Jos renkaan nivel naksuu niin meneekö se jossain baiheessa niin paskaksi että autolla ei voi ajaa tms?
nivel naksuu?
10
3380
Vastaukset
- taitaa-+-
tarkoittaa alustan tai akseliston niveliä? Autonrenkaassa ei niveliä ole, on vain kumiseoksia ja teräskudoksia.
Mutta vastaus kysymykseesi: kyllä. Pallonivel väljistyy ajan mittaan ja itse pallo tulee kupista ulos kun tunnit ovat täynnä. Kuminivel eli pusla kuluu väljäksi, hajoaa lopulta jolloin teräs on terästä vasten. Jossain vaiheessa toinen niistä antaa periksi. Naputtava vetonivel ampuu kuulat pihalle sitten kun naputusta on kuunneltu tarpeeksi. Yhteistä näillä kaikilla on se, että kun vaihdatat kuluneen osan ajoissa, vaihtoajankohdan määräät sinä. Jos päästät esim laakerin niin loppuun että se sylkee kuulat mäkeen, korjausajankohdan määrää auto. Ja kyyti pajalle tapahtunee toisen auton kyydillä.- Anonyymi
Mitä tehdä kun kuskinpuolen etupyörästä kuuluu napsahduksia liikkeelle lähdössä?vika tuli heti kun vaihdoin kesä renkaat ja pultit on kiriällä???
- niveltä
mahdat tarkoittaa jos kyseessä on vetonivel niin matka katkeeaa kyllä aika nopeesti
- minä...
En autoista tiedä juurikaan ja joku nivel sieltä renkaan seudulta pitää ääntä.
- ............
minä... kirjoitti:
En autoista tiedä juurikaan ja joku nivel sieltä renkaan seudulta pitää ääntä.
Kyseessä on vetonivel.
Kuinka kauan arviolta kestää ennen kuin menee paskaksi? km ? - ......
............ kirjoitti:
Kyseessä on vetonivel.
Kuinka kauan arviolta kestää ennen kuin menee paskaksi? km ?"Baiheessa", neropatti?
- koulun penkille siis.
...... kirjoitti:
"Baiheessa", neropatti?
Se baiheessa tarkoittaa varmaan vaiheessa. Et ole ilmeisesti käynyt vielä peruskoulua loppuun, kun et hallitse tulkitsemistaitoja... Neropatti.
- kun,
............ kirjoitti:
Kyseessä on vetonivel.
Kuinka kauan arviolta kestää ennen kuin menee paskaksi? km ?suoraan ajettaessa ääntää on aika vaihtaa uusi nivel.
- Thaiiiimo
Kyseessä lienee vetonivel.
Kyllä tuolla vielä ajaa kunhan puhdistat nivelen, rasvaat ja teet suojakumin päälle.
Vaihto olisi kaikkein paras. - Anonyymi
Pyörän laakeri alkaa yleensä ääntää ensin mutkissa vetonivelestä voi kuulua kolahdus tai naksahdus liikkeelle lähdettäessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742