joo siislatasin tuon netistä ja sit ku käynnistän sitä ni siihen tulee joku ihme juttu ja sit ku mä painan avaa si se sanoo et power point ei löydä tiedostoa plaa plaa plaa.... SIIS AUTTAKAA!
Power point 2007
3
549
Vastaukset
- q
Kristallipallo ei ole vielä tullut kesähuollosta, joten joudut kertomaan ongelmastasi tarkemmin.
- Neuvo...
Osta se kaupasta, niin saat laillisen version, eikä siinä tule niitä "ihme juttuja", eikä "plaa plaa" juttujakaan.
- Turhautunut.
Power Point 2007 ohjelman ladataksesi sinun pitää pulittaa Euroja runsas määrä ennenkuin se alkaa pelittää,,,microsoft ja monet muutkin ohjelmien myyjät ovat somia,,ne ei suoraan ilmoita sinulle että on unohtunut kopautella luottokortin numerot.
Kun ensin ilmoitat että haluat ostaa sen niin tee kuten minäkin ,,ostin Office Outlook Pro ja sen mukana tulee ½ tusinaa muitakin ohjelmia kuten super postiohjelma,excel,word,valokuvien käsittely ohjelma ja pari muutakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033742Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii582342Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912266- 442149
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321511Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131277Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 541223
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211083- 631076