Jos renkaan nivel naksuu niin meneekö se jossain baiheessa niin paskaksi että autolla ei voi ajaa tms?
nivel naksuu?
10
3725
Vastaukset
- taitaa-+-
tarkoittaa alustan tai akseliston niveliä? Autonrenkaassa ei niveliä ole, on vain kumiseoksia ja teräskudoksia.
Mutta vastaus kysymykseesi: kyllä. Pallonivel väljistyy ajan mittaan ja itse pallo tulee kupista ulos kun tunnit ovat täynnä. Kuminivel eli pusla kuluu väljäksi, hajoaa lopulta jolloin teräs on terästä vasten. Jossain vaiheessa toinen niistä antaa periksi. Naputtava vetonivel ampuu kuulat pihalle sitten kun naputusta on kuunneltu tarpeeksi. Yhteistä näillä kaikilla on se, että kun vaihdatat kuluneen osan ajoissa, vaihtoajankohdan määräät sinä. Jos päästät esim laakerin niin loppuun että se sylkee kuulat mäkeen, korjausajankohdan määrää auto. Ja kyyti pajalle tapahtunee toisen auton kyydillä.- Anonyymi
Mitä tehdä kun kuskinpuolen etupyörästä kuuluu napsahduksia liikkeelle lähdössä?vika tuli heti kun vaihdoin kesä renkaat ja pultit on kiriällä???
- niveltä
mahdat tarkoittaa jos kyseessä on vetonivel niin matka katkeeaa kyllä aika nopeesti
- minä...
En autoista tiedä juurikaan ja joku nivel sieltä renkaan seudulta pitää ääntä.
- ............
minä... kirjoitti:
En autoista tiedä juurikaan ja joku nivel sieltä renkaan seudulta pitää ääntä.
Kyseessä on vetonivel.
Kuinka kauan arviolta kestää ennen kuin menee paskaksi? km ? - ......
............ kirjoitti:
Kyseessä on vetonivel.
Kuinka kauan arviolta kestää ennen kuin menee paskaksi? km ?"Baiheessa", neropatti?
- koulun penkille siis.
...... kirjoitti:
"Baiheessa", neropatti?
Se baiheessa tarkoittaa varmaan vaiheessa. Et ole ilmeisesti käynyt vielä peruskoulua loppuun, kun et hallitse tulkitsemistaitoja... Neropatti.
- kun,
............ kirjoitti:
Kyseessä on vetonivel.
Kuinka kauan arviolta kestää ennen kuin menee paskaksi? km ?suoraan ajettaessa ääntää on aika vaihtaa uusi nivel.
- Thaiiiimo
Kyseessä lienee vetonivel.
Kyllä tuolla vielä ajaa kunhan puhdistat nivelen, rasvaat ja teet suojakumin päälle.
Vaihto olisi kaikkein paras. - Anonyymi
Pyörän laakeri alkaa yleensä ääntää ensin mutkissa vetonivelestä voi kuulua kolahdus tai naksahdus liikkeelle lähdettäessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130