Raudanpuute

mikä valmiste?

Mitä ootte käyttäny raudanpuutteeseen? Obsidan vai joku muu valmiste?

7

340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä33

tällä hetkellä, eka oli retafer mut veti mahan heti lääkkeen oton jälkeen löysäks niin jouduin vaihtaan, viikossa oli hb laskenut 119:sta 109:ään..

• tätä

Floradix, saa apteekista about 32€ / 500 ml, nettikaupasta puolet halvemmalla. Nestemäinen luontaistuote, pahan makuinen mutta toimiva.
      Itselläni ei hg noussut Obsidanilla eikä retaferilla, mutta floradixilla yhdessä retaferin kanssa on noussut sen verran ettei muihin toimenpiteisiin tarvii ryhtyä. No ei se ole kuin 110, mut kuulemma aivan passelin viikolla 31.

• terkkari -->

sanoi et näitä luontaistuote-juttuja pitäis välttää raskaana ollessa. Tässä tuotteessa on kuulemma rautaa niin vähän eikä tiedetä mikä muiden aineiden vaikutus sikiöön on, kun siinä on paljon kaikkia luontaisjuttuja. itse kyllä käytin ekassa raskaudessa tätä, mutta nyt ei enää määrätty.

• Joanah

Mulle ei muuten taas käynyt Obsidan eikä Retafer, joten testasin Floradixia ja ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Ei tule ongelmia vatsan kanssa ja nyt on hb jopa 114. Kävi jo todella alhaisissa lukemissa. Floradix käy myös raskaana oleville, joten siitä ei tarvitse olla huolissaan, vaikka onkin luontaistuote.

• juuri floradixista
        terkkari --> kirjoitti:

sanoi et näitä luontaistuote-juttuja pitäis välttää raskaana ollessa. Tässä tuotteessa on kuulemma rautaa niin vähän eikä tiedetä mikä muiden aineiden vaikutus sikiöön on, kun siinä on paljon kaikkia luontaisjuttuja. itse kyllä käytin ekassa raskaudessa tätä, mutta nyt ei enää määrätty.

koska siinä on raudan lisäksi marjoista ym. peräisin olevia vitamiineja, ei a-vitamiinia, eikö sisällä myöskään alkoholia. Mulle taas terkkari, vieläpä yksityisellä, itse suositteli tätä tuotetta, ja sanoi että voi huoletta käyttää. Yleensä luontaistuotteita tulis välttää, mutta ei kai ne suosittelis jos siitä haittaa olisi. Ja muissa rautavalmisteissahan ei varmaan ole mitään muuta kun puhdasta rautaa.. Mä kyllä suosittelen, jos haluaa saada hg:n nousemaan; nestemäinen imeytyy paremmin.

• ei sivuvaikutuksia

Maltofer-tipoilla ei noussut, otin kai liian vähän. Nyt samaa tabletteina tuhdinpi annos. Kallista on. Saa nähdä miten on noussut syyskuun alussa.

• rv31+2

..obsidan käytössä.Ei aiheuta mitään, mutta ei nosta kyllä hemoglobiiniakaan..ei edes max. annos.Neuvolassa meinattiin että minulla ei vain se rauta meinaa imeytyä, ja siinä sitten mietittiin että tuleekohan lapsesta joku teräsihminen kun rautaa niin paljon vie ;) .
      Mutta siis...tuo obsidan on pitänyt sen raudan nyt juuri ja juuri siinä rajoilla, ettei tarvitse mitään erikoisia juttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1390
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1115
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      975
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      68
      866
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe