On tämä HSDPA paremminkin toiminut.
Toivottoman hidas joskus, ei sitten millään pysty samaan aikaan kuuntelemaan ylen areenasta ja katsoa jotakin sivua.
Pätkii vain musiikki. No pätkii siltikin vaikka areenasta kuuluisi musiikki, mitään muuta ei tehdä.
Auttaisko nopeuden nosto?
Tämä on siltikin outo juttu pitäisi olla 2 M yhteys. Comodon palomuurin latasin, eipä kyllä kovin monta kertaa yli 100 kilotavuun vauhtiin mennyt.
Joskus jotain Mininovan sisällön jakamisesta torrenttina, nopeus vähintään 200 kilotavua.
Huawei E169 HSDPA usb tikku, kun laitat Creative MuVo T100 niin Huawei poistaa sitten itse itsensä käytöstä, samaan aikaan ei pysty olemaan Creative ja Huawei. Eikö laite sitten ole yhteensopiva?
Signaalin voimakkuus pyörii 92-100% väliä. Kiitosta...
Auttaako nopeuden nosto? /hdspa
Töttörööö 9
1
546
Vastaukset
- TeukkaS
Eipä nämä yleensä oikein nopeita ole. Yli 100 kiloTAVUA on jo melko toimiva (kilobitteinä olisi jo surkea yhteys). Pistä googleen haku "nopeustesti" ja testaa ekalla osumalla mikä se nopeus oikeasti on. Nopeuden nosto ei enää kyllä auttane mitään. Harvoin näillä mihinkään 2 megaan pääsee oikeasti.
Ja se areena muuten pätkii itsessäänkin ainakin Media Playerilla ilman syytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223