Millainen on Rauman baari tarjonta? Tulevana asiakkaana, olen siis muuttamassa paikkakunnalle, tiedustelisin vaihtoehtoja. Mihin kannattaa suunnatta parille, entä yökerhoon? Entä jos haluaa pelailla, esim. bilistä? Entä ruokapuoli?
Rauman Baarit?
16
7104
Vastaukset
- pelinainen
sieltä löytyy a-oikeudet, loistavaa seuraa ja biljardipöytä ja aukeaa heti klo9
- harkita
en suosittele muuttamaan raumalle, suomen surkein paikka. Baareissa käy lähinnä alkoholisteja ja ulkomaalaisia olkiluodon rakentajia, kaikki "miehiä".
- ehdokasta
Irkku-pubi Valtakadulla on ainakin yksi mukava paikka, mihin suunnata parille. Yökerhoja on vain yksi, uudelleen henkiin herännyt Bar Hovi Kalliokadulla.
Olut-paikkoja on muitakin. Paremmin tietävät valistakoot. - Enmatiedamtn
No yksi paikka missä on kohtuu hyvät bilis pöydät, mutta sika hinta 10 ekee tunti. Hotel Bar Maffi.
- 10 egee
sika hinta??
- palvelu ainakin
10 egee kirjoitti:
sika hinta??
maffissa T:entinen asiakas enkä varmasti ainoa
- Anne-Marie
palvelu ainakin kirjoitti:
maffissa T:entinen asiakas enkä varmasti ainoa
Tervetuloa Raumalle,on suomen kauneimpia kesäkaupunkeja. Ruokapaikkoja on monia hyviä,mutta kuuluisin taitaa olla Vanhan Rauman kellari. Biljardia voi pelata monissa baareissa tai on myös ihan biliskellari. Baareissakin on erilaista tarjontaa ja kesällä paras paikka on ehdottomasti Poroholman kesäterassi :)
- Ent.raum.nyk.por.
Anne-Marie kirjoitti:
Tervetuloa Raumalle,on suomen kauneimpia kesäkaupunkeja. Ruokapaikkoja on monia hyviä,mutta kuuluisin taitaa olla Vanhan Rauman kellari. Biljardia voi pelata monissa baareissa tai on myös ihan biliskellari. Baareissakin on erilaista tarjontaa ja kesällä paras paikka on ehdottomasti Poroholman kesäterassi :)
Olen samaa mieltä Anne-Marien kanssa. Poroholmahan valittiin muutama vuosi sitten Suomen parhaaksi leirintäalueeksi. Ovat Räsänen ja Rauman kaupunki saaneet sen hienoon reilaan. Kirjoitin jo aiemmin tälle Rauma-palstalle Rauman mollaamisesta. Mikähän siinäkin on, ettei osata arvostaa omaa, kaunista kaupunkia, vai ovatko tälle palstalle kirjoittavat jostain muualta. Jos on paha olo ja rahat loppu, ei tilanne parane mollaamalla Raumaa. Pikkusieluisia/tyhmiä/pahansuopia/
muuten vain joka asiasta marmattajia löytyy joka puolelta Suomea, mutta että
Raumaltakin. Ihmettelen suuresti. Taitaa Raumalla olla jopa Suomen ennätys velassa/asukas eli vähiten. Kyllä sillekin pitää panna painoa, jos asuu
Raumalla.
- ORGINAALI
Nämä marmattajat pakkaa olemaan muualta muuttaneita, jotka eivät sopeudu tai muuten ovat epäonnistuneet. Kehotuksesta miksi et sitten muuta takaisin Paneliaan.
Saa vastauksen "ei siellä mitään ole"- Mummeli 62v
En tiär ku mää ole muuttanu just 01,06,14 tänn,mumiälest ihmise ova mukavii ja puheliai.Must o kiva kävellä ja katel kaupunkkii ja ainaski kesäl tää o hiano paik,mihinkkä ei o pitkä matka kaikist reisust selviä kävelemäl.Nii ei kulu rahakaa.
- Paranvahe
Ja osa istuu Sinisaaressa vuokrakasiossa ja valittavat kun ei tuoda asioita kotiin ja suoraan käteen. Kiukuttelevat, kun kukaan ei hae kotoa ja vie harrastamaan. Itkevät, kun miss Suomi ei tule iskemään heitä keittiön pöydän äärestä.
Ainoa ulkonkäynti ja liikunta on hakea halpaa olutta SS-marketista papinhaasta... - naulankantaan
Nimenomaan!!
- Raumanbaarit
Mihin baareihin/yökerhoihin kannattais nyt suunnata? Suositteletteko jotain? Entä sisäänpääsymaksut? Missä on iso tanssilattia ja soi hyvä musiikki? Millaisia baareja Raumalla on? Missä nuoret käyvät juhlimassa?
- räkälärotat
Älä ainakaan seiskaan mene. Narkkareita (nykyisiä ja entisiä) ja juoppoja ym paskahousuja täynnä. Tulee vaan hankaluuksia.
- RaumanUkko
Teretulemast Raumal.Ol niigon gotonas.Raum o ain Raum.
- taitaaollavainaa
Onko mustankissankellari vielä voimissaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552695
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 371815
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339