Myydään akvariotarvikkeet edullisesti
3
543
Vastaukset
- ostan akvaarion mut kamoja vielä ei ole
monella lähtee akvaario tavarat? mistä paikkakunnasta?
- akva fani
hei! olen kiinnostunut akvaariosta mutta ne maksavat aivan liikaa! joten olen katsonut käytettynä akvaarioita niitä kyllä löytyy mutta ne ovat kerenneet myydä jo akvaariot joten muuten sieltä löytyy usein sellaisia akvaarioita joissa ei tule mukaan tavarat ja niitten osto erikseen jostain liikkeestä vievät paljon rahaa joten tämä paketti olisi minun mieleinen ja pystyisimme sitten sen jälkeen ostamaanhalvalla akvaarion
johon ei tietenkään tule tavaroita . - no jo on hulluu!!! T: jubbel pekka !! (:):
miksi et vastaa kun sulta kysytään olis kohtelijasta kun on lähettäny jonku kommentin nii kannattais kattoo et onko joku vastannu ja jos on nii vastaa!!!! tuo on iha noloa ja hullua!! tai älä sit lähettele niitä viestejä!!! haloo!!! kyl sä kai joskus vastaat?!!???!!!hohhoiaa...!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897