sinulle kaunis nainen. Tavattaisko me nyt sitten jo lähiaikoina.. vihdoinkin? Oli jotain viitteitä siihen, että kahville... sekin käypi kyllä, mutta ihan mieluiten tapaisin sinut jossain rauhallisessa paikassa missä voisi olla ihan kahdestaan... katsos kun... tuota... minä jännitän sitä hetkeä aika paljon:/ En vaan voi sille mitään, se on inha ongelma, mutta en tiedä millä saisin sitä jännitystä lievennettyä, ettei se mene ihan mahdottomaksi. Sitä olen miettinyt ja sen takia en ole sinua vielä pyytänytkään... vaikka toisaalta liika mietiskelykin voi olla pahasta.
No moi
47
497
Vastaukset
- Jos tuo olisi minulle...
Niin sanoisin et mielellään minä sinut tapaisin taas pitkästä aikaa.. Juu, olihan meillä puhetta siitä kahville menosta. Se käy minulle ihan hyvin.. Mikähän paikka vois olla sellainen rauhallinen? Usko pois, jännittää minuakin.. Mut sen sinä taisit viimeksi huomatakin.. Hienoa et uskallat myöntää tuollaisen asian. Minä ymmärrän kyllä sinua.. :) Miten me tehtäis? Pitäisköhän meidän viestitellä tai jotain? Vois olla varmempi keino.. :)
- ap.
mennä kuitenkin ohi, kun kerroit, että "taisit sen viime kerralla huomatakin"... Viime näkemästä on jo niin kauan, eikä silloin oltu vielä täällä palstalla kirjoiteltu, saati sitten oikeita viestejä. ....mutta jospa yritetään kumpikin päästä tapaamaan ne "omamme":)
- No sit..
ap. kirjoitti:
mennä kuitenkin ohi, kun kerroit, että "taisit sen viime kerralla huomatakin"... Viime näkemästä on jo niin kauan, eikä silloin oltu vielä täällä palstalla kirjoiteltu, saati sitten oikeita viestejä. ....mutta jospa yritetään kumpikin päästä tapaamaan ne "omamme":)
meni ohi tosiaan..
- Ja täytyy kyllä..
No sit.. kirjoitti:
meni ohi tosiaan..
sanoa etten kyllä ole saanut hänestä sellaista mielikuvaa et hän jännittäis seurassani niin hirveästi. Et siinäkin mielessä tuo tarinasi meni vähän metsään..
- Vastaan sulle
Ja täytyy kyllä.. kirjoitti:
sanoa etten kyllä ole saanut hänestä sellaista mielikuvaa et hän jännittäis seurassani niin hirveästi. Et siinäkin mielessä tuo tarinasi meni vähän metsään..
kun sun teksti vois olla mulle. Mäkin haluaisin tavata ja kyllä mä sua jännitän. Ehkä peitän sen, mut monesti jälkikäteen harmittaa, että miks tein tai sanoin noin, ois pitänyt sanoo/tehdä niin ja niin... ym.
Mun pitää ihan kohta mennä nukkuun, hyviä unia toivottelen tässä samalla. - Hmm..
Vastaan sulle kirjoitti:
kun sun teksti vois olla mulle. Mäkin haluaisin tavata ja kyllä mä sua jännitän. Ehkä peitän sen, mut monesti jälkikäteen harmittaa, että miks tein tai sanoin noin, ois pitänyt sanoo/tehdä niin ja niin... ym.
Mun pitää ihan kohta mennä nukkuun, hyviä unia toivottelen tässä samalla.En oikein usko et olet hän koska en usko hänen menevän vielä tähän aikaan nukkumaan. Ja varsinkin jos olet joku jookos mies tai ok-ukkeli niin vielä vähemmän. Huomasin vain et tuossa oli juuri äsken lähellä sellainen viestiketju.
Mut jos kuitenkin sattuisit olemaan hän niin sanoisin edelleen sen saman kuin tuolle aloittajallekin.. Et haluaisin minäkin nähdä sinut taas.. Eihän se jännitys välttämättä näy ulospäin kovinkaan hyvin. Varsinkaan jos on tottunut esiintymään.. Tiedän sen. Mut eipä se mitään.. Jännitetään kummatkin. :)
Viestiteltäiskö asiasta? Täällä on vähän turha sopia tuollaisesta.. - usein näin
Hmm.. kirjoitti:
En oikein usko et olet hän koska en usko hänen menevän vielä tähän aikaan nukkumaan. Ja varsinkin jos olet joku jookos mies tai ok-ukkeli niin vielä vähemmän. Huomasin vain et tuossa oli juuri äsken lähellä sellainen viestiketju.
Mut jos kuitenkin sattuisit olemaan hän niin sanoisin edelleen sen saman kuin tuolle aloittajallekin.. Et haluaisin minäkin nähdä sinut taas.. Eihän se jännitys välttämättä näy ulospäin kovinkaan hyvin. Varsinkaan jos on tottunut esiintymään.. Tiedän sen. Mut eipä se mitään.. Jännitetään kummatkin. :)
Viestiteltäiskö asiasta? Täällä on vähän turha sopia tuollaisesta..aikasin mee nukkuun. Nyt on poikkeus. Vaikkenhan vielä edes mennyt, mut ihan kohta meen. Enkä ole ok-ukkeli. :) Oon kirjoittanut tänään näille palstoille vain jotain 5 viestiä, en yhtään alotusta. Mut laita viestiä tulemaan suoraan, niin nähdään. :)
- Vähän varauksella..
usein näin kirjoitti:
aikasin mee nukkuun. Nyt on poikkeus. Vaikkenhan vielä edes mennyt, mut ihan kohta meen. Enkä ole ok-ukkeli. :) Oon kirjoittanut tänään näille palstoille vain jotain 5 viestiä, en yhtään alotusta. Mut laita viestiä tulemaan suoraan, niin nähdään. :)
suhtaudun näihin palstoihin. Voisitko sanoa jotain josta tunnistan sinut? Millä kirjaimella nimesi alkaa? Tai jotain? Arvaan kyllä sen et jos tosiaan olet oikea henkilö niin sinä et varmaankaan pysty laittamaan minulle ekana sitä viestiä?
- edellinen
Vähän varauksella.. kirjoitti:
suhtaudun näihin palstoihin. Voisitko sanoa jotain josta tunnistan sinut? Millä kirjaimella nimesi alkaa? Tai jotain? Arvaan kyllä sen et jos tosiaan olet oikea henkilö niin sinä et varmaankaan pysty laittamaan minulle ekana sitä viestiä?
ainakin, että en pysty laittaan sulle ekana viestiä. Mäkin suhtaudun varauksella näihin palstoihin. En mä oikein keksi mitään hyvää vinkkiä nyt. Kummankin meidän nimien alkukirjaimet on tosi yleisiä. Mut palataan huomenna! Tai laita sä joku vinkki jos keksit hyvän. Nyt unia....
- Sanooko..
edellinen kirjoitti:
ainakin, että en pysty laittaan sulle ekana viestiä. Mäkin suhtaudun varauksella näihin palstoihin. En mä oikein keksi mitään hyvää vinkkiä nyt. Kummankin meidän nimien alkukirjaimet on tosi yleisiä. Mut palataan huomenna! Tai laita sä joku vinkki jos keksit hyvän. Nyt unia....
sellainen mitään kuin Kultainen tai mussukka tai.. 2 sateenkaarta tai hassut jutut.. Tai vaikkapa keinuhevonen. Onhan noita vaikka mitä. No hoksaatko? ;)
- oho:)
Sanooko.. kirjoitti:
sellainen mitään kuin Kultainen tai mussukka tai.. 2 sateenkaarta tai hassut jutut.. Tai vaikkapa keinuhevonen. Onhan noita vaikka mitä. No hoksaatko? ;)
jopas vihjeitä.
- vihjeet..
oho:) kirjoitti:
jopas vihjeitä.
sinulle jotain?
- edellinen
Sanooko.. kirjoitti:
oikeen osu... eli huti tais tulla. Harmi.
- osuakin
edellinen kirjoitti:
oikeen osu... eli huti tais tulla. Harmi.
jos oikeasti tähtäät;)
- Taitaa olla..
vihjeet.. kirjoitti:
sinulle jotain?
ihan höpöhöpöketju. Poistun tästä. Heippa.
- minun..
osuakin kirjoitti:
jos oikeasti tähtäät;)
puolesta? Vai oletko se jolle ne vinkit kertoo jotain?
- ei voi mitään
vaikka tää nyt ei todella mulle ollut, mutta naurattaa tuo tekstisi kuiteskin :D :D
...vai jänskättää ;), kuules, aika monia jänskättää siinä tilanteessa. Että ota ihan rauhallisesti vain, kyllä se vastapuolikin hermoilee. Tukekaa toisianne ;)- sä
mukaan, niin ei jänskätä.. :D
- ap.
mutta tää ei ole niinkään naurun asia, ainakaan mulle, kun mulla on oikeasti jossain tilanteissa ihan järkyttäviä jännityskohtauksia. Olen kyllä harkinnut, että hakisin siihen jotain apua, jos sellaista saa... enkä tarkoita alkoa:) Ja se toinen varmaan ihmettelee, kun en ole pyytänyt vielä:/
- mitä.
me tehdään siellä rauhallisessa paikassa. Kerro, kerro äkkiääääää.
