

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iav

      http://www.boots.com/en/No-7/

      Bootsin liikkeitä melkeinpä joka kulmassa Lontoossa. Linkissä hintaosviittaa. Kokemusta ainoastaan kysnsilakasta ja hyvin kestää.

    • qnsku

      Just ostin Bootsista pari meikkivoidetta, jotain £10 pintaan kipale. Hyvää kamaa, yleensä käytän MACin kosmetiikkaa mutta ihan jees no7 myös.

    • MiuMau2

      Onko se luotettava netti kauppa? Ja minkälaiset posti- ja toimituskulut ovat? :3

      • 8+11

        On luotettava. Ei toimita suomeen. Ainoastaan britanniaan ja irlantiin. Muita maita tulossa "soon" mutta suomi ei ole listalla.


    • Itse olen käyttäny tuotteita vuosia - todella hyviä varsinkin meikkivoide (Intelligent colour), irtopuuteri ja bronzer. Olen myös käyttänyt niiden maskaraa, mutta lähiaikoina siirtynyt toiseen merkkiin.

      No7 on usein tarjouksia esim. osta 2 tuotetta ja yhden saat ilmatteeks tai kassalta jos ostaa jotain muuta ennen kuin menet ostamaan kosmetiikkaa (vaikka leivän tai juoman) niin voi saada sellaisen voucherin millä saa No7 kosmetiikasta 5 puntaa alennusta. Itse käytän paljon näitä tarjouksia.

      Meikkivoide on siinä 10-15puntaa (riippuen minkä otat), irtopuuteri n. 10 ja maskara n. 11puntaa. Laadukasta meikkiä suht edullisesti.

    • Betonituotteen Jorma

      *tsiisus* Jos nuo on halpoja niin mitähän ne kalliit sitten maksaa... Onneksi ei tarvi moisi ostella. Jää enemmän rahaa pubiin...

    • :) Jos ostat jotain Lancomen tuotteita esmes niin voit kevyesti maksaa luomiväri paletista n. £50 ja mascarasta n. £20-25. Itse vaihdoin juuri tuohon mascaraan kun se on todella hyvä.

      Sitä minäkin aina pelkään että jos laukku varastetaan niin ne meikit on siellä arvokkain asia ja maksaneet enempi kuin älypuhelin tms.! en siis nykyään kanna niitä edes matkassa vaan ostan meikkejä jotka todellakin kestävät aamusta iltaan. No7 on yksi "halvimmista" brändeistä joilla on juuri sellaisia tuotteita (varsinkin noi meikkivoiteet, mattavoide ja irtopuuteri).

      Onneks pubeilu on halpaa niin ei tarvitse juomapuolesta huolehtia!

      • Betonituotteen Jorma

        Kiwa havaita että joskus on sittenkin helpompaa (halvempaa) olla mies! Eikä tarvi edes pelätä että joku varastaa käsilaukun...

        Todellakin! Onneksi pubeilu on halpaa. Ja tiskiltä saa muutakin kuin karhua tai koffia... Taidakin piipahtaa paikalliseen puraisemaan makkaramuussit mathesonin kera, Illemmalla vois käväistä parilla vähän kauempana tutussa paikassa jossa onkin sitten kymmenittäin vaihtoehtoja.


      • hyi hävytöntä
        Betonituotteen Jorma kirjoitti:

        Kiwa havaita että joskus on sittenkin helpompaa (halvempaa) olla mies! Eikä tarvi edes pelätä että joku varastaa käsilaukun...

        Todellakin! Onneksi pubeilu on halpaa. Ja tiskiltä saa muutakin kuin karhua tai koffia... Taidakin piipahtaa paikalliseen puraisemaan makkaramuussit mathesonin kera, Illemmalla vois käväistä parilla vähän kauempana tutussa paikassa jossa onkin sitten kymmenittäin vaihtoehtoja.

        Kannattaa vaan sinun pysyä kotona jos meinaat vaan mennä ryypiskelemään Lontooseen.


      • 20+2
        hyi hävytöntä kirjoitti:

        Kannattaa vaan sinun pysyä kotona jos meinaat vaan mennä ryypiskelemään Lontooseen.

        Jos vaikka pyytäisit itse mamma leipomaan pullaa. :D
        miten on?


      • oten min?
        20+2 kirjoitti:

        Jos vaikka pyytäisit itse mamma leipomaan pullaa. :D
        miten on?

        Mieluummin syönkin mamman leipomaa pullaa kuin menen ryyppäämään maailman kulttuurikeskukseen. :D


    • Joo, olisi halvempaa olla mies. Näkyyhän joillain miehilläkin menevän ihonhoito tuotteisiin ja back-sack-crack waxingiin aikalailla rahaa LOL Riippuu miten metroseksuaali on.

      Enkkuruoka ja juoma on halpaa. Ei kovin ravitsevaa tosin noissa pubeissa... mättöä mitä mättöä ja joskus kiva syödä :) Hauskaa pubeilu iltapäivää - itsekin varmaan seuraavaan "lähiöön" suuntaamassa!

    • Betonituotteen Jorma

      Joo-ei. Jätän noi hommat suosiolla muille. Ei käit täällä mitään metroja... Tubella mä vaan. ;)
      Pyyhkäisen nyt säämiskällä päälaen ja lähden pintille.

    • 7+16

      No7 miesten sarjakin on ihan ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe