Näin äsken kaksi ilmeisesti romanialaissyntyistä punaisiin takkeihin sonnustautunutta vanhaa naista pyörimässä keskustassa autojen ympärillä ja tuijottelemassa autoihin sisälle. Varmaan etsivät jotain varastettavaa. Erityisen tarkka kannattaa olla navigaattoreiden suhteen, katselivat nimittäin autoihin tuulilasin kautta.
Varokaa kerjäläisiä!
13
1019
Vastaukset
- raihnas
Olis kyllä pesäpallomailalle töitä tiedossa. On se kumma kun ei noista loisista pääse eroon millään.
- mennäkkin
heti ostamaan se maila ja jos kohdalle sattuu niin antaa sille töitä!!
- Vaaroittaja
mennäkkin kirjoitti:
heti ostamaan se maila ja jos kohdalle sattuu niin antaa sille töitä!!
Juttelin juuri kaverini kanssa puheimessa ja hän arveli että kyseessä saattoivat kuitenkin olla vain paikalliset lappuliisat, pukeutuvat kuulemma kuvaamallani tavalla. Tiedä sitten...
- jesta
Vaaroittaja kirjoitti:
Juttelin juuri kaverini kanssa puheimessa ja hän arveli että kyseessä saattoivat kuitenkin olla vain paikalliset lappuliisat, pukeutuvat kuulemma kuvaamallani tavalla. Tiedä sitten...
...tänään kaupungilla kadun toiselta puolen. Kyllä ne suomalaisia on, mutta onko ne lappuliisoja?
- philkka
jesta kirjoitti:
...tänään kaupungilla kadun toiselta puolen. Kyllä ne suomalaisia on, mutta onko ne lappuliisoja?
hankkinu mailaa? Just ostin alesta punasen takin.
- ...
philkka kirjoitti:
hankkinu mailaa? Just ostin alesta punasen takin.
!!
- (%)
... kirjoitti:
!!
tsen ny bonjaa jokainen, että siis niitä lappuliisoja on tarkotus mailalla kumauttaa.
- tsjeikki
(%) kirjoitti:
tsen ny bonjaa jokainen, että siis niitä lappuliisoja on tarkotus mailalla kumauttaa.
on jo varmaan kaikki kumauteltu, kun ei niitä ainakaan keskustassa näy.
- Pleace
tsjeikki kirjoitti:
on jo varmaan kaikki kumauteltu, kun ei niitä ainakaan keskustassa näy.
Tässä sen näkee, loistava provo ja heti ihmiset oli tarttumassa pesäpallomailaan. Suvaitsevaisuus on hyve, tutkitaan ennen kuin hutkitaan jne.
- ghdhdh
Pleace kirjoitti:
Tässä sen näkee, loistava provo ja heti ihmiset oli tarttumassa pesäpallomailaan. Suvaitsevaisuus on hyve, tutkitaan ennen kuin hutkitaan jne.
Pitäisikö siis mielestäsi kerjäläisiä ja varkaita "suvaita"?
- juujuujuujuu
ghdhdh kirjoitti:
Pitäisikö siis mielestäsi kerjäläisiä ja varkaita "suvaita"?
Ei, mutta ainakin selvittää ensin faktat eikä lähteä liikkeelle vääristä ilmiannoista kuten tässä. Maailmassa tapetaan tuhansia ihmisiä kun luullaan syylliseksi hätäisesti.
Joku hivauttaa "varasta" ja hups, olikin lappuliisa. Sori... - maila puhuu
juujuujuujuu kirjoitti:
Ei, mutta ainakin selvittää ensin faktat eikä lähteä liikkeelle vääristä ilmiannoista kuten tässä. Maailmassa tapetaan tuhansia ihmisiä kun luullaan syylliseksi hätäisesti.
Joku hivauttaa "varasta" ja hups, olikin lappuliisa. Sori...Voroahan saa lyödä kuin vieradta sikaa, jos ei muuten tokene.
- tuntemattomiksi
maila puhuu kirjoitti:
Voroahan saa lyödä kuin vieradta sikaa, jos ei muuten tokene.
Huomasin, että lappuliisat kulkee sinisissä asuissa. Hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412