Muaki jännittää ihan kaameena, jos sä teet mulle jotain pelottavaa huiii!
Teetkö? Jos teet, niin tuun juoksemalla.- ap.
uskaltaa heti mitään pelottavaa, tai rohkeaa tehdä, tai riippuu tilanteesta. Tässä tapauksessa se toinen osapuoli on kyllä rohkeampi, niin en tiedä mitä hän sitten tekee mulle.
- jos
ap. kirjoitti:
uskaltaa heti mitään pelottavaa, tai rohkeaa tehdä, tai riippuu tilanteesta. Tässä tapauksessa se toinen osapuoli on kyllä rohkeampi, niin en tiedä mitä hän sitten tekee mulle.
kerran uskallat tulla sinne rauhalliseen paikkaan, missä se lieneekään, niin täytyy kyllä sitten sanoa, että oot paljon rohkeempi kuin minä.
- ap.
jos kirjoitti:
kerran uskallat tulla sinne rauhalliseen paikkaan, missä se lieneekään, niin täytyy kyllä sitten sanoa, että oot paljon rohkeempi kuin minä.
kun en ole vielä uskaltanut, siinäpä se. Heittelen vaan palloja jotka on ilmeisesti vääränlaisia tähän peliin... vaikkei tämä tietysti mikään peli olekkaan... kun olen vähän odotellut häneltä jotain, mutta eihän tästä mitään tule, jos molemmat vaan odottaa.
- mihin...
ap. kirjoitti:
kun en ole vielä uskaltanut, siinäpä se. Heittelen vaan palloja jotka on ilmeisesti vääränlaisia tähän peliin... vaikkei tämä tietysti mikään peli olekkaan... kun olen vähän odotellut häneltä jotain, mutta eihän tästä mitään tule, jos molemmat vaan odottaa.
Mihin päin Suomea viestisi menee ?
- sivullinen n
ap. kirjoitti:
Jos istut puiston penkillä, niin se nainenhan voisi käydä kimppuusi, niin että penkki kippautuisi nurin. Ei pidä liian syrjäiselle paikalle mennä... ;)
http://www.chinadaily.com.cn/olympics/images/attachement/jpg/site1/20080816/0013729c05180a112cc019.jpg
(tuo 196 senttinen nainen veti otti kultamitalin eilen kuulantyönnössä) - ja.
ap. kirjoitti:
odottelemiseksi se kyllä ainakin jää mulla., sustahan en voi tietää, mitä mielessä?
- ap.
sivullinen n kirjoitti:
Jos istut puiston penkillä, niin se nainenhan voisi käydä kimppuusi, niin että penkki kippautuisi nurin. Ei pidä liian syrjäiselle paikalle mennä... ;)
http://www.chinadaily.com.cn/olympics/images/attachement/jpg/site1/20080816/0013729c05180a112cc019.jpg
(tuo 196 senttinen nainen veti otti kultamitalin eilen kuulantyönnössä)Melkein 30 senttiä minua pidempi. Onneksi hän ei kuitenkaan ole ihan tuollainen.. meinaan, jos tuo kävisi kimppuun, niin pelottaisi kyllä ihan oikeasti:) En välttämättä pärjäisi:D
- ap.
mihin... kirjoitti:
Mihin päin Suomea viestisi menee ?
menee sinnepäin suomea minne aion lähettää kyllä vielä oikeatakin viestiä.
- toinen sivullinen n
sivullinen n kirjoitti:
(tuo 196 senttinen nainen veti otti kultamitalin eilen kuulantyönnössä)toi oli hyvä ; )
- ajattelit
ap. kirjoitti:
menee sinnepäin suomea minne aion lähettää kyllä vielä oikeatakin viestiä.
sen tehdä, tai siis koska sen viestin lähetät?
- eikö mennäkään
sivullinen n kirjoitti:
(tuo 196 senttinen nainen veti otti kultamitalin eilen kuulantyönnössä)pusikkoon pussailemaan:) ?
- olla tämmönenkin
sivullinen n kirjoitti:
(tuo 196 senttinen nainen veti otti kultamitalin eilen kuulantyönnössä): )
http://ontheverge.files.wordpress.com/2007/06/222px-marge_simpson.png - sitä jotain.. ;)
olla tämmönenkin kirjoitti:
: )
http://ontheverge.files.wordpress.com/2007/06/222px-marge_simpson.pngOlikos keneltä? Ap:ltä?
