Minulla on 12V Makita 6270D akkuporakone. Hyvä vehje mutta nyt jäi 10 mm poranterä istukkaan eikä lähde millään irti. Yritetty kaksilla pihdeillä aukaista mutta ei onnistu.
Onko tuohon mitään kikkakolmosta?
Makitan istukka jumissa
7
12381
Vastaukset
- nro....
Putkipihdit tai lukkopihdit ja vasara. Loput saat päätellä itse. (Vihje älä lyö makitaa....)
- ni lähtee auki
Ettei olis sama ongelma ku mulla...
Luulin kyllä kiertäneeni niiden pihtien kanssa oikeaan suuntaan, mutta väärään suuntaan meni. Kun tajusin käännellä oikeaan suuntaan ni lähti auki...
Makitaan ei kantsi laittaa terää joka juuri ja juuri mahtuu istukkaan, se jää jumiin.- Jumisaoli
Kiitos vinkistä. Oikeaan suuntaan vääntäminen hieman tavallista tiukemmin auttoi minullakin. Vaatii rohkeutta tunnustaa tyhmyytensä.
- makitanko
istukat huonolaatuisia?heh heh
Käyttäjässä ei tietenkään ole mitään vikaa.
- Anonyymi
Minulla 10mm pora jumittuu kiinni. Istukka ei aukea. Yrittänyt kaksilla putkipihdeillä ja varmasti oikeaan suuntaan. Harmittaa tavattomasti. Onko tämä Makitan tyyppivika.
- Anonyymi
Sain jumin aukeamaan, kun otin istukan kärkiosasta kiinni pihdeillä ja kone (tässä tapauksessa Boschin verkkovirtakone) vääntämään haluttuun suuntaan, niin auttoi. Luja ote kummastakin tottakai.
- Anonyymi
Aah, kiitos! Pihdellä kiinni ja vääntö, niin sain auki. Vissiin miehen jäljiltä liian tiukasti kiinni/jumissa. Kiitos googlen, sain homman hoidettua eikä tule kuittailuja, ettei tämä nainen osaa 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124700MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022441Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5741841- 91673
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1051530Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987