Hei!
Olen innostunut Anime-tyylisistä kawaii tuotteista ja kiinnostaisi tietää mistä niitä voisi tilata netistä? Siis tuotteita kuten San-X ja Sanrio yms. tarroja, maskotteja ja kirjepaperia, magneetteja ja kyniä.
Mistä kawaii tuotteita & tarroja
4
1355
Vastaukset
- Ricksaw
Blippo.com, kyseinen kauppa löytyy mm. kampista ja voit myös tilata sen sivuilta.
- Kawaii girl
Harmi vain, että blippon Helsingin liike suljettiin hiljattain. Toki blippon tuotteita voi yhä tilata netistä, mutta olisihan se vain helpompaa, jos voisi liikkeessä käydä hypistelemässä. Muita liikkeitä, joista saa kyseisiä tuotteita myyviä liikkeitä ovat esim. ippai ja omoi. :)
- Hemulikawaii
Helsingissä on kauppoja, koista saa joitakin tuollaisia. Kilala ja Luca ovat tälläisiä
- Minzzuliini
Hei. Oletteko tilanneet tuotteita netistä ja mistä sieltä? Mitä sivuilla pitäis olla että dikkaatte? Mä pidän blippon tuotevalikoimasta ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563342Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1292457
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293