- vaikuttaa..
vähän siltä et taitaa olla taas provo kyseessä. Mut ei mitään.. Jatka vain. ;D
- vaikuttaakin.
Näitä nyt ilmestynyt tänne useampana iltana.
- ap.
vaikuttaa siltä. Ja minkähän takia? Tiedän kyllä, että näitä on turha laittaa tänne, mutta tämä on harjotusta.
- ap.
vaikuttaakin. kirjoitti:
Näitä nyt ilmestynyt tänne useampana iltana.
että tänne ilmestyy useampana iltana aika monta uutta viestiä ja tulee uusia kirjoittajia ja vanhoja häipyy pois jne. En jaksa ymmärtää miksi täällä pitää olla jotain "provopoliiseja" jotka sitten syyttelee milloin ketäkin, joskus ehkä syystäkin, mutta useinmiten ilman syytä.
- niinpäniin'
ap. kirjoitti:
että tänne ilmestyy useampana iltana aika monta uutta viestiä ja tulee uusia kirjoittajia ja vanhoja häipyy pois jne. En jaksa ymmärtää miksi täällä pitää olla jotain "provopoliiseja" jotka sitten syyttelee milloin ketäkin, joskus ehkä syystäkin, mutta useinmiten ilman syytä.
provoilija mikä provoilija. provoilijan tunnistaa, arvaa mistä?
- hassu..
ap. kirjoitti:
vaikuttaa siltä. Ja minkähän takia? Tiedän kyllä, että näitä on turha laittaa tänne, mutta tämä on harjotusta.
harjottelee:)
mä olen meinannut, että me ollaan harjoteltu yhdessäoloa... hassua... mutta väitätkö muuta, niin mä meinaisin... - ap.
niinpäniin' kirjoitti:
provoilija mikä provoilija. provoilijan tunnistaa, arvaa mistä?
mistä tunnistaa. Odotan mielenkiinnolla sinun analyysiä, koska itse tiedän kuitenkin mikä olen ja mikä en.
- ap.
hassu.. kirjoitti:
harjottelee:)
mä olen meinannut, että me ollaan harjoteltu yhdessäoloa... hassua... mutta väitätkö muuta, niin mä meinaisin...sitä viestin kirjoitusta hänelle. Miten pyytäisin häntä kahville. Tämä kokeilu oli vielä sellainen raakile ja sen takia se onkin täällä palstalla eikä hänelle lähetettynä:)
- Analyysit
ap. kirjoitti:
mistä tunnistaa. Odotan mielenkiinnolla sinun analyysiä, koska itse tiedän kuitenkin mikä olen ja mikä en.
Luulitko että pääset johonkin analyysiin?
Et sinä tiedä mistä provon tunnistaa.
Tuskin provoilisit jos tietäisit. - ap.
Analyysit kirjoitti:
Luulitko että pääset johonkin analyysiin?
Et sinä tiedä mistä provon tunnistaa.
Tuskin provoilisit jos tietäisit.Alkaako palstailkiö pääsemään taas vauhtiin. No, ei se minua haittaa mitä ja keneksi kuvittelet.
- vaikka siinä
paikassa, missä katsottiin tätä leffaa. Sopiiko?
http://www.youtube.com/watch?v=VqqcgL2I-ds&feature=related- pitäisi katsoa
tuo elokuva niin voisi sun kainalo käydä kotoisaksi, painaisin pääni sinne varmasti monta kertaa:)
- ap.
ole ollut sinun kanssa leffaa katsomassa:/
- minäkään
ap. kirjoitti:
ole ollut sinun kanssa leffaa katsomassa:/
ollut sinun:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2782434Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha3051900- 421470
- 571284
Se tuntuu niin väärältä
Mutta kaipaan sinua, mies. Eli tarvitsen sua. Olisit järkyttynyt, jos tietäisit, että ajattelen sinua joka päivä.411098Millaista on elää masentuneen rinnalla? Annen pikkuveli teki itsemurhan: "Viimeisenä päivänä..."
Anne kertoo koulukiusatusta ja lopulta itsemurhan tehneestä pikkuveljestään Akuutti: Masentuneen rinnalla -ohjelmassa.81085Ohhoh! Maajussi-Pekka avautuu fyysisestä läheisyydestä Reetta-morsion kanssa: "Ja sitten..."
Oi, onnea matkaan Pekka ja Reetta! Maajussi-Pekka teki lopullisen valintansa ja hänelle sopiva morsio on punatukkainen R81019Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom18944- 44902
etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!33817