Laguna vai Espace

Joskus kuljetuksiakin

Kumpi olisi parempi (helppohoitoisempi): ekakoppainen farmari-Laguna (2001 saakka) vai varhaisemmat Espacet (1997 saakka)? Ja millä moottorilla?

Henk.koht. olen kyllä kiinnostunut enempi Espacesta, koska olen kuullut ja täältäkin lukenut paljon Lagunan vioista.

2

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

On totta että Lagunan vioista kirjoitellaan enemmän.

Espacesta kirjoitetaan ja kuuleekin negatiivista huomattavasti vähemmän.
      Eikä tuo ole tainnut roikkua näilläkin sivustoilla julkaistuissa relluille negatiivisissa tilastoissa viimeisenä. Josko ollut listoilla sitten ollenkaan ?
      Jotenka parjaukselta tämän mallin osalta säästyy selkeämmin.

Koneeksi kannattaa valita varmaan isoin, jaksaa paremmin liikuttaa koria sekä kuormaa. Tuleehan ajosta silloin leppoosampaa.

• Joskus kuljetuksiakin

Espacesta ei löydy palstoilla puhetta. Itse olen katsonut vain honestjohn-sivustoa, jossa vanha Espace saa kolme tähteä, Laguna kaksi, mutta Espacenkin kohdalle kirjoitettu, että paljon sähkö ja mekaanisia vikoja, sekä polkimien ja istuma-asennon sopimattomuus ja sen aiheuttamat jalkasäryt. Mutta jotain kokemuksia olisi kiva lukea, ja itse olen etsimässä juuri noita vanhempia malleja 1990-luvun I puoliskolta, joten ne taitaa olla jo aika loppuun ajettuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe