On tämä HSDPA paremminkin toiminut.
Toivottoman hidas joskus, ei sitten millään pysty samaan aikaan kuuntelemaan ylen areenasta ja katsoa jotakin sivua.
Pätkii vain musiikki. No pätkii siltikin vaikka areenasta kuuluisi musiikki, mitään muuta ei tehdä.
Auttaisko nopeuden nosto?
Tämä on siltikin outo juttu pitäisi olla 2 M yhteys. Comodon palomuurin latasin, eipä kyllä kovin monta kertaa yli 100 kilotavuun vauhtiin mennyt.
Joskus jotain Mininovan sisällön jakamisesta torrenttina, nopeus vähintään 200 kilotavua.
Huawei E169 HSDPA usb tikku, kun laitat Creative MuVo T100 niin Huawei poistaa sitten itse itsensä käytöstä, samaan aikaan ei pysty olemaan Creative ja Huawei. Eikö laite sitten ole yhteensopiva?
Signaalin voimakkuus pyörii 92-100% väliä. Kiitosta...
Auttaako nopeuden nosto? /hdspa
Töttörööö 9
1
488
Vastaukset
- TeukkaS
Eipä nämä yleensä oikein nopeita ole. Yli 100 kiloTAVUA on jo melko toimiva (kilobitteinä olisi jo surkea yhteys). Pistä googleen haku "nopeustesti" ja testaa ekalla osumalla mikä se nopeus oikeasti on. Nopeuden nosto ei enää kyllä auttane mitään. Harvoin näillä mihinkään 2 megaan pääsee oikeasti.
Ja se areena muuten pätkii itsessäänkin ainakin Media Playerilla ilman syytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144393
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651506Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003