Varokaa kerjäläisiä!

Vaaroittaja

Näin äsken kaksi ilmeisesti romanialaissyntyistä punaisiin takkeihin sonnustautunutta vanhaa naista pyörimässä keskustassa autojen ympärillä ja tuijottelemassa autoihin sisälle. Varmaan etsivät jotain varastettavaa. Erityisen tarkka kannattaa olla navigaattoreiden suhteen, katselivat nimittäin autoihin tuulilasin kautta.

13

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raihnas

      Olis kyllä pesäpallomailalle töitä tiedossa. On se kumma kun ei noista loisista pääse eroon millään.

      • mennäkkin

        heti ostamaan se maila ja jos kohdalle sattuu niin antaa sille töitä!!


      • Vaaroittaja
        mennäkkin kirjoitti:

        heti ostamaan se maila ja jos kohdalle sattuu niin antaa sille töitä!!

        Juttelin juuri kaverini kanssa puheimessa ja hän arveli että kyseessä saattoivat kuitenkin olla vain paikalliset lappuliisat, pukeutuvat kuulemma kuvaamallani tavalla. Tiedä sitten...


      • jesta
        Vaaroittaja kirjoitti:

        Juttelin juuri kaverini kanssa puheimessa ja hän arveli että kyseessä saattoivat kuitenkin olla vain paikalliset lappuliisat, pukeutuvat kuulemma kuvaamallani tavalla. Tiedä sitten...

        ...tänään kaupungilla kadun toiselta puolen. Kyllä ne suomalaisia on, mutta onko ne lappuliisoja?


      • philkka
        jesta kirjoitti:

        ...tänään kaupungilla kadun toiselta puolen. Kyllä ne suomalaisia on, mutta onko ne lappuliisoja?

        hankkinu mailaa? Just ostin alesta punasen takin.


      • ...
        philkka kirjoitti:

        hankkinu mailaa? Just ostin alesta punasen takin.

        !!


      • (%)
        ... kirjoitti:

        !!

        tsen ny bonjaa jokainen, että siis niitä lappuliisoja on tarkotus mailalla kumauttaa.


      • tsjeikki
        (%) kirjoitti:

        tsen ny bonjaa jokainen, että siis niitä lappuliisoja on tarkotus mailalla kumauttaa.

        on jo varmaan kaikki kumauteltu, kun ei niitä ainakaan keskustassa näy.


      • Pleace
        tsjeikki kirjoitti:

        on jo varmaan kaikki kumauteltu, kun ei niitä ainakaan keskustassa näy.

        Tässä sen näkee, loistava provo ja heti ihmiset oli tarttumassa pesäpallomailaan. Suvaitsevaisuus on hyve, tutkitaan ennen kuin hutkitaan jne.


      • ghdhdh
        Pleace kirjoitti:

        Tässä sen näkee, loistava provo ja heti ihmiset oli tarttumassa pesäpallomailaan. Suvaitsevaisuus on hyve, tutkitaan ennen kuin hutkitaan jne.

        Pitäisikö siis mielestäsi kerjäläisiä ja varkaita "suvaita"?


      • juujuujuujuu
        ghdhdh kirjoitti:

        Pitäisikö siis mielestäsi kerjäläisiä ja varkaita "suvaita"?

        Ei, mutta ainakin selvittää ensin faktat eikä lähteä liikkeelle vääristä ilmiannoista kuten tässä. Maailmassa tapetaan tuhansia ihmisiä kun luullaan syylliseksi hätäisesti.
        Joku hivauttaa "varasta" ja hups, olikin lappuliisa. Sori...


      • maila puhuu
        juujuujuujuu kirjoitti:

        Ei, mutta ainakin selvittää ensin faktat eikä lähteä liikkeelle vääristä ilmiannoista kuten tässä. Maailmassa tapetaan tuhansia ihmisiä kun luullaan syylliseksi hätäisesti.
        Joku hivauttaa "varasta" ja hups, olikin lappuliisa. Sori...

        Voroahan saa lyödä kuin vieradta sikaa, jos ei muuten tokene.


      • tuntemattomiksi
        maila puhuu kirjoitti:

        Voroahan saa lyödä kuin vieradta sikaa, jos ei muuten tokene.

        Huomasin, että lappuliisat kulkee sinisissä asuissa. Hyvä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe