Onko todella yleisön mielestä uskottavaa kun homoseksuaali henkilö laulaa heteroseksuaalisesta rakkaudesta kertovia lauluja ?
Uskottavuusongelma ?
3
719
Vastaukset
- juu...
Tuotapa olen minäkin pohtinut ja juuri se on saanut minut Jarin kaapista tulon jälkeen vähemmän innokkaaksi kuulijaksi. No ei voi sanoa että koskaan olisin oikein kunnolla fanittanut, olenpahan vain tykännyt sen biiseistä ja alkuaikoina äänestäkin.
Mikä uskomattominta, Jarin kaapista tulo järkytti ilmeisesti eräitä faneja. Siis oikeasti, oliko jollekin vielä yllätys se että se on homo. Ei luulisi olevan noin sinisilmäisiä ihmisiä tässä maailmassa. - nimittäin siinä
että onko korviesi välissä, mitään muuta kuin tyhjää tilaa.
Jokainen tulkitsee ja kuulee musiikin, kuten itse haluaa. Mistä tiedät Jarin kappaleiden kertovan heteroseksuaalisesta rakkaudesta? Mitä väliä sillä on? Rakkaus asiana ei muutu miksikään, olipa se kenen hyvänsä välistä.
Miksi et rakkauslaulun kuullessasi mieti sitä omaa kultaa? Miksi ihmeessä vaivata päätään toisten rakkausasioita miettimällä?
Joka asiasta voi halutessaan löytää ongelman.- Dark-women
Kirjoittaja:nimittäin siinä...Hyvä tuo sinun kirjoitus. Olen samaa mieltä kanssasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt485077Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.642870Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2701298Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391104Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721103Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611075- 1281038
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok721014- 141944
- 49904