Kumpi olisi parempi (helppohoitoisempi): ekakoppainen farmari-Laguna (2001 saakka) vai varhaisemmat Espacet (1997 saakka)? Ja millä moottorilla?
Henk.koht. olen kyllä kiinnostunut enempi Espacesta, koska olen kuullut ja täältäkin lukenut paljon Lagunan vioista.
Laguna vai Espace
2
359
Vastaukset
- se on
On totta että Lagunan vioista kirjoitellaan enemmän.
Espacesta kirjoitetaan ja kuuleekin negatiivista huomattavasti vähemmän.
Eikä tuo ole tainnut roikkua näilläkin sivustoilla julkaistuissa relluille negatiivisissa tilastoissa viimeisenä. Josko ollut listoilla sitten ollenkaan ?
Jotenka parjaukselta tämän mallin osalta säästyy selkeämmin.
Koneeksi kannattaa valita varmaan isoin, jaksaa paremmin liikuttaa koria sekä kuormaa. Tuleehan ajosta silloin leppoosampaa.- Joskus kuljetuksiakin
Espacesta ei löydy palstoilla puhetta. Itse olen katsonut vain honestjohn-sivustoa, jossa vanha Espace saa kolme tähteä, Laguna kaksi, mutta Espacenkin kohdalle kirjoitettu, että paljon sähkö ja mekaanisia vikoja, sekä polkimien ja istuma-asennon sopimattomuus ja sen aiheuttamat jalkasäryt. Mutta jotain kokemuksia olisi kiva lukea, ja itse olen etsimässä juuri noita vanhempia malleja 1990-luvun I puoliskolta, joten ne taitaa olla jo aika loppuun ajettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh734104Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli873384Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1003176Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.423067- 1013032
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412684Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2442563Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö832452Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2152426Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.922329