mua kyllä ottaa päähän skorpioni miehet
niillä on todella vetovoimaa ja kun niihin jää koukkuun
ne väittää ettei suhde ole heidän tapaistaan
naiset älkää lankeeko skorpioni miehiin kärsitte kuten mä
Skorpionit
6
732
Vastaukset
- särkynyt kala...
... juurikin riitelin oman skorpparini kanssa tosi pahasti enkä tiedä ollaanko enää edes yhdessä.
- meranka
Ei tarvitse miettiä skoripionimiestä; kainaloon otat. Hyvä mies pohjimmiltaan. Kovin vähän heitä tarjolla. Väkivaltaa ei saa hyväksyä, eikä olekaan. Älyllinen, hyvä tyyppi on, pitää olla vain hieman vahvempi. Kiivas luonne, mutta hyvä luonne. Omalla luonteella pärjää.
- meranka
Ei tarvitse miettiä skoripionimiestä; kainaloon otat. Hyvä mies pohjimmiltaan. Kovin vähän heitä tarjolla. Väkivaltaa ei saa hyväksyä, eikä olekaan. Älyllinen, hyvä tyyppi on, pitää olla vain hieman vahvempi. Kiivas luonne, mutta hyvä luonne. Omalla luonteella pärjää.
- Ottaisin kyllä
meranka kirjoitti:
kainaloon mutta uuden raivarin pelossa en vain uskalla... :/ pitäisi olla vahva ja ollaanhan me ennenkin tapeltu mutta nyt hän sanoi niin pahasti että särki meni tämä tyttö...Lähetin kyllä nätin viestin eilen hänelle mutta arvaat jo ehkä että eihän se vastaa.... auts.
- että vastasko?
Ottaisin kyllä kirjoitti:
kainaloon mutta uuden raivarin pelossa en vain uskalla... :/ pitäisi olla vahva ja ollaanhan me ennenkin tapeltu mutta nyt hän sanoi niin pahasti että särki meni tämä tyttö...Lähetin kyllä nätin viestin eilen hänelle mutta arvaat jo ehkä että eihän se vastaa.... auts.
................
- hän siihen
että vastasko? kirjoitti:
................
viestiin vastannut kuten arvasinkin, mutta menin itse hänen luokseen, tartuin härkää sarvista huh...Rankat keskustelut käytiin eikä hän päästänyt mua millään tavalla helpolla, testasi, kiukutteli, uhkaili, naljaili, voit kuvitella....
Ihan kunnolla ei kaikki ole hyvin vieläkääm, tarvitaan aikaa enemmän.Ja sitä Rakkautta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830