Hei te jotka menette Marmarikseen, viekää Deturin oppaille seuraavia tuotteita. Oppaat pyysivät tuomaan,koska näitä ei Turkista saa.Ottakaa kuitti mukaan,niin tytöt maksavat mitä viette.
-Reissumies-leipää
-Turun sinappia
-metwurstia
-HK:sinistä
-valkosipulilevitettä (halvinta)
-kinkkua
-Saarioisten pitsaa laatikoita (joita on helppo lämmittää)
p.s.Tehkää vaikka kinkkuleivät valmiiksi ja antakaa Deturin oppaille heti kun menette.
Deturin oppaille Suomesta
7
702
Vastaukset
- marmarismamma
USKOMATONTA MITÄ JOKU KEKSII. Jos pyyntö olisi todellinen niin.... ei voisi muuta sanoa kuin että " Mailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Ne hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa".
- -opossumi-
Jos itse olisit puolikin vuotta putkeen töissä ulkomailla,huomaisit kuinka suomalaisia tuotteita saattaa kaivata.Itse kaipasin jo kahden viikon aikana jopa suomalaista paksua wc-paperia.Puhumattakaan ruisleivästä jota joka päivä tottunut saamaan.
- entäs ne
-opossumi- kirjoitti:
Jos itse olisit puolikin vuotta putkeen töissä ulkomailla,huomaisit kuinka suomalaisia tuotteita saattaa kaivata.Itse kaipasin jo kahden viikon aikana jopa suomalaista paksua wc-paperia.Puhumattakaan ruisleivästä jota joka päivä tottunut saamaan.
kestävät suomalaiset kondomit?
- Kokemuksen syvä rintaään
entäs ne kirjoitti:
kestävät suomalaiset kondomit?
Suomalaiset kondomit ovat liian pintä mini-mallia, paikalliset huomattavasti isompia.
- Marmarismamma
-opossumi- kirjoitti:
Anteeksi nyt vain kultaseni. En ole ollut puoltavuotta putkeen töissä Marmariksessa enkä muuallakaan Suomen ulkopuolella. Sen sijaan olen asunut melkein 15 vuotta putkeen lukuunottamatta Suomessa viettämiämme sukulaisvierailuja Marmariksessa. Hyvin olen selvinnyt ilman sinappia ja kinkkua jopa ilman ruisleipää.
- googlerules
http://www.suomikauppa.fi/
Täältä voi oppaatkin tilailla. - ...tosin alanyaan...
...ja siitä on jo vuosia aikaa. silloin listalla oli myös mustikkakeittoa, valion juustoa ja salmiakkia. fazerin sinistä ja geishaa unohtamatta ;-)
pakaasien ylipainomaksut sain anteeksi kun deturin tiskiltä ilmoittivat lähtöselvitykseen mitä on lastina ja kenelle lasti on menossa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276