Minusta tämä ei ole reilua. Olen kuullut muista anorektikoista jotka parantumisvaiheessa syövät hirveästi ja silti paino ei oikein nouse. Minä taas syön 1-3 päivänä viikossa pari tuhatta yli kulutuksen ja muina päivinä olen kitu/vähäisillä kaloreilla. Pyöräilin lähes joka päivä 30-58 km. Silti olen lihonut viidessä kuukaudessa 15 kg. Tämä ei ole reilua! Jopa muut BEDiläiset kertovat tyyliin lihonneensa 10 kg vuodessa mutta minä lihoin melkein tuplasti sen alle puolessa vuodessa! Toiset ihmiset eivät liho vaikka mitä söisivät!
Tämä on niin epäreilua!
Epäreilua
Pandalapsi
1
501
Vastaukset
- Fattie89
Lohdutukseksi sinulle: minä lihoin kolmessa kuussa tuon 15 kg. Vaikka kävin uimassa, lenkillä ja luistelemassa, niin silti lihoin.
Itse söin aina viikonloppuisin yli kulutuksen, mutta arkena vain sen 500-1000 kcal. Ja silti lihoin. Kai se on sitten on tosiaan "geeneissä", se lihominenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004